Waarvan er drie in de laatste paar minuten vielen. Wel een verdiende overwinning voor jullie, maar wij speelden toch redelijk aangezien we geen vast team hebben.

Dat zal ik allemaal niet ontkennen (hoeveel laatste paar minuten is wel iets overdreven...) Maar met Fleurke erbij zie ik jullie nog wel aardig eindigen, als je een beetje ingespeeld raakt.
Wij staan zelf eerste nu, de nummer 1 had verloren. Eens kijken of we dat vol kunnen houden

Aankomende vrijdag (13 april) zullen we met het vrouwen voetbaldispuut (of ene gedeelte daarvan) weer voetballen in Vinkhuizen! Als jullie nog (weer) zin hebben om mee te doen, zou dat reterelaxed zijn! Vanaf een uurtje of 7 op het trapveldje tussen de aqua en de saffier. Het wordt heel lekker weer, heb ik gehoord, dus het lijkt me duidelijk dat we een afvaardiging kunnen verwachten...

Ik kan helaas niet, moet werken... anders was ik er zeker bij!

Misschien dat ik wel meedoe,
Komende vrijdag hoeven we niet te voetballen voor de Aclo competitie trouwens...

Voetbal wordt m de komende weken niet voor mij denk ik. Vanmiddag met zaalvoetbal door mn enkel gegaan. Wel klote, net mooi voetbalweer de komende dagen...
Maar ik kom misschien wel ff kijken vrijdag, ben wel benieuwd naar het nu al legendarische VVD

Hey, je was er helemaal niet Siegardinho, maar dat terzijde. Vanavond in de herkansing: de returnwedstrijd tegen alle tokkies uit Vinkhuizen. Iedereen die om 19.00u nog geen ander dispuut heeft, is van harte welkom een balletje mee te trappen. Sterker nog: dat wordt zeer op prijs gesteld. Gewoon op het mollenveldje tussen de Saffier en Aqua natuurlijk. Hopelijk tot vanavond!

Ik zal er zijn

Harald schreef: Misschien dat ik wel meedoe, Komende vrijdag hoeven we niet te voetballen voor de Aclo competitie trouwens...

Eindelijk! We mogen weer, komende vrijdag kunnen we weer aan de bak. We spelen om 13.00 en om 14.00. Maar zoals altijd zoeken we ook nog spelers. Berend, Henri en Harald zijn aanwezig, Niek kan niet dus we zoeken nog minstens 2 spelers.

Ik ben er ook bij.

Kijk aan! Das beter.

mooi zo, dat is 4, nog 2 erbij.

ik heb er ook wel zin in..

prima dat is nummer 5. We zijn nu met Harald, Berend, Rob, Bart en ik. Nog eentje erbij en we hebben relaxed 1 wissel.

Hopen dat morgen beide teams komen opdagen....

denk dat ik er ook wel bij ben

Mooi, 6 man compleet hoe laat aanwezig bij de ACLO?

Harald schreef: Eindelijk! We mogen weer, komende vrijdag kunnen we weer aan de bak. We spelen om 13.00 en om 14.00.
N.B. Steendam

En? Hoe ging het?