robbie schreef: Altijd leuk, broertjes, krijg je discussies die nergens over gaan.
Maar in het veld weten jullie elkaar wel te vinden hoop ik??
net zo makkelijk als jij een bericht dubbel verstuurd. Idd shirts hebben we iets of zullen we gewoon een kleur kiezen?
Ja laten we allemaal een blauw shirt aan doen.
Volgens mij heb je trouwens teveel berichten gepost Henri want jou posts schuiven telkens naar onder. :?
+0
Harald
Iemand een blauw T-shirt voor mij?
+0
Henri L
en voor mij?
+0
Farfan
en voor mij?
+0
N.B. Steendam
en voor mij?
Laten we anders wit/blauw spelen.
+0
Farfan
kwart voor 1
+0
Harald
Kunnen we vantevoren ook nog inspelen? Hoe laat moeten we aanwezig zijn?
+0
Octr
Bedankt jongens, nog iets meer scherpte en dan draaien we als taaye rossen!
+0
Henri L
Het was lekker, beetje jammer dat ik nu op school aan het stressen ben
+0
Rob
Ben zo duf als een konijn...
+0
Cobie
Maar robbie, dan moet je mensen ook eerder van soos wegsturen. ;)
+0
Harald
Deze week nog oefenen?
+0
Farfan
ja woensdag middag toch?
+0
siegard
ja, ik heb een mail rondgestuurd bij t andere team. Ik ga er vanuit dat het wel kan, want we hebben geen college dan.
Maar hoe gaan we het regelen met shirts? Het is wel leuk om allemaal hetzelfde shirt te hebben lijkt me, niet alleen dezelfde kleur dus.
+0
Rob
Moet er nog gereserveerd worden??
+0
siegard
de zaal is al bezet voor woensdag. Morgen was ie nog wel vrij, ik heb gereserveerd van 13.00 tot 14.00 en rob zou dat uur erna nog reserveren. We hebben wel een excursie vd studie morgen, maar meestal gaan daar niet zoveel heen.
+0
Octr
shit, morgen kan ik niet. Heb bovendien met de KIK een tik op mn enkel gekregen, dus kan deze week beter even rustig aan doen..
+0
Rob
Ja jammer, Henri en Harald kan ik ook nog niet bereiken.
Ik heb gereseveerd trouwens van 2-3.
Dus iedereen die morgen van 1-3 kan voetballen moet komen!!
+0
Pieterz
ik wil eventueel morgen wel ff meeballen
+0
siegard
tja, maar ook niet teveel eigenlijk. Een paar kan wel idd, maar van dat andere team komen er ook een aantal he. Een paar spelers kunnen we wel gebruiken, Harald kon ook niet. Dus Pieter je bent van harte welkom :)
Ja laten we allemaal een blauw shirt aan doen.
Volgens mij heb je trouwens teveel berichten gepost Henri want jou posts schuiven telkens naar onder. :?
Iemand een blauw T-shirt voor mij?
en voor mij?
en voor mij?
en voor mij?
Laten we anders wit/blauw spelen.
kwart voor 1
Kunnen we vantevoren ook nog inspelen? Hoe laat moeten we aanwezig zijn?
Bedankt jongens, nog iets meer scherpte en dan draaien we als taaye rossen!
Het was lekker, beetje jammer dat ik nu op school aan het stressen ben
Ben zo duf als een konijn...
Maar robbie, dan moet je mensen ook eerder van soos wegsturen. ;)
Deze week nog oefenen?
ja woensdag middag toch?
ja, ik heb een mail rondgestuurd bij t andere team. Ik ga er vanuit dat het wel kan, want we hebben geen college dan.
Maar hoe gaan we het regelen met shirts? Het is wel leuk om allemaal hetzelfde shirt te hebben lijkt me, niet alleen dezelfde kleur dus.
Moet er nog gereserveerd worden??
de zaal is al bezet voor woensdag. Morgen was ie nog wel vrij, ik heb gereserveerd van 13.00 tot 14.00 en rob zou dat uur erna nog reserveren. We hebben wel een excursie vd studie morgen, maar meestal gaan daar niet zoveel heen.
shit, morgen kan ik niet. Heb bovendien met de KIK een tik op mn enkel gekregen, dus kan deze week beter even rustig aan doen..
Ja jammer, Henri en Harald kan ik ook nog niet bereiken.
Ik heb gereseveerd trouwens van 2-3.
Dus iedereen die morgen van 1-3 kan voetballen moet komen!!
ik wil eventueel morgen wel ff meeballen
tja, maar ook niet teveel eigenlijk. Een paar kan wel idd, maar van dat andere team komen er ook een aantal he. Een paar spelers kunnen we wel gebruiken, Harald kon ook niet. Dus Pieter je bent van harte welkom :)