daar wordt al jaren onder gevoetbald in de ACLO-competitie. Tenminste 2 jaar geleden wel en volgens mij vorig jaar ook nog. Waarom het zo heet zou ik eerlijk gezegd niet weten.
+0
Henk-Jan
Bibi, dat moet je maar eens aan Jurrian vragen. Dit kan dat allemaal wel uitleggen. Zijn humor zeg maar
+0
Kraker
Maar er is wel al 2eneenhalf jaar lang kwalitatief hoogstaand voetbal onder gespeeld, mits je de druk van het verhoogde verwachtingspatroon aankan ben je dus verzekerd van het imponeringseffect, in feite sta je al met 1-0 voor als je met Bibi op het wedstrijdformulier staat. Bibi, wat een tijden waren dat...
+0
Henk-Jan
Kraker schreef: Maar er is wel al 2eneenhalf jaar lang kwalitatief hoogstaand voetbal onder gespeeld, mits je de druk van het verhoogde verwachtingspatroon aankan ben je dus verzekerd van het imponeringseffect, in feite sta je al met 1-0 voor als je met Bibi op het wedstrijdformulier staat.
Tenzij je tegen de snelbinders speelt natuurlijk.
+0
Rob
Kraker schreef: Maar er is wel al 2eneenhalf jaar lang kwalitatief hoogstaand voetbal onder gespeeld, mits je de druk van het verhoogde verwachtingspatroon aankan ben je dus verzekerd van het imponeringseffect, in feite sta je al met 1-0 voor als je met Bibi op het wedstrijdformulier staat. Bibi, wat een tijden waren dat...
Tja, aangezien ruim 80% van het team nieuw is en ik niet goed wist wat we van ze kunnen verwachten durfde ik het niet aan om onder de naam Bibi verder te gaan. Het imponeringseffect zal gewaarborgd blijven.
Ik hou zelf altijd meer van de underdogpositie, daarom heb ik een andere naam verzonnen. Achteraf maar goed ook, want Broeksma had het bijna voor elkaar dat we "Broeks's Boys" zouden heten...
We heten nu de Taaye Rossen.
+0
Octr
Waarom niet de Une Stralen?
+0
Rob
Omdat tayros in de meerderheid is...
+0
Harald
Terechte naam ook
+0
Octr
Een Lichtenberg in de UB, dat ik dat nog mag meemaken. Ik heb trouwens prachtige schoentjes gekocht, speciaal voor tegen Harry's tuinmannen.
+0
Harald
Haha, goede instelling dacht ik zo, tis trouwens wel LiGtenberg. Ik zal me voetbalschoentjes ook ff schoonmaken.
+0
Henri L
voetbalschoenen? we gaan zaalvoetballen he.
+0
Harald
In de zaal voetbal je, dus zijn het ook voetbalschoenen.
+0
Rob
Altijd leuk, broertjes, krijg je discussies die nergens over gaan.
Maar in het veld weten jullie elkaar wel te vinden hoop ik??
+0
Rob
+0
Henri L
leuke uitleg, maar dat is dus niet zo.
+0
Harald
Als jij dat graag wil
+0
N.B. Steendam
Dankzij Rob heb ik nu ook passend (als in: gepast) schoeisel.(y)
Mooie naam hebben we trouwens. 8)
+0
Farfan
hebben we nog een gezamenlijk shirt, broek of iets?
+0
Henri L
robbie schreef: Altijd leuk, broertjes, krijg je discussies die nergens over gaan.
net zo makkelijk als jij een bericht dubbel verstuurd. Idd shirts hebben we iets of zullen we gewoon een kleur kiezen?
+0
Harald
robbie schreef: Altijd leuk, broertjes, krijg je discussies die nergens over gaan.
daar wordt al jaren onder gevoetbald in de ACLO-competitie. Tenminste 2 jaar geleden wel en volgens mij vorig jaar ook nog. Waarom het zo heet zou ik eerlijk gezegd niet weten.
Bibi, dat moet je maar eens aan Jurrian vragen. Dit kan dat allemaal wel uitleggen. Zijn humor zeg maar
Maar er is wel al 2eneenhalf jaar lang kwalitatief hoogstaand voetbal onder gespeeld, mits je de druk van het verhoogde verwachtingspatroon aankan ben je dus verzekerd van het imponeringseffect, in feite sta je al met 1-0 voor als je met Bibi op het wedstrijdformulier staat. Bibi, wat een tijden waren dat...
Tenzij je tegen de snelbinders speelt natuurlijk.
Tja, aangezien ruim 80% van het team nieuw is en ik niet goed wist wat we van ze kunnen verwachten durfde ik het niet aan om onder de naam Bibi verder te gaan. Het imponeringseffect zal gewaarborgd blijven.
Ik hou zelf altijd meer van de underdogpositie, daarom heb ik een andere naam verzonnen. Achteraf maar goed ook, want Broeksma had het bijna voor elkaar dat we "Broeks's Boys" zouden heten...
We heten nu de Taaye Rossen.
Waarom niet de Une Stralen?
Omdat tayros in de meerderheid is...
Terechte naam ook
Een Lichtenberg in de UB, dat ik dat nog mag meemaken. Ik heb trouwens prachtige schoentjes gekocht, speciaal voor tegen Harry's tuinmannen.
Haha, goede instelling dacht ik zo, tis trouwens wel LiGtenberg. Ik zal me voetbalschoentjes ook ff schoonmaken.
voetbalschoenen? we gaan zaalvoetballen he.
In de zaal voetbal je, dus zijn het ook voetbalschoenen.
leuke uitleg, maar dat is dus niet zo.
Als jij dat graag wil
Dankzij Rob heb ik nu ook passend (als in: gepast) schoeisel.(y)
Mooie naam hebben we trouwens. 8)
hebben we nog een gezamenlijk shirt, broek of iets?
net zo makkelijk als jij een bericht dubbel verstuurd. Idd shirts hebben we iets of zullen we gewoon een kleur kiezen?
Komt goed