ik ben ook wel voor om 1 dezer dagen nog een balletje te trappen in de zaal
Morgen kan ik wel, om 15.30u, sluit lekker aan op college. Houdt ik de ballen weer uit de goal :wink: Let me know.
+0
Henri L
ik heb toch besloten om sowieso niet te gaan voetballen. Mijn hamstring voelt ondanks de alcohol toch nog wel pijnlijk aan.
+0
Robbert
Infamous angel schreef: ... Houdt ik de ballen weer uit de goal...
houtttttttttttt toch op
+0
Pieterz
gaat nog iemand meedraaien met algemeen uur van morgen
+0
Henri L
misschien wel, als het lukt, en ik tijd en zin heb.
+0
matthijss
Pieterz schreef: gaat nog iemand meedraaien met algemeen uur van morgen
Ik misschien. Hoe laat is dat?
+0
Henri L
half 4 volgens mij.
+0
Kraker
Ik dacht half 3. als we een teampje kunnen maken doe ik ook graag weer mee!
+0
W2W
half 3, ik kan ook wel
+0
Henk-Jan
ik doe ook wel mee.
+0
Kraker
Bedenk trouwens net dat ik nog geen ACLO-kaart heb en die pas na 23 oktober aan ga schaffen, wordt lastig met die strengere controles dit jaar.
+0
Koos L
Als je het niet zo nauw neemt met de Aclo kun je altijd via de achteringang. Die staat gewoon open en daar wordt nooit gecontroleerd.
+0
Rob
Wie doet er donderdag mee met het vrije uurtje? Ik heb wel zin om ff een balletje te trappen 8)
+0
Henri L
prima, ik ben er bij morgen om half 3
+0
W2W
goedzo dan zijn we met zijn zessen. Ik kan je wel even voorschieten voor je aclokaart.
+0
Henri L
Dus het team is:
Schalk
Wallem
Henk-Jan
Kraker
Bugel
Henri
lijkt me prima
+0
W2W
bugel niet volgens mij, pieter wel
+0
Henri L
oke, ook prima. Hopelijk is het niet al te druk, zodat je een leuk toernooi kunt spelen
+0
Kraker
nog steeds prima lijkt me
+0
Pieterz
hoe gingt? Lag met koppijn op bed en had niet meer op gsvnet gekeken, wist dus niet dat er uberhaupt een team bij elkaar was. Volgende keer hoop ik weer van de partij te zijn.
Morgen kan ik wel, om 15.30u, sluit lekker aan op college. Houdt ik de ballen weer uit de goal :wink: Let me know.
ik heb toch besloten om sowieso niet te gaan voetballen. Mijn hamstring voelt ondanks de alcohol toch nog wel pijnlijk aan.
houtttttttttttt toch op
gaat nog iemand meedraaien met algemeen uur van morgen
misschien wel, als het lukt, en ik tijd en zin heb.
Ik misschien. Hoe laat is dat?
half 4 volgens mij.
Ik dacht half 3. als we een teampje kunnen maken doe ik ook graag weer mee!
half 3, ik kan ook wel
ik doe ook wel mee.
Bedenk trouwens net dat ik nog geen ACLO-kaart heb en die pas na 23 oktober aan ga schaffen, wordt lastig met die strengere controles dit jaar.
Als je het niet zo nauw neemt met de Aclo kun je altijd via de achteringang. Die staat gewoon open en daar wordt nooit gecontroleerd.
Wie doet er donderdag mee met het vrije uurtje? Ik heb wel zin om ff een balletje te trappen 8)
prima, ik ben er bij morgen om half 3
goedzo dan zijn we met zijn zessen. Ik kan je wel even voorschieten voor je aclokaart.
Dus het team is:
Schalk
Wallem
Henk-Jan
Kraker
Bugel
Henri
lijkt me prima
bugel niet volgens mij, pieter wel
oke, ook prima. Hopelijk is het niet al te druk, zodat je een leuk toernooi kunt spelen
nog steeds prima lijkt me
hoe gingt? Lag met koppijn op bed en had niet meer op gsvnet gekeken, wist dus niet dat er uberhaupt een team bij elkaar was. Volgende keer hoop ik weer van de partij te zijn.