Henri!! schreef: [..] Welke prognoses??

zoiets als met die bierkrat, maar dan in de joffer en met wat anders...

Komende woensdag heb ik een zaal gereserveerd van 16.00 uur tot 18.00 uur.

Dus na het leren van tentamens, het klussen op soos en nog net voor het avondeten ff lekker een balletje trappen.

heerlijk, ik doe mee

Ikke misschien ook!!

kee dan!!!!

Goed zo!

succes!

ik ben dr bij!

beuzzie schreef: [..] zoiets als met die bierkrat, maar dan in de joffer en met wat anders en van 14 jaar oud...

Dat waren de prognosses van Hans.... (tenminste dat van die 14 jarigen)

toe nou henri... hans is dit jaar nog altijd minder vaak in de joffer gesignaleerd dan jij... kop op, volgende keer beter!

he mensen vanmiddag voetballen he! 4uur bij de aclo!

He tof ik ben er ook!

edit: of is het alleen voor fc bibi?

zeker niet!

Lekker potje voetbal gisteren, iedereen bedankt. Beetje jammer dat ik nu met een stijve poot rondzwalk, maar dat herinnert me aan het feit dat ik iets gedaan heb zullen we maar zeggen.

Aanstaande donderdag van 1030 tot 1130.... Helaas kon het niet anders.
Als er voor volgende week alvast ff gebeld wordt, kunnen we wel weer twee uurtjes.

Oh, ja. Ik kan zelf niet mee doen deze week. Beetje door m''n enkel gegaan in dalfsen met voetballen...

HP schreef: Aanstaande donderdag van 1030 tot 1130.... Helaas kon het niet anders. Als er voor volgende week alvast ff gebeld wordt, kunnen we wel weer twee uurtjes. Oh, ja. Ik kan zelf niet mee doen deze week. Beetje door m''n enkel gegaan in dalfsen met voetballen...

nog zoveel last van?? ik heb alleen last van mijn heup en ik heb een blaar tussen mijn tenen die ik had getaped.

hej mol je vergeet te zeggen dat je niet komt!
donderdagmiddag moet ons team ook voor de zaalvoetbalcompetitie voetballen, waarschijnlijk zullen er 'smorgens dus wat minder mensen zijn.

krakrak schreef: hej mol je vergeet te zeggen dat je niet komt! donderdagmiddag moet ons team ook voor de zaalvoetbalcompetitie voetballen, waarschijnlijk zullen er 'smorgens dus wat minder mensen zijn.

klopt,ik kan wel denk ik.donderdag om....'s middags

Komen we voor donderdagmiddag aan genoeg spelers?

we hadden meer dan genoeg spelers, maar we hebben ze niet nodig want het inhaalprogramma gaat niet door... dus allemaal morgenochtend half 11 tot half 12!