N.B. Steendam

Ik hoorde het. Nouja, op het balkon zitten is ook niet erg.

Hoppa, gister kampioen geworden. We moesten 2 keer tegen de nummer 2 spelen en we stonden van tevoren 5 punten voor. We wonnen de eerste pot al, dus toen waren we kampioen. De wedstrijd daarna ging dramatisch, maar dat ging toch nergens meer om... Volgend seizoen naar de topklasse, dan kan ik ook weer met jullie meespelen denk ik

Gefeliciteerd, doen jullie netjes.

Moeten we vrijdag ook voetballen? Dan kan ik waarschijnlijk niet meedoen. Ik heb namelijk een tentamen van 11-14 en eentje van 16-18. Tenzij ik het tentamen op tijd af heb en we niet voor 13:00 hoeven te spelen, dan kan ik meedoen. Maar regel voor de zekerheid maar een vervanger. Als ik dan wel kan hebben we gewoon een wissel.

Jullie moeten vast wel een inhaalwedstrijd spelen. Als ik niet tegelijk met jullie moet spelen wil ik wel meedoen. Maar dan zijn er nog niet genoeg spelers...

Ik denk eerlijk gezegd niet dat er vrijdag gevoetbald wordt. ik heb vrijdag namelijk een tentamen in Hes-hal van 11-14.

Ik heb een mail gehad met een inschrijvingsformulier voor de aclo-competitie.

Als er nog iemand interesse heeft, laat het maar horen.

Als de rest nog zin heeft, wil ik nog wel een competitie spelen. Maar alleen als we genoeg spelers hebben, dus gewoon met een vast team. Er willen evt vast nog wel wat van syfaris meespelen

N.B. Steendam

Ik kan niet ivm met college's waar ik bij aanwezig moet zijn (en daar ga ik dit jaar wel heen). Maar ik weet nog niet hoe mijn rooster er op de lange termijn uitziet.

siegardinho schreef: Als de rest nog zin heeft, wil ik nog wel een competitie spelen. Maar alleen als we genoeg spelers hebben, dus gewoon met een vast team. Er willen evt vast nog wel wat van syfaris meespelen

kerel... jij gaat helemaal niet zaalvoetballen! ;)

Als je geblesseerd raakt hebben we niets meer aan jou! ;)

hoe laat is dat? na 3uur prima namelijk.

Mijn rooster is nog niet bekend, maar in principe vindt ik het wel relaxed. Maar idd wel met een vast team anders niet.

Ik wil ook wel weer meedoen.

Als er een vast team komt dat niet halverwege uit elkaar valt, vind ik het prima.

snoep hondje hond schreef: hoe laat is dat? na 3uur prima namelijk.

De eerste wedstrijd is om 1 uur of half 2.

na 1uur kan ik. als de vaste tijd na 1uur is, doe ik mee.

Ok, dan hebben we nu Harald, Henri, Rob, Maurice, Bart en ik. Zou genoeg moeten zijn, maar ik denk dat 1 er bij nog wel makkelijk is.

Ik heb "De Lightnings" opgegeven voor de vrijdagmiddag.

N.B. Steendam

Over een week hoop ik een nieuw rooster te hebben, misschien dat ik dan wel kan. Jullie horen het nog.

prima, we kunnen nog wel mensen gebruiken