Ja hoor, dan gebeurt het toch: 4e Kerstdag (28 december) GSV-zaalvoetbaltoernooi 13.00-16.00!!

Retetof!!

Kraker schreef: Ja hoor, dan gebeurt het toch: 4e Kerstdag (28 december) GSV-zaalvoetbaltoernooi 13.00-16.00!!

nou dat is leuk, dan kom ik ook wel

dan wil ik bij deze ook een team vormen. wie wil er bij mij? :)

kunnen haast een paar teams maken

dat was ook de bedoeling sjakie, anders wordt dat toernooi ook zo lastig

Bij FC Lutten werkte dat net iets anders...

Maar tis wel tof idd om vantevoren al teams te maken, volgens mij kunnen we er minstens 3 maken, misschien wel 4.
Is het nog een idee om nog iemand naar de ACLO te laten bellen voor een 4e uur? of is dat te lang?

Ik wil ook wel meedoen aan het GSV Kerstfutsaltoernooi.

van te voren gaat niet werken, aangezien de helft als nog niet komt woensdag

Hmm, das waar. Maar volgens mij gaat dat nu wel meevallen. GSVkerstfutsaltoernooien zijn redelijk dun gezaaid, die wil je niet missen. En als er vantevoren al teams zijn is de voorpret nog groter.

hoezo?

Dan kan ik de hele dag tegen je zeggen dat jullie echt een rukteam hebben. Das echt leuk.

Volgens mij werkt het inderdaad niet handig... Sowieso word ik dan voor ieder team gevraagd, en ik kan niet bij iedereen spelen natuurlijk. En verder kunnen er mensen niet op komen dagen of geblesseerd raken in de warming-up.

Dat laatste is inderdaad een niet te onderschatten argument. Ik geef me gewonnen, geen teams vooraf. Dat is ook heel leuk natuurlijk, je weet nu nog niet met wie je straks de GSVkerstfutsalaclotoernooibeker op kunt halen.

Daarom moet iedereen twee wissels in z'n team hebben. Dat is sowieso wel normaal en los je gelijk die problemen op.

ik ben voor 1 wissel. 2 is net teveel

Ik ben het helemaal met King B eens.

ik kom ook natuurlijk

Wat boeit het nou hoeveel wissels, for crying out loud. Je komt naar die zaal, je telt de mensen en maakt wat groepen, dan merk je het vanzelf.

klopt, maar blijft een feit dat voetballen in een team met meerdere wissels minder prettig is dan met 1