Mausie schreef: Ik wil wel een keertje meedoen! Wanneer wordt er weer gevoetbald?

goede vraag?

Woensdag?

avond?

Mausie schreef: Woensdag?

ik vind het prima, maar dan moeten er wel genoeg mensen aanwezig zijn. Hoe laat dan, 13:30 doen??

Deze woensdag is trouwens direct na het feest in Utrecht, lijkt me niet echt verstandig en waarschijnlijk ook al vol.

ik vind woensdag wel ok, maar dan zijn we al te laat denk k. Op dinsdag kan ik sowieso voorlopig niet meer en donderdag middag ook niet. Volgende week woensdag?

Ik ga vandaag met het algemene futsaluurtje meedoen. Wie speelt er mee?

voor vandaag ben ik wat laat, maar wie doet nog één dezer dagen mee met algemeen uur bij aclo

Ik! Woensdag?

op woensdag wil ik ook wel meedoen

ik(henk-jan) wil donderdag wel mee doen aan het algemene uur met een team. Pieter ook geloof ik, dus als er nog 4 anderen zijn die willen

ik, hoe laat is dat?

op donderdag moet ik werken... Volgende keer op woensdag?

ik wil wel meedoen, maar ik doe het rustig aan. Morgen even hardlopen en kijken hoe het gaat dus zeker is het nog niet.

Infamous angel

Op donderdag doe ik ook wel mee, prima plan. Hoe laat is dat? Ook zo rond 14.30u?

Op donderdag is vanaf 4 uur. Ik tel er nu 4,5. Wie meldt zich nog even aan?

ik moet misschien toch passen. aangezien ik een griepje te pakken heb

helaas, presentatie morgenmiddag

Infamous angel

Wie gaan er nog wel? Heeft het nog zin om te gaan?

je kunt altijd gaan natuurlijk, er zijn genoeg andere mensen

Heey Harmen had een vreselijk goed idee om 4e kerstdag, 28 december even te gaan voetballen wie doen er mee
kga morgen reserveren, maart schijnt dat die zaal de hele vakantie van 13:00 - 20:00 uur vrij is. Ik stel voor 28 december van 13:00-15:00 uur...
wie o wie is erbij?