12:30 tot 14:30 zaalvoetbal bij de aclo

bel Henk-Jan: 06 1494 9823

Wat tof. Maar als jullie dit de volgende keer een uurtje later plannen, ben ik er ook bij. Jaja, ik ga sporten. Voor nu ga ik het dus niet redden.

matthijss schreef: 12:30 tot 14:30 zaalvoetbal bij de aclo bel Henk-Jan: 06 1494 9823

ik doe ook maar mee, goed voor mijn conditie.

oi oi oi, wat ben ik een superspits (gnagna)

Infamous angel
Henk-Jan schreef: oi oi oi, wat ben ik een superspits (gnagna)

Blablabla, wat een eigendunk zeg.

Heb nu wel enigszins spierpijn na gisteren, maar het was wel tof voetballen. Ff meedoen aan een competitie en alles winnen gewoon, lachen gewoon.

volgende week weer zaalvoetbal?

ik ben dan weer van de partij, vond het wel leuk gister

Ik ben er ook wel weer bij als het op de woensdag is.

oke wie gaat er reserveren? ik kan altijd behalve maandag en donderdag voetballen.

ik kan woensdag niet. maar ik denk dat ik wat vaker mee ga doen met het algemene uur van de aclo

Net wat van die Verix-Unestra lui in actie gezien... laten we zeggen dat ze gewoon voor het eerst met elkaar speelden, dat dat aardig was, maar scoren... Ho maar.

Hoeveel is het in de tweede wedstrijd geworden?

Henk-Jan schreef: ik kan woensdag niet. maar ik denk dat ik wat vaker mee ga doen met het algemene uur van de aclo

waarom kun jij woensdag niet? je hebt dan toch gen college?

Robben schreef: Net wat van die Verix-Unestra lui in actie gezien... laten we zeggen dat ze gewoon voor het eerst met elkaar speelden, dat dat aardig was, maar scoren... Ho maar. Hoeveel is het in de tweede wedstrijd geworden?

Betere tegenstander, maar helaas ook verloren met 5-4. Wel meer gescoord in elk geval. Volgende week even trainen en dan moet het wel beter gaan.

Ik kan komende woensdag ook niet, lijkt me goed idee om wat vaker met die algemene competitie mee te doen. Ging lekker afgelopen woensdag.

je bedoeld als team meedoen of als individu?

Henri L schreef: je bedoeld als team meedoen of als individu?

Kan beide, maakt niet zo veel uit. Maar als je lekker wilt voetballen kun je beter met een team gaan.

morgen in de algemene uren dan?

morgen is er zeker geen zaal gereserveerd? Als dat wel zo is hoor ik het graag, ik heb namelijk wel zin in een potje.

zoals ik al zei. algemene uren? Hoe laat zijn die eigenlijk?

Henri L schreef: zoals ik al zei. algemene uren? Hoe laat zijn die eigenlijk?

maandag en dinsdag: 15:30 - 17:00
woensdag: 14:30 - 16:30
donderdag: 16:00 - 18:00

ik ben ook wel voor om 1 dezer dagen nog een balletje te trappen in de zaal