Als ik het schema van de aclo goed bekeken heb, dan heb ik afgelopen vrijdag voor het laatst een wedstrijd gevoetbald dit seizoen (2006-2007). Jammer.

Ja jammer.

Wanneer moeten we weer dan? En hoe waar is het dat er morgen een zaaltje gehuurd is?

niet waar

maar wel een goed idee om weer eens te doen!

We moeten om 13.30 en 14.30. (op tijd) komen, want we kunnen niemand missen!

owowow, wat ga ik een pot brak voetbal spelen zeg...

je kan ook brak aan de kant gaan zitten, want we zijn met 7 man...

Helemaal kapot maar de 6 punten zijn binnen!

N.B. Steendam

Het was het waard.

titelaspiraties...

Owowow ik heb laatst de stand onder ogen gekregen, maar jongensjongensjongens, dat was tranentrekkend.

Kraker schreef: Owowow ik heb laatst de stand onder ogen gekregen, maar jongensjongensjongens, dat was tranentrekkend.

Tel er maar 12 punten bij op.

Kraker schreef: Owowow ik heb laatst de stand onder ogen gekregen, maar jongensjongensjongens, dat was tranentrekkend.

klopt, die stand is verschrikkelijk verouderd. De laatste 3 wedstrijden zijn gewonnen (oa van de nummers 2 en 3) Met 2 wedstrijden minder gespeeld, staan we er gewoon goed voor, dus het valt allemaal enorm mee.

He Rob, moeten wij morgen voetballen? Ik hoop dat we vroeg moeten, want ik heb van 13:30-16:30 een tentamen.

N.B. Steendam

Als we moeten voetballen meld ik me bij dezen af. Ik zit met wat vrienden in Centerparks.

Is het nog de bedoeling dat we zometeen gaan voetballen?

Ik heb geen idee, waar is Rob?

Ik zie net dat er wel gevoetbald wordt, dus ik zou Rob maar ff bellen, ik kan namelijk niet:

misschien beter dat Rob ons afmeld...