Ole Einar Bjorndalen

KONINGEN VAN TONGA
Morgen 13:23 aanwezig in de sporthal van de ACLO
THEO Z VERGEET DE TAS NIET MEE TE NEMEN!
check jullie later!
p.s.voor volgende week wordt er met behulp van het programma FM 2008 een mooie opstelling gemaakt

Haha, FM2008, mooi programma, jammer dat ik altijd verloor. Ik heb wel zin in een potje voetbal morgen...

Hebben we 9 man morgen?

Harald schreef: Morgen kunnen we weer. Als het goed is zijn wij er met: Fleurke, Siegard, Henri, Maurice, Harm en Harald. Hier de wedstrijden: 14:00-14:30 uur Syfros – Beunhazen 15:00-15:30 uur Semper Fi – Syfros En voor de anderen. 13:30-14:00 uur FC De Koningen van Tonga – Semper Fi 14:30-15:00 uur FC De Sjappies – FC De Koningen van Tonga

Fleurke doet niet mee, als iemand zin heeft om mee te doen...

De tas moet morgen tussen 11 en 13 uur worden opgehaald. Ik doe niet mee wegens een een of ander mentorgroepje... Belachelijk eigenlijk, maar toch... Dus, regel dat ff... Henk, jij bent de aangewezen persoon om langs te komen... Lataah...

Ole Einar Bjorndalen

ik kan er ook niet bij zijn...aanwezig: Henke, Henk, Harmen, Michel, Holsappel, Jelle, Johan?

Harald schreef:
Harald schreef: Morgen kunnen we weer. Als het goed is zijn wij er met: Fleurke, Siegard, Henri, Maurice, Harm en Harald. Hier de wedstrijden: 14:00-14:30 uur Syfros – Beunhazen 15:00-15:30 uur Semper Fi – Syfros En voor de anderen. 13:30-14:00 uur FC De Koningen van Tonga – Semper Fi 14:30-15:00 uur FC De Sjappies – FC De Koningen van Tonga

Fleurke doet niet mee, als iemand zin heeft om mee te doen...

Moet je Soepenberg even wakker bellen, altijd in voor een pot voetbal...

Drie wedstrijden, negen punten, op naar het kampioenschap.

Volgende week onze grote concurrent verslaan die zeer verdienstelijk laatste staat met nul punten uit drie wedstrijden, of waren het er vier.
Ik heb er in ieder geval zin in.

Ik zal beloven de bal voor open doel dan met rechts te nemen... zodat hij niet naast gaat.

Vrijdag ben ik er bij Haarald!

gelul

Ole Einar Bjorndalen

Hevige selectie is in werking voor de opstellingen van komende vrijdag

Mooie naam Chris. Ik ben fit morgen en ga sowieso een keer scoren tegen jullie. Hoe laat moeten wij (Syfros) eigenlijk voetballen?

Koning Drietand

Hallo allemaal. Ik doe ook mee! Haarald belde me of ik mee wilde doen. Tja.... dat wilde ik wel. Ik ga nu dus snel naar bed toe, want dan ben ik morgen fit en dan kan ik alle mensen van Chieton :sword: kapot schoppen! Ik heb namelijk alles over voor mijn nieuwe voetbalteam!
Henri ga jij nu ook maar naar bed, je hebt al genoeg pilsjes gehad!

Voorspelling:

Syfros (5) - Chieton (1)

van Fre

13:30-14:00 uur Syfros – FC De Sjappies
14:00-14:30 uur FC De Koningen van Tonga – Semper Fi
14:30-15:00 uur Beunhazen – Syfros
15:00-15:30 uur FC De Sjappies – FC De Koningen van Tonga

Nog niet tegen elkaar dus.

Fre, waak voor de familienaam, want ik merk al dat een beetje alcohol jou behoorlijk agressief maakt.

het lijkt me heel leuk tegen je te voetballen, want jij bent uiteindelijk het paarshaasje.....

Ole Einar Bjorndalen

nou dat waren wij vandaag..tja tis niet anders..vanavond weer leuk feestje

FC De Koningen van Tonga vs Syfros
Komende vrijdag is de grote dag?

Ole Einar Bjorndalen

ik kondig bij deze een soosverbod af voor komende donderdag voor mensen van Fc de Koning van Tonga.. :D :wink: