We moeten wel degelijk voetballen en het is nu te laat om af te melden. Bert-Jan en Pieter kunnen invallen, dus die zal ik nog even bellen.
We moeten maar liefst 3 wedstrijden, belangrijke dag!
De eerste om 1 uur.
+0
Henri L
wanneer is de derde?
+0
Rob
13.00, 14.15 en 14.40
+0
Rob
Pieter neemt niet op...
Pieter, als je dit leest, stap dan uit je bed en kom naar de aclo!
We hebben maar 5 man en hebben nog een wissel nodig.
+0
Bert-Jan
Jongens...veel succes verder in de competitie. 5 wedstrijden meegedaan en 10 punten......zo slecht ging het dus niet.
@Henri: nog bedankt voor je mooie bal de diepte in
+0
Harald
Ging laatste tijd idd redelijk. Jammer van die gigantisch dramatische laatste wedstrijd...
+0
Henri L
gelukkig had ik 2 mooie doelpunten in die wedstrijd, om mijn verder dramatische optreden in die wedstrijd snel te vergeten.
+0
Bert-Jan
Henri L schreef: gelukkig had ik 2 mooie doelpunten in die wedstrijd, om mijn verder dramatische optreden in die wedstrijd snel te vergeten.
Die eerste was inderdaad schitterend, maar in die tweede legde je alle frustaties in. Dankzij een zeer slecht ingeschoten penalty :oops:
+0
siegard
Wel leuk om te zien hoe we in 1 seizoen vooruit zijn gegaan. In t begin was het echt nix eigenlijk, aan het eind bijna alles winnnen. Ik zeg volgend seizoen voor het kampioenschap!
@ Harald, die terugspeelbal was zo slecht nog niet toch...?
+0
Harald
Heb je ook wel weer gelijk in, om uit die hoek met je linkerbeen terug te spelen op de keeper is weinigen gegeven en mij lukte het bijna :D
+0
Harald
Hoe zit het met komend seizoen? Doen we weer mee, hebben we ons al opgegeven?
+0
siegard
Ja ik wil nog wel een keertje. ff kijken met welk team, Maurice en Menne zijn weg natuurlijk. En Bugel is de komende tijd ook weg, maar ik weet niet precies wanneer de competitie weer begint. Maar ik wil iig nog wel een keer meedoen
+0
Henri L
ik ben ook de beroerdste niet, tenzij er grondige bezwaren zijn.
+0
Koos L
Eerst stoppen met roken.
+0
Harald
Koos L schreef: Eerst stoppen met roken.
Henri stopt met roken als jij vaste keeper bent bij het zaalvoetballen, lijkt me goede deal.
+0
N.B. Steendam
Henri L schreef: ik ben ook de beroerdste niet, tenzij er gegronde bezwaren zijn.
Voetbal mee - vandaag 16:00 bij de aclo. Voor meer info: bel heijs.
+0
Henri L
Voor dat team voor de ACLO-competitie wou Jannes ook wel meedoen. Hebben we dan al een beetje een team bij elkaar?
+0
Harald
Hmm... Siegard doet (wss) mee met wat studievrienden, Maurice en Menne zijn er niet en Rob weet ik niet. Dus Niek, Henri, Jannes en Harald. Hebben we er nog minstens 1 nodig
We moeten wel degelijk voetballen en het is nu te laat om af te melden. Bert-Jan en Pieter kunnen invallen, dus die zal ik nog even bellen.
We moeten maar liefst 3 wedstrijden, belangrijke dag!
De eerste om 1 uur.
wanneer is de derde?
13.00, 14.15 en 14.40
Pieter neemt niet op...
Pieter, als je dit leest, stap dan uit je bed en kom naar de aclo!
We hebben maar 5 man en hebben nog een wissel nodig.
Jongens...veel succes verder in de competitie. 5 wedstrijden meegedaan en 10 punten......zo slecht ging het dus niet.
@Henri: nog bedankt voor je mooie bal de diepte in
Ging laatste tijd idd redelijk. Jammer van die gigantisch dramatische laatste wedstrijd...
gelukkig had ik 2 mooie doelpunten in die wedstrijd, om mijn verder dramatische optreden in die wedstrijd snel te vergeten.
Die eerste was inderdaad schitterend, maar in die tweede legde je alle frustaties in. Dankzij een zeer slecht ingeschoten penalty :oops:
Wel leuk om te zien hoe we in 1 seizoen vooruit zijn gegaan. In t begin was het echt nix eigenlijk, aan het eind bijna alles winnnen. Ik zeg volgend seizoen voor het kampioenschap!
@ Harald, die terugspeelbal was zo slecht nog niet toch...?
Heb je ook wel weer gelijk in, om uit die hoek met je linkerbeen terug te spelen op de keeper is weinigen gegeven en mij lukte het bijna :D
Hoe zit het met komend seizoen? Doen we weer mee, hebben we ons al opgegeven?
Ja ik wil nog wel een keertje. ff kijken met welk team, Maurice en Menne zijn weg natuurlijk. En Bugel is de komende tijd ook weg, maar ik weet niet precies wanneer de competitie weer begint. Maar ik wil iig nog wel een keer meedoen
ik ben ook de beroerdste niet, tenzij er grondige bezwaren zijn.
Eerst stoppen met roken.
Henri stopt met roken als jij vaste keeper bent bij het zaalvoetballen, lijkt me goede deal.
Doen we mee met het interamicale toernooi?
http://www.gsvnet.nl/forum/viewtopic.php?t=3019Voetbal mee - vandaag 16:00 bij de aclo. Voor meer info: bel heijs.
Voor dat team voor de ACLO-competitie wou Jannes ook wel meedoen. Hebben we dan al een beetje een team bij elkaar?
Hmm... Siegard doet (wss) mee met wat studievrienden, Maurice en Menne zijn er niet en Rob weet ik niet. Dus Niek, Henri, Jannes en Harald. Hebben we er nog minstens 1 nodig