idd, bovendien ging het nog over een ietwat meer serieuze groepenindeling als er eventueel een toernooi gaat plaatsvinden. en dan geldt zeker dat 1 wissel meer dan zat is. maar verder maakt t idd geen drol uit. waarom hebben we t hierover?

helaas jongens... ik moet de eerste week van de vakantie werken... Mocht er in de 2e week van de vakantie nog liefhebbers zijn dan wil ik dan ook nog wel een keer ballen. Succes ermee en ik hoor het nog wel.

@Harmen: khad graag een team met je willen vormen!

Nu we de traditionele afzegging van Mol gehad hebben weet je dat het toernooi dichterbij komt, morgen 13.00 HES-hal! als iedereen een beetje op tijd komt kunnen we direct teams maken.

@mol: sommige momenten zijn er om te koesteren:)

op tijd komen, prima, maar volgens mij is de hele tent pas om 13:00 uur open.

www.aclosport.nl schreef: 27 t/m 30 december: 13.00-20.00 uur

dus een beetje jammer als je daar om half 1 voor een dichte deur staat. Maar goed, als iedereen er gewoon om 13:00 uur is hebben we nog tijd zat lijkt me. Ik heb er al wel zin in, speciaal op 2e kerstdag nog even hardgelopen, haas gegeten, ik ga weer als een konijn! lekker hoor.

Gaat er nog wat gebeuren morgen?

he jongens ik heb mij in de datum vergist ik kan morgen helemaal niet. sorry volgende keer ben ik er weer bij.

dit is robbert trouwens

Haha ik denk al, Boerma gaat toch niet meedoen? Hoewel, in zo'n hal heb je natuurlijk niet van die vervaarlijke twijgjes staan, waaraan je je lelijk zou kunnen blesseren 8) Kom dus gerust langs RP.

Maar Robbie, hoe kun je je nu in vierde kerstdag vergissen uberhaupt?

BHoerma schreef: he jongens ik heb mij in de datum vergist ik kan morgen helemaal niet. sorry volgende keer ben ik er weer bij. dit is robbert trouwens

Pleuris Boerma... ik ga heus wel mee naar KUS... maar wel NA het voetbal van morgen 28 DECEMBER 13:00 UUR BIJ DE ACLO

haha

Nog een dik uurtje, ik heb er echt zin in, even de benen losgooien, hoognodig!

rrrrrrrr

Ik word er bang van, al die fantieke mensen. Maar wat ik zeggen wil: ik ben er ook bij.

Het was toch je linkerknie RJ??

het was weer lekker coby

Toernooi-directeur bedankt!

Mbeki schreef: Het was toch je linkerknie RJ??

Jep, en je hebt hem gemist sukkel!:lol:

Maarre, het was een leuk middagje voetbal. Ik stel voor dat de toernooidirecteur 3 hoogtepunten van de middag nomineert, waarna alle deelnemers kunnen kiezen.

Haha, hij raakt ook een keer de bal met z'n hak hoor...
Maar het was lekker ballen! Wel last van m'n poten, maar ach, voor het goede doel he.

Mooi, hier hoorde ik de eerste nominatie. Ik stel de volgende twee momenten voor:

De goal van Willem die zelf nog niet weet hoe hij de bal erin kreeg vanaf een halve meter en het lobje van Pieter tijdens een van zijn bevliegingen.

ik heb ook nog een doelpunt die mooi geplaatst de kruising in ging, gezien ... vond ik ook wel mooi. En volgens mij was het allereerste doelpunt ook heel erg mooi, HJ stond op goal volgens mij.

Ik ben voor het moment dat Robbert een wereldactie maakte in het goal. Volgens mij kun je die actie wel vergelijken met Sinouh of een Grandelletje. Altijd vermakelijk dus.