BHoerma

Beste mensen ik had afgelopen week een lumineus idee. Tenminste dat denk ik maar bij deze zal ik even peilen of ik daar gelijk in had. ( robbert en ik vinden het tof, nu jullie nog)
Wat wil nou het feit, de GSV heeft een beamer in eigen bezit. Dikke prima wat mij betreft en zet dat ding ook zo vaak mogelijk in voor de vereniging. Daarom had ik het volgende idee: Als nou eens een keer in de maand bijvoorbeeld er op soos met de beamer op groot scherm een film wordt gekeken. Dus dan kan er in bijvoorbeeld dit topic worden gestemd welke film dat gaat worden, liefst een actuele die ook daadwerkelijk in de bioscoop draait en degene met de meeste stemmen wordt dan ook daadwerkelijk vertoond.

De soos moet dan een uurtje eerder open bijvoorbeeld om negen uur, zodat je van negen tot 11 lekker een film kan kijken. Voordeel is, het is drukker op soos over een langere tijd en om elf uur zijn er al veel mensen dus dat stimuleerd de rest om ook wat eerder te komen. Ik heb het ballonetje al even op gelaten bij iemand van zowel de VGSE als de Senaat en die stonden er redelijk welwillend tegenover. De vraag is is er ook een beetje animo voor in de vereniging? dus laat je horen zeg ik zo en indien ja kunnen er binnekort spijkers met koppen woren geslagen.
De Senaat moet dan wel door middel van een mededeling op de HV aangeven dat ze ook voor dit doel de beamer zonder vergoeding beschikbaar stellen, dus laat je liefst voor de HV van morgen horen zodat dat dan alvast kan gebeuren.

Met amicale groet
R.P.H.Boerma
En voor vragen eveneens Dhr Robbert Kramer

Tof idee.

Moet er alleen wel even een goede geluidsinstallatie in de voorzaal gergeld worden.

Wat Boerma in bovenstaande uiteenzetting bedoelt te vragen is:

Zijn er meer mensen die wel zin hebben om een keer in de maand (of vaker) voor soos even een filmpje te pakken via de beamert... ( en dan regelt de senaat effe dat het gratis want het is voor de gehele GSV)

dikke prima toch?

Weer een goed idee van de man met een visie. Join Boerma (twee jaar te laat)!

Ik vind het zeker een tof idee, maar ik heb het idee dat het toch beter is als je 'legale' films kijkt. Die zijn er ook in overvloed, toch? Is iemand het met me eens? :roll:

Vriend Niels
Mar-ri-ta schreef: Ik vind het zeker een tof idee, maar ik heb het idee dat het toch beter is als je 'legale' films kijkt. Die zijn er ook in overvloed, toch? Is iemand het met me eens? :roll:
Mar-ri-ta schreef: Ik vind het zeker een tof idee, maar ik heb het idee dat het toch beter is als je 'legale' films kijkt. Die zijn er ook in overvloed, toch? Is iemand het met me eens? :roll:

Daar wordt het nog steeds niet legaal van.

JP schreef: Moet er alleen wel even een goede geluidsinstallatie in de voorzaal gergeld worden.

Als iemand even bij mij langsrijdt met de auto wil ik daar wel een paar keer voor zorgen.

http://www.panasonic.nl/Products_Info.a ... 32|601|4|1

Ik wil graag Zij gelooft in mij kijken met jullie! Goed idee!

Goed idee, boerma en kramer!

Slecht idee, Lieffijn!

Zelfs gehuurde en gekochte films mag je niet aan groepen vertonen.. Illegale bende.. Wel leuk idee hoor!

@Koos, neem jij dan Hazes mee? Of zal ik het doen??

zelfgemaakte dan... (met geluid)

Goed idee Robbie!!

ARD schreef: Zelfs gehuurde en gekochte films mag je niet aan groepen vertonen.. Illegale bende.. Wel leuk idee hoor!

daarvoor betalen we al sena rechten. vindt dat we dan ook wel films mogen vertonen.

[eidt] ow trouwens topidee!

ik zeg Boerma, goed bezig!

Goed plan! Zowiezo juich ik het van harte toe dat soosavonden wat eerder 'losbarsten'.

Vraag me trouwens af of het wel zo illegaal is om gekochte films in besloten kring te vertonen, maar dat is weer een andere discussie....

stel het ff voor op de hv, dan regelt de senaat er wel een een EO vicie (één organiseert video- cie) bij. één persoon is toch genoeg? staat de juiste man niet al?

Bakkie Krasse

ik vind het lachen!

Goed idee!

Maar idd wel met geluid, he Robbert ;)

ben ook voor, imdb top100 biedt voldoende films dacht ik zo