Volgens mij al 8, heuveln, schalkie, ligtenberg, kuisten, murk, robie, jij en ik, dus veldje maar
+0
King B
W2W schreef: Volgens mij al 8, heuveln, schalkie, ligtenberg, kuisten, murk, robie, jij en ik, dus veldje maar
veld sowieso ja. kooi is bovendien bezet. en wallem tis trwns kuijsten
+0
W2W
je en het is trouwens willem aap...
maar goed ik zal mijn zondagse polo maar weer eens uit de kast trekken :lol:
+0
King B
W2W schreef: je en het is trouwens willem aap...
zondagse uitrusting ja? komt voor elkaar
+0
W2W
Haal jij de lift nou maar vast op....
+0
boothuis
veld
+0
Henk-Jan
oke veld, wie laatste er is, is een aap met drie poten :roll:
+0
Bert-Jan
Vervelend, mijn schoenen liggen nog in Dalfsen. Dan maar lekker genieten van de zon.
+0
Biezema
Verrek @#$, zie ik nu pas dat er gevoetbald wordt... De kans om ff een balletje te trappen met dit heerlijke weer.
Ik dacht al ff aan een stukje hardlopen voor de conditie, maar dat werd 'm tijdtechnisch vanmiddag niet meer, staan ze hier onderaan een balletje te trappen. :roll:
Morgen wordt er weer gevoetbald???
Waarschuw me maar op MSN, voordat ik het weer mis.
+0
Henri L
Wordt er nog gevoetbald in Vinkhuizen vandaag? Of morgen?
+0
Henri L
wordt er nog weer eens in de zaal gevoetbalt? ik heb zin, zeker omdat de competitie bijna voorbij is.
+0
Bert-Jan
Henri!! schreef: wordt er nog weer eens in de zaal gevoetbalt? ik heb zin, zeker omdat de competitie bijna voorbij is.
vanavond nog gedaan, maar weer een enorm blauwe teen. Tijdens de barbeque hoorde ik weer veel geluiden van veldvoetbal. Hopelijk aan het eind van de middag, dan kan ik ook eens meedoen.
+0
Henri L
morgenmiddag, bij goed weer, het veldje tussen de saffier en de reiger, om 16:00???
+0
King B
en? wie vinden allemaal dat t mooi weer is? vanmidaag voetballen?
+0
Henri L
ik weet het nog niet, ff kijken hoe ver ik kom met mijn opdrachten
Volgens mij al 8, heuveln, schalkie, ligtenberg, kuisten, murk, robie, jij en ik, dus veldje maar
veld sowieso ja. kooi is bovendien bezet. en wallem tis trwns kuijsten
je en het is trouwens willem aap...
zondagse uitrusting ja? komt voor elkaar
Haal jij de lift nou maar vast op....
veld
oke veld, wie laatste er is, is een aap met drie poten :roll:
Vervelend, mijn schoenen liggen nog in Dalfsen. Dan maar lekker genieten van de zon.
Verrek @#$, zie ik nu pas dat er gevoetbald wordt... De kans om ff een balletje te trappen met dit heerlijke weer.
Ik dacht al ff aan een stukje hardlopen voor de conditie, maar dat werd 'm tijdtechnisch vanmiddag niet meer, staan ze hier onderaan een balletje te trappen. :roll:
Morgen wordt er weer gevoetbald???
Waarschuw me maar op MSN, voordat ik het weer mis.
Wordt er nog gevoetbald in Vinkhuizen vandaag? Of morgen?
wordt er nog weer eens in de zaal gevoetbalt? ik heb zin, zeker omdat de competitie bijna voorbij is.
vanavond nog gedaan, maar weer een enorm blauwe teen. Tijdens de barbeque hoorde ik weer veel geluiden van veldvoetbal. Hopelijk aan het eind van de middag, dan kan ik ook eens meedoen.
morgenmiddag, bij goed weer, het veldje tussen de saffier en de reiger, om 16:00???
en? wie vinden allemaal dat t mooi weer is? vanmidaag voetballen?
ik weet het nog niet, ff kijken hoe ver ik kom met mijn opdrachten
en?
moet nog beginnen
schiet toch op lampens
vanavond om 9 uur? :wink:
dan krijg ik slaag van mn bk lijer