Ik weet niet precies wanneer het begint. Wel dat de inschrijving morgen om 13 uur sluit, daarna gaan ze het speelschema bekend maken.
+0
Harald
Morgen begint het weer! Wij spelen met Henri, Maurice, Harm, Erik, Berend (half) en Harald om half 2 en 3 uur.
Chris hoe heten jullie eigenlijk?
+0
Theo
En wij Chris? FC de koning van Tonga heten we
+0
Ole Einar Bjorndalen
half 3
+0
Harmen
Toch mooi om dé beunhazen hun naam eer aan te laten doen
+0
Theo
Toch mooi dat je hier je eerste post plaatst. Overigens, liep gesmeerd vanmiddag. 'K zie nu al uit naar dé confrontatie...
+0
Harmen
Dit leek me wel een aardig begin, lijkt in ieder geval niet op spammen
+0
Holsappel
Volgende week vrijdag ben ik er zeker! Hebben jullie goed gespeeld?
+0
Michel
Ga daar maar wel vanuit, 7-3 gewonnen, na 3-1 achter te hebben gestaan.
Zijn nog zat verbeterpuntjes maar voor een eerste keer mogen we absoluut niet klagen.
+0
Henk Z
was idd een leuk potje... volgende week weer!
+0
siegard
Wij hebben vrijdag maar 1 wesdtrijd, dus dan kunnen we mooi nog een oefenpotje tegen jullie spelen
+0
Harald
Er is een nieuw speelschema omdat een team uit de competitie is gestapt, mail hem wel. Volgens mij moeten we komende vrijdag 2x.
+0
Fleurke
Hoppa, ik ben er bij! Trucje(s) doen!
P.s. vrijdag ga ik wel meeverdedigen...
+0
Va Va Voom
Ik ben er ook weer bij.. zal proberen mijn hoge niveau van vorige week te evenaren..
+0
Theo
Wat is het programma dan? Moeten we al tegen elkaar?
+0
Henk Z
lijkt me een leuk potje!! kzie er naar uit...
+0
siegard
Ik ben er ook bij dit keer, het zal nu wel beter gaan...
En we moeten pas over een paar week tegen elkaar, maar een oefenpotje kan altijd natuulijk. Kan trouwens ook een keer op een andere dag, gewoon even een zaaltje reserveren
+0
Holsappel
Lijkt me zeer goed plan...
+0
Harald
Morgen kunnen we weer. Als het goed is zijn wij er met: Fleurke, Siegard, Henri, Maurice, Harm en Harald. Hier de wedstrijden:
14:00-14:30 uur Syfros – Beunhazen
15:00-15:30 uur Semper Fi – Syfros
En voor de anderen.
13:30-14:00 uur FC De Koningen van Tonga – Semper Fi
14:30-15:00 uur FC De Sjappies – FC De Koningen van Tonga
+0
Henke
De Koningen van Tonga zullen zegevieren. Ik heb zin in een potje zaalvoetbal. Tot vrijdag!
Ik weet niet precies wanneer het begint. Wel dat de inschrijving morgen om 13 uur sluit, daarna gaan ze het speelschema bekend maken.
Morgen begint het weer! Wij spelen met Henri, Maurice, Harm, Erik, Berend (half) en Harald om half 2 en 3 uur.
Chris hoe heten jullie eigenlijk?
En wij Chris? FC de koning van Tonga heten we
half 3
Toch mooi om dé beunhazen hun naam eer aan te laten doen
Toch mooi dat je hier je eerste post plaatst. Overigens, liep gesmeerd vanmiddag. 'K zie nu al uit naar dé confrontatie...
Dit leek me wel een aardig begin, lijkt in ieder geval niet op spammen
Volgende week vrijdag ben ik er zeker! Hebben jullie goed gespeeld?
Ga daar maar wel vanuit, 7-3 gewonnen, na 3-1 achter te hebben gestaan.
Zijn nog zat verbeterpuntjes maar voor een eerste keer mogen we absoluut niet klagen.
was idd een leuk potje... volgende week weer!
Wij hebben vrijdag maar 1 wesdtrijd, dus dan kunnen we mooi nog een oefenpotje tegen jullie spelen
Er is een nieuw speelschema omdat een team uit de competitie is gestapt, mail hem wel. Volgens mij moeten we komende vrijdag 2x.
Hoppa, ik ben er bij! Trucje(s) doen!
P.s. vrijdag ga ik wel meeverdedigen...
Ik ben er ook weer bij.. zal proberen mijn hoge niveau van vorige week te evenaren..
Wat is het programma dan? Moeten we al tegen elkaar?
lijkt me een leuk potje!! kzie er naar uit...
Ik ben er ook bij dit keer, het zal nu wel beter gaan...
En we moeten pas over een paar week tegen elkaar, maar een oefenpotje kan altijd natuulijk. Kan trouwens ook een keer op een andere dag, gewoon even een zaaltje reserveren
Lijkt me zeer goed plan...
Morgen kunnen we weer. Als het goed is zijn wij er met: Fleurke, Siegard, Henri, Maurice, Harm en Harald. Hier de wedstrijden:
14:00-14:30 uur Syfros – Beunhazen
15:00-15:30 uur Semper Fi – Syfros
En voor de anderen.
13:30-14:00 uur FC De Koningen van Tonga – Semper Fi
14:30-15:00 uur FC De Sjappies – FC De Koningen van Tonga
De Koningen van Tonga zullen zegevieren. Ik heb zin in een potje zaalvoetbal. Tot vrijdag!