Voor de liefhebbers (en vooral handig voor de sjaars), afgelopen jaar hebben ik en een aantal gsv'ers mee gedaan aan de aclo futsalcompetitie. Hierdoor hebben wij dit jaar ook weer recht op een plekje in de ervaren poule. Wij gaan echter dit jaar niet mee doen, dus heb je een team (of maak je er een) en heb je zin om mee te doen aan de aclo competitie stuur mij dan even een mail.
+0
Henri L
volgens mij was bugel al bezig om een team te maken.
+0
N.B. Steendam
Henri L schreef: volgens mij was bugel al bezig om een team te maken.
Stimmt. Ik heb mijn aanmelding ook al naar hem gestuurd.
+0
Rob
Ja volgens mij is bugel nog steeds bezig, maar heeft ie het bijna voor elkaar.
+0
Henri L
Hoe ziet dat team er op dit moment uit?
+0
Harald
Rob heeft mij ook gevraagd en ik geloof Menne ook.
+0
Farfan
Klopt en siegard
+0
Octr
He Rob, als je nog iemand nodig hebt: ik zou graag meedoen!
+0
siegard
ik denk dat t nog wel kan. We zijn dan wel zo'n beetje compleet geloof ik. Weet er iemand nog een keeper toevallig? Altijd makkelijk...
+0
Rob
Ok het team is bijna rond, we moeten het alleen nog eens worden over de dag.
Donderdag- of vrijdagmiddag??? (het duurt ongeveer van half 3 tot half 5)
Ik heb zelf voorkeur voor de donderdag en als ik goed heb opgelet zijn er 1 of 2 mensen die niet op donderdag kunnen maar ik weet niet hoe dat met de vrijdag zit.
Dus als je donderdag of vrijdag echt niet kan, meld het hier even!
Het team:
Siegard
Menne
Niek
Harald
Henri
Maurice
Rob
7 mensen lijkt me prima, er kan vaak iemand niet en 1 wissel heb je sowieso nodig.
Als er voor 20 september geen gegronde bezwaren worden ingediend, geef ik ons op voor de donderdagmiddag!
+0
Rolv
En als je dan nog 1 man minder hebt heb je zowieso geen wissel en moet iedereen zich kapot rennen. Niet dat ik er veel van weet ofzo, maar dat lijkt me niet onwaarschijnlijk.
+0
N.B. Steendam
robbie schreef: Ok het team is bijna rond, we moeten het alleen nog eens worden over de dag.
Ik heb zelf voorkeur voor de donderdag en als ik goed heb opgelet zijn er 1 of 2 mensen die niet op donderdag kunnen maar ik weet niet hoe dat met de vrijdag zit.
Het team:
- Siegard
- Menne
- Niek
- Harald
- Henri
- Maurice
- Rob
7 mensen lijkt me prima, er kan vaak iemand niet en 1 wissel heb je sowieso nodig.
Als er voor 20 september geen gegronde bezwaren worden ingediend, geef ik ons op voor de donderdagmiddag!
Donderdagmiddag heb ik een college. Liever vrijdag dus, maar op donderdag kom ik ook wel als het moet.
+0
Harald
Ik heb vrijdag college, dus liever donderdag.
+0
Farfan
Ik heb donderdag college, dus liever vrijdag
+0
Rob
met mij erbij staat het 2-2...
siegard/menne/henri/maurice??
+0
N.B. Steendam
Spannende wedstrijd is het al...:)
+0
Octr
ik kan allebei de dagen wel volgens mij... Daarmee maak ik het niet makkelijker volgens mij..
+0
Naef
robbie schreef: Ok het team is bijna rond, we moeten het alleen nog eens worden over de dag.
Het team:
- Siegard
- Menne
- Niek
- Harald
- Henri
- Maurice
- Rob
Als ik een tip moet geven, doe het op donderdag, dan is de teamgeest wat beter!
klinkt goed. Ik denk dat ik er wel ben
ik kom ook wel ff langs
Voor de liefhebbers (en vooral handig voor de sjaars), afgelopen jaar hebben ik en een aantal gsv'ers mee gedaan aan de aclo futsalcompetitie. Hierdoor hebben wij dit jaar ook weer recht op een plekje in de ervaren poule. Wij gaan echter dit jaar niet mee doen, dus heb je een team (of maak je er een) en heb je zin om mee te doen aan de aclo competitie stuur mij dan even een mail.
volgens mij was bugel al bezig om een team te maken.
Ja volgens mij is bugel nog steeds bezig, maar heeft ie het bijna voor elkaar.
Hoe ziet dat team er op dit moment uit?
Rob heeft mij ook gevraagd en ik geloof Menne ook.
Klopt en siegard
He Rob, als je nog iemand nodig hebt: ik zou graag meedoen!
ik denk dat t nog wel kan. We zijn dan wel zo'n beetje compleet geloof ik. Weet er iemand nog een keeper toevallig? Altijd makkelijk...
Ok het team is bijna rond, we moeten het alleen nog eens worden over de dag.
Het team:
En als je dan nog 1 man minder hebt heb je zowieso geen wissel en moet iedereen zich kapot rennen. Niet dat ik er veel van weet ofzo, maar dat lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Ik heb vrijdag college, dus liever donderdag.
Ik heb donderdag college, dus liever vrijdag
met mij erbij staat het 2-2...
siegard/menne/henri/maurice??
Spannende wedstrijd is het al...:)
ik kan allebei de dagen wel volgens mij... Daarmee maak ik het niet makkelijker volgens mij..
Als ik een tip moet geven, doe het op donderdag, dan is de teamgeest wat beter!