Robben schreef: Heey Harmen had een vreselijk goed idee om 4e kerstdag, 28 december even te gaan voetballen wie doen er mee
kga morgen reserveren, maart schijnt dat die zaal de hele vakantie van 13:00 - 20:00 uur vrij is. Ik stel voor 28 december van 13:00-15:00 uur...
wie o wie is erbij?
lijkt mij wel tof!
+0
Kraker
Wat een briljant idee zeg! ik ben er bij.
+0
Koos L
Bijzijn is meemaken. Bij dus.
+0
Henk-Jan
yup
+0
Pieterz
ben er ook bij
+0
Henri L
misschien...
+0
Robbert
Henri L schreef: misschien...
niks misschien, "misschien" zeg je maar tegen je moeder als ze je vraagt of je wel op tijd naar bed gaat... ofzo
+0
Mbeki
Klinkt goed
+0
Infamous angel
Ben er bij, heerlijk tentamenstress wegschoppen...
+0
toon
Ik kom ook wel langs denk ik.
+0
RJ
Ik ook.
+0
Robbert
WOENSDAG 28 DECEMBER VAN 13:00 - 14:00
+0
Octr
Jammer dat het niet twee uurtjes kan, maar toch nog steeds leuk. Ik ben er nog steeds bij!
+0
Robbert
en nu is het twee uurtjes...
WOENSDAG 28 DECEMBER VAN 13:00 - 15:00
+0
Kraker
Inderdaad. En ik ben erbij. Afgelopen zaterdag trucs gezien tot het me ging duizelen, na aftrek van degene die ik vergeten ben of door mezelf niet uitvoerbaar geacht worden blijven er nog genoeg over om er een mooie 4e kerstdag van te maken.
+0
King B
potverdikke, ik kom ook
+0
Kiffen
ik zeg geen nee
+0
Henri L
Robben schreef: en nu is het twee uurtjes...
ik heb nu al zin in 4e kerstdag. Maar ik hou een slag om mijn hamstring over het wel of niet komen.
+0
Robbert
wie reserveert morgen de zaal voor 5e kerstdag? Volgens mij is er wel voldoende animo.
lijkt mij wel tof!
Wat een briljant idee zeg! ik ben er bij.
Bijzijn is meemaken. Bij dus.
yup
ben er ook bij
misschien...
niks misschien, "misschien" zeg je maar tegen je moeder als ze je vraagt of je wel op tijd naar bed gaat... ofzo
Klinkt goed
Ben er bij, heerlijk tentamenstress wegschoppen...
Ik kom ook wel langs denk ik.
Ik ook.
WOENSDAG 28 DECEMBER VAN 13:00 - 14:00
Jammer dat het niet twee uurtjes kan, maar toch nog steeds leuk. Ik ben er nog steeds bij!
en nu is het twee uurtjes...
Inderdaad. En ik ben erbij. Afgelopen zaterdag trucs gezien tot het me ging duizelen, na aftrek van degene die ik vergeten ben of door mezelf niet uitvoerbaar geacht worden blijven er nog genoeg over om er een mooie 4e kerstdag van te maken.
potverdikke, ik kom ook
ik zeg geen nee
ik heb nu al zin in 4e kerstdag. Maar ik hou een slag om mijn hamstring over het wel of niet komen.
wie reserveert morgen de zaal voor 5e kerstdag? Volgens mij is er wel voldoende animo.
Ik ben er 4e kerstdag ook bij.