Sjaak afhaak, toernooi? competitie bedoel je. Topperspoule wel te verstaan. 4-2 winst, we kunnen de tas al inpakken voor het vrijdagmiddagkampioensfeestje in zwolle!
Verder ben ik helemaal warm gedraaid voor komende woensdag na deze 4uur.
+0
Rob
wie o wie doet er zometeen mee??
Er is van 11 tot 12 een zaal gereserveerd en we zijn met 9 man.
We hebben dus nog 2 mensen nodig.
Opschieten!
+0
Robbert
ik heb mijn tas al ingepakt, zou gaan squashen, maar die kerel heeft afgebeld, dus ik kom er aan.
+0
Rob
mooi zo, goed bezig.
+0
Koos L
Als iemand voetbalspullen voor me meeneemt kom ik nu vanaf de Hanze...
+0
Robbert
Robbie bedankt, ik was je kwijt, na afloop
+0
Rob
Ja ik jou ook, wij zaten in de laatste kleedkamer.
Jij ook bedankt Robbie ;)
+0
RJ
Is er vanmiddag ook zaalvoetbal?
+0
toon
Als je nog zin hebt 2 potjes zaalvoetbal vanmiddag bij de Aclo, moet je om 20 over 1 bij de voetbalhal staan. We hebben nog 2/3 man nodig ofzo.
+0
siegard
te laat....:(
+0
Naef
Ik had je nog gebeld Heijs, maar je nam je telefoon weer eens niet op.
+0
siegard
je moet ook niet bellen als ik aan het werk ben....
+0
toon
je moet ook niet werken als wouter belt...
+0
Robbert
Zoo... zijn er nog mensen die zin hebben om deze week (woensdag of donderdag) een keertje te gaan zaalvoetballen? Heb wel zin in GSV-zomervakantie-toernooitje. Ik heb gehoord dat Harmen nog ergens een toernooi-programma heeft (van het GSV-kerstvakantie-mini-toernooi).
Geef even aan of je woensdag of donderdag kan. Laat ik ook gelijk maar wat tijden noemen... woensdag van 14:00 tot 16:00 uur of donderdag van ergens tussen 13:00 - 18:00 uur??
+0
Margreet
He lijkt mij wel wat! Lekker sportief enzo! Ik kan do wel. Is het boek veilig? Het paste niet door de bb..
+0
W2W
Goed idee, lekker weer ouderwets een toernooitje spelen, donderdag is prima.
+0
Rob
Lijkt me leuk, ik kan donderdag vanaf 15.00 uur
+0
Octr
Lijkt me leuk, ik ben erbij!
+0
Markie
Donderdagavond ook trainen he Willem! Ik doe overdag ook wel even mee met voetballen in de zaal. Hoe meer voetbal hoe beter!
Ist nog een beetje een toernooi geworden kraker?
Sjaak afhaak, toernooi? competitie bedoel je. Topperspoule wel te verstaan. 4-2 winst, we kunnen de tas al inpakken voor het vrijdagmiddagkampioensfeestje in zwolle!
Verder ben ik helemaal warm gedraaid voor komende woensdag na deze 4uur.
wie o wie doet er zometeen mee??
Er is van 11 tot 12 een zaal gereserveerd en we zijn met 9 man.
We hebben dus nog 2 mensen nodig.
Opschieten!
ik heb mijn tas al ingepakt, zou gaan squashen, maar die kerel heeft afgebeld, dus ik kom er aan.
mooi zo, goed bezig.
Als iemand voetbalspullen voor me meeneemt kom ik nu vanaf de Hanze...
Robbie bedankt, ik was je kwijt, na afloop
Ja ik jou ook, wij zaten in de laatste kleedkamer.
Jij ook bedankt Robbie ;)
Is er vanmiddag ook zaalvoetbal?
Als je nog zin hebt 2 potjes zaalvoetbal vanmiddag bij de Aclo, moet je om 20 over 1 bij de voetbalhal staan. We hebben nog 2/3 man nodig ofzo.
te laat....:(
Ik had je nog gebeld Heijs, maar je nam je telefoon weer eens niet op.
je moet ook niet bellen als ik aan het werk ben....
je moet ook niet werken als wouter belt...
Zoo... zijn er nog mensen die zin hebben om deze week (woensdag of donderdag) een keertje te gaan zaalvoetballen? Heb wel zin in GSV-zomervakantie-toernooitje. Ik heb gehoord dat Harmen nog ergens een toernooi-programma heeft (van het GSV-kerstvakantie-mini-toernooi).
Geef even aan of je woensdag of donderdag kan. Laat ik ook gelijk maar wat tijden noemen... woensdag van 14:00 tot 16:00 uur of donderdag van ergens tussen 13:00 - 18:00 uur??
He lijkt mij wel wat! Lekker sportief enzo! Ik kan do wel. Is het boek veilig? Het paste niet door de bb..
Goed idee, lekker weer ouderwets een toernooitje spelen, donderdag is prima.
Lijkt me leuk, ik kan donderdag vanaf 15.00 uur
Lijkt me leuk, ik ben erbij!
Donderdagavond ook trainen he Willem! Ik doe overdag ook wel even mee met voetballen in de zaal. Hoe meer voetbal hoe beter!