Rolf schreef: Als morgen dinsdag van 1-3 is, ben ik er ook

hoppa, weer eentje erbij, volgens mij zitten we op 6

Dus nu gaat het echt door. Ga niet voor niks naar de ACLO fietsen weet je hoe koud het is.

Infamous angel

Ik denk dat ik het ook net kan halen, da's alweer 1 extra.

Rolf schreef: Ga niet voor niks naar de ACLO fietsen weet je hoe koud het is.

Nee, hoe koud is het dan?

Het was weer fijn. Blaren onder mijn poten, maar toch lekker gebald

idd, vooral et eerste half uur had ik echt het idee dat we erg goed waren...

Rolf schreef: Het was weer fijn. Blaren onder mijn poten, maar toch lekker gebald

idd, heerlijke panna...;)

hej BIBI-lui er moet wel even besloten worden of er doorgevoetbald gaat worden in de toppers-poule, en anders even afmelden anders gaat broeksma's borg dr ook aan.

ik voetbal alleen op vrijdag...

krakrak schreef: anders gaat broeksma's borg dr ook aan.

denk het niet, dan gaat onze borg er aan... Dus regel het even! :twisted:

Doe maar weer in de gevorderden poule dan.... dat was toch op vrijdag... als iedereen dan wel kan..?!

Heeft er nog iemand geresereveerd voor van de week?

volgens mij niet. Maar zit nu ek futsal te kijken en heb toch zin om weer te gaan zaal voetballen. (niet dat wat wij met de bal doen, ergens oplijkt in vergelijking met dat)

wie reserveert weer?

Hanke schreef: volgens mij niet. Maar zit nu ek futsal te kijken en heb toch zin om weer te gaan zaal voetballen. (niet dat wat wij met de bal doen, ergens oplijkt in vergelijking met dat) wie reserveert weer?

wie er vakantie heeft denk ik....?

Hanke schreef: volgens mij niet. Maar zit nu ek futsal te kijken en heb toch zin om weer te gaan zaal voetballen. (niet dat wat wij met de bal doen, ergens oplijkt in vergelijking met dat) wie reserveert weer?

spreek voor jezelf :)

ennuh, wallem reserveer maar ff. bij voorkeur niet op donderdag

Is er voor deze week al een zaaltje? Of voor volgende week?

@BIBI:

Wat gaat er nu gebeuren?? Ik heb er nog niets van gehoord. We gaan toch gewoon op vrijdag? dat wil iedereen toch?

bibi gewoon op vrijdag ben ik het ook mee eens... en volgens mij is iedereen daar voor. Als dat nog kan?!

W2W schreef: bibi gewoon op vrijdag ben ik het ook mee eens... en volgens mij is iedereen daar voor. Als dat nog kan?!

ach joh zelfs met 2 wedstrijden minder worden we kampioen

Kan ik nu aannemen dat er morgen dus vrijdag wordt gevoetbald?
Hoe laat dan?

nee helaaas rolf

Rolf schreef: Kan ik nu aannemen dat er morgen dus vrijdag wordt gevoetbald? Hoe laat dan?

tenzij je zelf wat regelt