AnnekeStokman

Haaaa GSV,

Sinds kort loop ik stage bij het Overweeghuis. Dat is een huis in Groningen waar vrouwen worden opgevangen die overwegen om uit de prostitutie te stappen. Het is een burgerinitiatief, dus het draait volledig op vrijwilligers. Omdat de vrouwen daar wonen, zijn er ook 24/7 vrijwilligers aanwezig. Nu zoeken ze nog vrijwilligers om bepaalde shifts te vullen. Je hoeft geen ervaring te hebben met deze doelgroep!! Je moet wel een vrouw zijn. Als je vragen hebt, mag je mij appen :)

beschrijving

AnnekeStokman

Vrijdag 4 tot zondag 6 november is de tiende editie van Lets Gro; hét gratis festival over de toekomst van Groningen. Diverse projecten zullen iets vertellen over waar ze mee bezig zijn. Dit zal plaatsvinden in het Forum.

Het Overweeghuis zal op 4 november van 14:30/15:30 een presentatie geven over hoe het is om te wonen en hoe het is om vrijwilligerswerk te doen in het Overweeghuis.

Mocht je nou geïnteresseerd zijn om hier vrijwilligerswerk te doen of ben je gewoon benieuwd naar dit unieke burgerinitiatief, dan nodig ik je bij deze van harte uit om het bij te wonen!

Hierbij meer informatie: https://forum.nl/nl/agenda/het-overweeghuis

Voor vragen mag je mij appen!!

AnnekeStokman

BUMP!
Dit is morgen 😎

Er zijn veel NSG-vrouwen die daar vrijwilligerswerk doen dus vandaar de ophype voor GSV’ers!!!

AnnekeStokman

Wil jij wonen op een plek waar je ook maatschappelijk wat kan betekenen? Overweeg dit dan eens :)
beschrijving

AnnekeStokman

RECLAME

Haalllooooo daaar,
Lijkt het je leuk om vrijwilliger te worden in het Overweeghuis maar snap je nog niet zo goed wat dat dan inhoudt? Kom dan naar mijn FUIF 😎
Ook als je hier niet geïnteresseerd in bent, ben je natuurlijk van harte welkom om meer te horen over deze groep mensen!

AnnekeStokman

Beste vrouwen van de GSV,

Het Overweeghuis zoekt weer vrijwilligers! Lijkt het jou leuk om vrijwilligster te worden? Verdere informatie staat allemaal in de posts hierboven.

beschrijving

Bij vragen mag je mij natuurlijk appen/bellen of eens aanspreken op soos!

Huisgenoot (v) gezocht

Het Overweeghuis is op zoek naar een woonstudent. Als woonstudent heb je de kans om contact te leggen met mensen die je normaal gesproken niet tegenkomt en bijzondere gesprekken te voeren. Daarnaast woon je in een ontzettend mooi huis met veel gezelligheid. Ik (Willemijn) woon sinds een jaar in het Overweeghuis en vind het een fantastisch avontuur en verrijking van mijn studententijd!

Lijkt dit jou tof? Heb je wat vragen? Dan kunnen we even bellen of een keer een koffietje doen! Stuur mij gerust een berichtje (06-29906182) of mail naar rian@overweeghuis.nl (coordinator van het huis).

beschrijving

AnnekeStokman

Dag dames!
Daar ben ik weer. Het Overweeghuis zoekt weer een woonstudente (!) per 1 augustus voor onbepaalde tijd. Marthe en ik zijn vrijwilliger bij het Overweeghuis. Mocht je vragen hebben, kun je altijd een van ons benaderen!

Dag heren!
Willen jullie dit doorsturen naar vrouwelijke kamerzoekers? :)

beschrijving