Goed bezig!

Yo iedereen! Vanmiddag traint het VVD weer in de ACLO. We zijn alleen niet met heel veel 'man'. Wie zin heeft mag langskomen en meedoen. 13.00u tot 15.00u in de Struikhal.

Om het nu maar even wat vroeger proberen te regelen komende vrijdag moeten we weer voetballen. Ons team heeft flink wat afzeggingen en al met al zijn Henri en ik alleen nog over, dus wie heeft er zin om op vrijdagmiddag een uurtje te voetballen? Kun je nog lekker uitslapen van soos, prima begin van het weekend!

Helaas kan ik aanstaande vrijdag niet, maar het lijkt me leuk om een andere keer wel mee te voetballen...

Ik ben er inderdaad gewoon weer eens bij, maar waar is de rest?

Niek is op wintersport, Maurice in Frankrijk, Menne in Amersfoort, Rob werkt (toch) en Siegard speelt liever met andere mensen :shock:

oke, is kijken welke mensen een balletje kunnen meetrappen vrijdag. Ik zal is even wat mensen vragen.

hoe laat is het?

je speelt 2 wedstrijden van een half uur. De 1e wedstrijd speel je of om 13.00 of om 13.30 en de 2e begint een uur later dan het begin van de 1e. Dus om 15.00 ben je sowieso klaar

wil misschien wel meedoen, thijs dacht er ook over

prima dan rekenen we daarop, dan zijn we nu met zijn 4-en.

Ik doe ook wel weer mee, ben per slot van rekening wel topscorer van het team (a)!

prima, dan zitten we op 5, moet er nog even eentje bij, want ik ben donderdag sooscie en ik weet niet hoe laat het wordt en hoe fit ik ben.

Morgen spelen we weer en wel om 13.30 en 14.30, opzich zou het wel relaxed zijn als er nog 1 speler bij zou komen!

Als het per se nodig is kan ik nog wel meedoen misschien. Maar alleen als het nodig is, dus als je nog iemand anders kan vinden...

Het is niet nodig. We hebben 6 mensen: Thijs, Pieter, jannes, Harald, nanne en ik. 13:30 voetballen, kwart over 1 aanwezig.

Harald schreef: Om het nu maar even wat vroeger proberen te regelen komende vrijdag moeten we weer voetballen. Ons team heeft flink wat afzeggingen en al met al zijn Henri en ik alleen nog over, dus wie heeft er zin om op vrijdagmiddag een uurtje te voetballen? Kun je nog lekker uitslapen van soos, prima begin van het weekend!

Niek zal er ook weer zijn, maar we hebben nog steeds spelers nodig. Wie heeft er zin om te ballen?

Ik weet nog niet of ik erbij ben vrijdag, ivm een blessure aan mijn hak. Ik ga donderdagavond trainen en ik ga dan kijken of het wel of niet gaat. Dus idd, wie heeft er zin om vrijdag even lekker te zaalvoetballen?

Ik wil wel meedoen.

N.B. Steendam

Goed bezig fleur.