Zijn zaalvoetballers ook in voor een partijtje op het veld? Als je geen ander dispuut hebt, ben je namelijk morgenavond (dinsdag dus) vnaaf 19.00u welkom op het veldje tussen de Saffier en de Aqua. Het Vrouwen Voetbal Dispuut is er iig bij.
+0
Henri L
robbie schreef: Hoe hebben jullie vorige keer gespeeld?
dramatisch, ik heb er nog steeds nachtmerries over.
+0
siegard
Volgens mij moet mijn team tegen jullie spelen vrijdag. Ik heb er nu al zin in.
+0
Rob
Henri L schreef:
robbie schreef: Hoe hebben jullie vorige keer gespeeld?
Wil je die misschien ook delen met de rest van de GSV?
+0
Harald
Kunnen we maar beter niet doen...
Maar we zoeken nog spelers voor komende vrijdag!
+0
Harald
Harald schreef: we zoeken nog spelers voor komende vrijdag!
+0
N.B. Steendam
Verplicht voor eerstejaars
+0
Skippy
zoeken jullie nog een keeper?
Ik wil wel weer fungeren als schietschijf in het doel....
+0
Harald
Hehe. Super, hebben we iig 5 man (als Henri ook kan voetballen). Een extra man erbij zou ook nog mooi zijn, kunnen we ook nog wat wisselen.
+0
Henri L
Super. Wat mij betreft hangt het van de vraag af of ik genoeg rust heb genomen. Ik ga het merken vanavond op de training.
+0
Skippy
hoe laat morgen??
+0
Harald
13.00 1e wedstrijd
+0
Henri L
Oke relaxed, dan krijg ik tenminste nog wat slaap. hoeveel man hebben we nu uiteindelijk?
+0
Harald
We moeten de 1e wedstrijd om 13.30 zie ik nu. Kun je nog een half uurtje langer slapen. We zijn met 5 man: Sipko (keeper), Niek, Berend, Henri en Harald. Geen wissels dus, dus als iemand nog zin heeft...
+0
Fleurke
Kom ik om 13:00 uur voor de Parel oké..?
+0
N.B. Steendam
Toch weer drie punten binnen!
+0
Harald
Tja, we speelden wel redelijk en maakten het Siegard en zijn vriendjes toch nog wel lastig. Sipko en Fleurke bedankt. Fleurke wil wel voor vast in het team zei die.
+0
Fleurke
Klopt
+0
siegard
Was een mooie pot, met uiteindelijk toch nog een mooie uitslag. Jullie verdediging stond wel aardig moet ik zeggen. Maar ja, uiteindelijk tellen de cijfers he, 6-2 :)
Hoe hebben jullie vorige keer gespeeld?
Zijn zaalvoetballers ook in voor een partijtje op het veld? Als je geen ander dispuut hebt, ben je namelijk morgenavond (dinsdag dus) vnaaf 19.00u welkom op het veldje tussen de Saffier en de Aqua. Het Vrouwen Voetbal Dispuut is er iig bij.
Volgens mij moet mijn team tegen jullie spelen vrijdag. Ik heb er nu al zin in.
Wil je die misschien ook delen met de rest van de GSV?
Kunnen we maar beter niet doen...
Maar we zoeken nog spelers voor komende vrijdag!
Verplicht voor eerstejaars
zoeken jullie nog een keeper?
Ik wil wel weer fungeren als schietschijf in het doel....
Hehe. Super, hebben we iig 5 man (als Henri ook kan voetballen). Een extra man erbij zou ook nog mooi zijn, kunnen we ook nog wat wisselen.
Super. Wat mij betreft hangt het van de vraag af of ik genoeg rust heb genomen. Ik ga het merken vanavond op de training.
hoe laat morgen??
13.00 1e wedstrijd
Oke relaxed, dan krijg ik tenminste nog wat slaap. hoeveel man hebben we nu uiteindelijk?
We moeten de 1e wedstrijd om 13.30 zie ik nu. Kun je nog een half uurtje langer slapen. We zijn met 5 man: Sipko (keeper), Niek, Berend, Henri en Harald. Geen wissels dus, dus als iemand nog zin heeft...
Kom ik om 13:00 uur voor de Parel oké..?
Toch weer drie punten binnen!
Tja, we speelden wel redelijk en maakten het Siegard en zijn vriendjes toch nog wel lastig. Sipko en Fleurke bedankt. Fleurke wil wel voor vast in het team zei die.
Klopt
Was een mooie pot, met uiteindelijk toch nog een mooie uitslag. Jullie verdediging stond wel aardig moet ik zeggen. Maar ja, uiteindelijk tellen de cijfers he, 6-2 :)