klopt als jij steeds zonder te richten op de goal schiet is het idd hopeloos.....
+0
Henk-Jan
mmh, klopt. Maar ja, bij gebrek aan creativiteit van jullie kant.
Als er volgende week nou een beetje veel GSV'ers willen voetballen, kunnen we ook een zaaltje reserveren. Volgende week heeft iedereen toch tijd zat ivm de vakantie
+0
Robbert
ja dat is waar ook, ik heb idd ook vakantie, wil ook wel een balletje rammen
+0
Pieterz
kheb geen vakantie, maar wil wel meedoen, welke dag gaat het worden?
+0
W2W
Henk-Jan schreef: mmh, klopt. Maar ja, bij gebrek aan creativiteit van jullie kant.
Als er volgende week nou een beetje veel GSV'ers willen voetballen, kunnen we ook een zaaltje reserveren. Volgende week heeft iedereen toch tijd zat ivm de vakantie
prima.....
mag je wel snel zijn, want alle middagen zitten alweer vol.
+0
Henk-Jan
ok. Aankomende dinsdag van 13:30 tot 15:30 is er een zaal gereserveerd bij de aclo. Moeten wel met minimaal 10 mensen zijn!
+0
King B
ik ben er!
+0
Robbert
ik ben er om 1400 uur, ga eerst squashen
+0
Henri L
ik kijk het even aan, maar ben er denk ik wel bij.
+0
JP.
Hee grote sukkel, zo kun je natuurlijk nooit meer meevoetballen met ON3.
+0
Bert-Jan
ik kom ook wel
+0
Pieterz
ik ben er ook
+0
Robbert
ik neem al mijn woorden terug die ik eerder gezegd heb over die VERIX-voetballers... ga je even douchen, kom je toch nog even kijken bij de competitie-wedstrijd... staat het al 6-0 ... lekker bezig zo vlak voor de dies.
+0
Pieterz
Robben schreef: ik neem al mijn woorden terug die ik eerder gezegd heb over die VERIX-voetballers... ga je even douchen, kom je toch nog even kijken bij de competitie-wedstrijd... staat het al 6-0 ... lekker bezig zo vlak voor de dies.
...maar het niveau van de tegenstander was dan ook niet om over naar huis te schrijven :roll:
+0
Robbert
Hoeveel zijn er nu?
HJ
BJ
mr.GSV
Breunhaas
Zuidhof
Waardenburg?
ik
nog drie?
+0
Infamous angel
Ik wil ook wel meedoen, verder toch geen colleges of tentamens. Tijd zat dus :D
t'was laf, zonder structuur
klopt als jij steeds zonder te richten op de goal schiet is het idd hopeloos.....
mmh, klopt. Maar ja, bij gebrek aan creativiteit van jullie kant.
ja dat is waar ook, ik heb idd ook vakantie, wil ook wel een balletje rammen
kheb geen vakantie, maar wil wel meedoen, welke dag gaat het worden?
prima.....
mag je wel snel zijn, want alle middagen zitten alweer vol.
ok. Aankomende dinsdag van 13:30 tot 15:30 is er een zaal gereserveerd bij de aclo.
Moeten wel met minimaal 10 mensen zijn!
ik ben er!
ik ben er om 1400 uur, ga eerst squashen
ik kijk het even aan, maar ben er denk ik wel bij.
Hee grote sukkel, zo kun je natuurlijk nooit meer meevoetballen met ON3.
ik kom ook wel
ik ben er ook
ik neem al mijn woorden terug die ik eerder gezegd heb over die VERIX-voetballers... ga je even douchen, kom je toch nog even kijken bij de competitie-wedstrijd... staat het al 6-0 ... lekker bezig zo vlak voor de dies.
...maar het niveau van de tegenstander was dan ook niet om over naar huis te schrijven :roll:
Hoeveel zijn er nu?
HJ
BJ
mr.GSV
Breunhaas
Zuidhof
Waardenburg?
ik
nog drie?
Ik wil ook wel meedoen, verder toch geen colleges of tentamens. Tijd zat dus :D
ik ben er ook
ik ook