ik vond mijn achter-het-standbeen-langs-panna bij wim wel mooi...mmm, zo klinkt t wel wat meer dan dat t was
+0
Infamous angel
Zo, dat was idd wel ff leuk. Ben wel herstellende van mijn blessures, maar dat mag de napret niet drukken.
Verder wil ik graag nomineren:
de bal in de kruizing van Robbert, was het niet?
de lop van Siegardinho in het begin, was veel te mooi
Verder vind ik jezelf nomineren niet echt kunnen :o
+0
Koos L
Jezelf nomineren not done inderdaad. Verder was die lob van Siegard echt schitterend, vooral de pass daaraan voorafgaand... Haha. En verder mogen ballen die verkeerd of slecht of half geraakt zijn en daarom mooi in het doel gingen absoluut niet meetellen. Dus tot nu toe vallen bijna alle nominaties af.
+0
siegard
die lob van pieter was wel meesterijk moet ik zeggen. Haast nog mooier dan mijne :lol:
+0
Pieterz
zijn er nog mensen die binnenkort weer ff meedoen met aclo-uur?
+0
siegard
mmm lijkt me wel tof, maar tentamens he. Dus niet zoveel tijd helaas. Maar misschien dat ik een keer een uurtje vrij kan maken. Dat zou dan donderdag of vrijdag moeten zijn...
+0
Naef
Kan er voor die dagen nog gereserveerd worden dan? Ik wil ook nog wel even ballen.
+0
Pieterz
hdmaster schreef: Kan er voor die dagen nog gereserveerd worden dan? Ik wil ook nog wel even ballen.
voor zo'n aclo-uur hoeft in ieder geval niet gereserveerd te worden. Maar reserveren van een zaal heb je min. 10 spelers nodig en ik denk dat in tentamentijd dat niet gaat lukken.
+0
n@nno
Pieterz schreef: Maar reserveren van een zaal heb je min. 10 spelers nodig en ik denk dat in tentamentijd dat niet gaat lukken.
Regel dan maar een zaaltje om te badmintonnen :wink:!
+0
Henri L
na woensdag kan ik wel meedoen, deze week of volgende week.
+0
Bert-Jan
ik ook wel
+0
Bert-Jan
Als iedereen het nieuwe rooster heeft kunnen we misschien weer een standaard middag afspreken. Donderdag zou mij het beste uitkomen.
+0
siegard
goed idee! mij komt woensdagmiddag beter uit
+0
Octr
donderdagmiddag
+0
Henri L
Kunnen we volgende week niet een keertje zaalvoetballen? Voor welke dagen is er animo?
Ik ga het liefst donderdag
+0
Infamous angel
Na 13u kan ik op donderdag ook wel. Het lijkt me idd wel een keer weer eens tof om te voetballen, nog meer animo?
+0
W2W
Goed bezig ligtenberg, donderdag is prima!
+0
Robbert
vakantie is fijn, donderdag is fijn! prima Henri
+0
Henri L
ik zal daar donderdag even langs fietsen om te reserveren.
ik vond mijn achter-het-standbeen-langs-panna bij wim wel mooi...mmm, zo klinkt t wel wat meer dan dat t was
Zo, dat was idd wel ff leuk. Ben wel herstellende van mijn blessures, maar dat mag de napret niet drukken.
Verder wil ik graag nomineren:
Verder vind ik jezelf nomineren niet echt kunnen :o
Jezelf nomineren not done inderdaad. Verder was die lob van Siegard echt schitterend, vooral de pass daaraan voorafgaand... Haha. En verder mogen ballen die verkeerd of slecht of half geraakt zijn en daarom mooi in het doel gingen absoluut niet meetellen. Dus tot nu toe vallen bijna alle nominaties af.
die lob van pieter was wel meesterijk moet ik zeggen. Haast nog mooier dan mijne :lol:
zijn er nog mensen die binnenkort weer ff meedoen met aclo-uur?
mmm lijkt me wel tof, maar tentamens he. Dus niet zoveel tijd helaas. Maar misschien dat ik een keer een uurtje vrij kan maken. Dat zou dan donderdag of vrijdag moeten zijn...
Kan er voor die dagen nog gereserveerd worden dan? Ik wil ook nog wel even ballen.
voor zo'n aclo-uur hoeft in ieder geval niet gereserveerd te worden. Maar reserveren van een zaal heb je min. 10 spelers nodig en ik denk dat in tentamentijd dat niet gaat lukken.
Regel dan maar een zaaltje om te badmintonnen :wink:!
na woensdag kan ik wel meedoen, deze week of volgende week.
ik ook wel
Als iedereen het nieuwe rooster heeft kunnen we misschien weer een standaard middag afspreken. Donderdag zou mij het beste uitkomen.
goed idee! mij komt woensdagmiddag beter uit
donderdagmiddag
Kunnen we volgende week niet een keertje zaalvoetballen? Voor welke dagen is er animo?
Ik ga het liefst donderdag
Na 13u kan ik op donderdag ook wel. Het lijkt me idd wel een keer weer eens tof om te voetballen, nog meer animo?
Goed bezig ligtenberg, donderdag is prima!
vakantie is fijn, donderdag is fijn! prima Henri
ik zal daar donderdag even langs fietsen om te reserveren.
Donderdag train je 's avonds met ON3 Henri...