Lachen, vrijdagmiddag is prima. Mooi team zo!

We moeten vrijdagmiddag om half 2 en half 3.

Ik ben erbij, wie nog meer?

Ben erbij.

Ik kan ook.

Vriend Niels

Ik wil ook wel weer es meedoen.

De eerste wedstrijd komt te vervallen morgen, dus we hoeven alleen maar om half 3.

Ik heb tot kwart voor 3 college, ben er waarschijnlijk dus niet bij. Als ik geluk heb is het een kort college (we hebben 4 uur achter elkaar...) maar ik denk niet dat ik het ga redden

Ja en je bent toch jarig dus dan kan je niet voetballen...

Hoe is het zaalvoetbal precies geregeld?

• Moet je gewoon zeggen 'kom, we gaan morgen om 4 uur zaalvoeteballen'. En dan zie je wel hoeveel mensen er komen?
  • Zijn er teams ofzo?
  • Kan je naar binnen als je een ACLO sportpas hebt? moet je nog extra dingen betalen?

Wij doen mee met de aclo-competitie met een gsv-team, dat betekent 1x in de 2 weken op vrijdag 2 wedstrijden van een half uur spelen.
Het is niet heel serieus (zonder scheids), maar er word wel fanatiek gevoetbald.

Als je een aclo-kaart hebt, kun je ook een zaal reserveren voor een uur. Als 2 mensen dit doen kun je 2 uur achter elkaar.
Ik zal dit binnenkort een keer doen, dan moeten we op dit forum 10 mensen proberen te regelen.

Hebben we voldoende mensen vanmiddag?

Ja we hebben genoeg.

Komende vrijdag 3 wedstrijden:
13.00 uur (HG)
14.00 uur (Struik)
15.30 uur (HG)

Ik ben er zelf niet bij. Het is wel belangrijk dat er 6 mensen zijn.

Ik ben er sowieso wel bij.

Die van 13:00 ga ik niet halen maar die vanaf 14:00 kan ik wel halen...

De basis bestaat uit Henri, Harald, Maurice, Siegard, Bart en ik.

Zodra er iemand niet kan zullen we zwakkere spelers moeten gaan vragen...

Ik ben er ook bij

Ik ben er bij vrijdag!

Ik ben er ook bij. Ik denk dat 2 wissels ook geen overdreven luxe is bij 3 wedstrijden. Willen Chris en Erik niet nog een keer meedoen?

N.B. Steendam

Als jullie nog iemand nodig hebben kun je me bellen.