O O O Wat was het kampioensfeesie mooi gister!!!

Max, maria, marieke, mex, meisje met muts, oude graftak van de docter, broer van Henk Jan... bedankt!!!!

P.S.
Wallem, je kan mooi zingen ouw!!!

he gefeliciteerd met t kampioenschap bibies.

ps: toch jammer dat jullie dan zo dik verliezen van een willekeurig gsv-team... :P

Pronkjewail
van der Jagt schreef: Wallem, je kan mooi zingen ouw!!!

Nou en wat een bekentenis deed die jongen!!

Wie had dat achter die jongen gezocht

Ja idd: wat hoorde mijn oor?? (zie andere topic)

van der Jagt schreef: marieke !!!

Houd ons ff op de hoogte van verdere ontwikkelingen van dit appetijtelijk meisje met bourgondische ouders...
PS: jullie krijgen de groeten van mn zusje met de muts

Marieke is 14 jaar. Ze woont in de Aa landen. Haar vriendje is 17, heet Jurgen en doet havo op het Thorbecke college. Zij doet daar vmbo TG (????). Ze zit op badminthon en speelt in de klasse tot 19 jaar en is fan van Mia Audina! Max en Maria zijn goede kennissen van haar. Haar zus woont ook in Groningen. Verder ging ze zaterdag zeilen op het IJsselmeer!!! Ze ging niet vaak met haar ouders naar de kroeg!!!

Genoeg Kiffen?

van der Jagt schreef: Marieke is 14 jaar. Ze woont in de Aa landen. Haar vriendje is 17, heet Jurgen en doet havo op het Thorbecke college. Zij doet daar vmbo TG (????). Ze zit op badminthon en speelt in de klasse tot 19 jaar en is fan van Mia Audina! Max en Maria zijn goede kennissen van haar. Haar zus woont ook in Groningen. Verder ging ze zaterdag zeilen op het IJsselmeer!!! Ze ging niet vaak met haar ouders naar de kroeg!!! Genoeg Kiffen?

nog lang niet. we willen de rest ook weten. waar heb je met max afgesproken, als ze binnenkort naar groningen komt?

van der Jagt schreef: Genoeg Kiffen?

Ja, ik weet genoeg. pffff...

Kiffen schreef: [..] Houd ons ff op de hoogte van verdere ontwikkelingen van dit appetijtelijk meisje met bourgondische ouders... (...)
van der Jagt schreef: Marieke is 14 jaar.

aah kom op zeg!

Als Kiffen ongeveer 18 is kan dat prima hoor (delen door 2 en dan +5, gouden regel).

Koos L schreef: Als Kiffen ongeveer 18 is kan dat prima hoor (delen door 2 en dan +5, gouden regel).
die ene christelijk betrokken krant schreef: (..) ontslaat een docent, omdat hij een verhouding heeft gehad met een 14-jarige leerlinge. Ook heeft de school aangifte gedaan tegen de 43-jarige man.

die gouden regel is dus 'min 1, delen door 3' he.
de schoolleiding vond alleen van niet. :roll:

Koos L schreef: Als Kiffen ongeveer 18 is kan dat prima hoor (delen door 2 en dan +5, gouden regel).

dat ze 14 jaar is geeft niks, maar kiffen ik dacht dat marieke je zusje was(met de muts) of toch niet?
ow, ik lees net dat ze toch voor hans is. leuke meid hans :)

toch vind ik de score van slechts één 14-jarige wat aan de matige kant, vooraf hoorde ik van met name henri heel andere prognoses...
maar jah, bij het kampioenschapsfeest van de topperspoule maar een nieuwe poging wagen :D

beuzzie schreef: [..] ow, ik lees net dat ze toch voor hans is. leuke meid hans :)

?????? :shock: Waar lees je dat? Ze was toch echt voor Kiffen hoor!!

Ophouden nou, Hans. Jij hebt haar mailadres... (kun je die foto niet krijgen die ze heeft gemaakt van ons?)

jongens jongens, erom vechten dat een meisje niet van jou is? Is het haar familie die jullie tegenhoud, of kan ze niet net zo mooi zingen?

ruzie om n vrouw... maar dan anders! :P

wordt r nog gebald morgen. ben r zelf dan iig niet.

ACLO = vrij dicht (zie http://www.aclosport.nl/index.php?p=163&lang=nl). Misschien sneeuwgebald. Ha.

Volgende week is al weer redelijk volgereserveerd. Woensdag is er nog plaats. Wie belt er maandagochtend?

morgen is t donderdag

krakrak schreef: vooraf hoorde ik van met name henri heel andere prognoses...

Welke prognoses??