Voor dinsdag 13 jan. is er weer een zaal afgehuurd van 10:00 tot 12:00. Lekker vroeg, dus een gezonde start van de dag...
Vorig keer was de opkomst een beetje klein dus ik hoop dat nu iedereen weer zijn conditie wat komt opkrikken dmv een potje zaalvoetbal op hoog niveau....
+0
RJ
Ik kom morgen weer, het bestaat dan niet dat er niet genoeg opkomst is :?
+0
Kraker
mag de volgende x wel ietsje later als dat kan... maar I'll be there!
+0
Henri L
Heb je ook een aclo pas nodig?? want die heb ik niet..... Maar anders ben ik der zekers!
+0
Harry
Morgen gaat hem niet worden maar volgende week doe ik mee.
+0
Kraker
officieel wel, maar je kan gewoon komen jho, kans dat er gecontroleerd wordt is niezo groot.
+0
Vriend Niels
krakrak schreef: mag de volgende x wel ietsje later als dat kan... maar I'll be there!
Het kon helaas niet later...
En er wordt idd eigenlijk nooit gecontroleerd.
+0
Vriend Niels
Wie komen er nog meer morgen voetballen?? En Krakrak, komen er nog meer Caprioten?
+0
HaJee
I'll be there.
+0
Infamous angel
Nylez schreef: Wie komen er nog meer morgen voetballen??
Ik denk dat ik wel een gaatje vrij kan maken voor een lekker potje voetballen. Ben alleen wel een beetje geblesseerd, dus ik zie wel hoelang ik het uithoud.
+0
Kiffen
Ik ben er waarschijnlijk ook wel bij. Echter, ik heb wel een vernaggelde teen. (100kg van Jilderda met de stoelpoot op mijn teen)
+0
Warnings:1
Nylez schreef: En Krakrak, komen er nog meer Caprioten?
He Harmen, vertel eens even dat ik niet kom.
+0
Kraker
owh jah, de eerste vegetarische GSV-praeses ooit mister Simon B. is met kennisgeving afwezig
+0
Warnings:1
Danku, mijnheer de SinaSassessor primus f.t.
+0
Koos L
Gemeente... Ik duik nĂș m'n bed in zodat ik morgen het niveau wat op kan krikken. Wat ja leuk.
+0
Bert-Jan
Nylez schreef: Voor dinsdag 13 jan. is er weer een zaal afgehuurd van 10:00 tot 12:00. Lekker vroeg, dus een gezonde start van de dag...
Vorig keer was de opkomst een beetje klein dus ik hoop dat nu iedereen weer zijn conditie wat komt opkrikken dmv een potje zaalvoetbal op hoog niveau....
Ik ben er ook wel bij, kmoet alleen even regelen dat we wat later gaan afwassen :shock:
+0
Kraker
vooral t eerste uur was weer toppie, tweede ging wat minder maar tog lekker potje voetbal! wel nogal mysterieuze blessure van mol trws...
+0
Vriend Niels
Volgende week dinsdag is de zaal gereserveerd van 11:30 tot 13:00.
+0
RJ
krakrak schreef: vooral t eerste uur was weer toppie, tweede ging wat minder maar tog lekker potje voetbal! wel nogal mysterieuze blessure van mol trws...
Voor mijn team was het eerste uur dweilen met de kraan open. Het tweede uur was voor mijn team weer wat beter. Tot zover het verschil met krakak... :shock:
Voor dinsdag 13 jan. is er weer een zaal afgehuurd van 10:00 tot 12:00. Lekker vroeg, dus een gezonde start van de dag...
Ik kom morgen weer, het bestaat dan niet dat er niet genoeg opkomst is :?
mag de volgende x wel ietsje later als dat kan... maar I'll be there!
Heb je ook een aclo pas nodig?? want die heb ik niet..... Maar anders ben ik der zekers!
Morgen gaat hem niet worden maar volgende week doe ik mee.
officieel wel, maar je kan gewoon komen jho, kans dat er gecontroleerd wordt is niezo groot.
Het kon helaas niet later...
En er wordt idd eigenlijk nooit gecontroleerd.
Wie komen er nog meer morgen voetballen?? En Krakrak, komen er nog meer Caprioten?
I'll be there.
Ik denk dat ik wel een gaatje vrij kan maken voor een lekker potje voetballen. Ben alleen wel een beetje geblesseerd, dus ik zie wel hoelang ik het uithoud.
Ik ben er waarschijnlijk ook wel bij. Echter, ik heb wel een vernaggelde teen. (100kg van Jilderda met de stoelpoot op mijn teen)
He Harmen, vertel eens even dat ik niet kom.
owh jah, de eerste vegetarische GSV-praeses ooit mister Simon B. is met kennisgeving afwezig
Danku, mijnheer de SinaSassessor primus f.t.
Gemeente... Ik duik nĂș m'n bed in zodat ik morgen het niveau wat op kan krikken. Wat ja leuk.
Ik ben er ook wel bij, kmoet alleen even regelen dat we wat later gaan afwassen :shock:
vooral t eerste uur was weer toppie, tweede ging wat minder maar tog lekker potje voetbal! wel nogal mysterieuze blessure van mol trws...
Volgende week dinsdag is de zaal gereserveerd van 11:30 tot 13:00.
Voor mijn team was het eerste uur dweilen met de kraan open. Het tweede uur was voor mijn team weer wat beter. Tot zover het verschil met krakak... :shock:
goed bezig niels!