ik heb trws net uit de mond van één van onze schier onpasseerbare verdedigers de perfecte omschrijving van ons spel gehoord: 'ondoorgrondelijk positiespel'!!! dat is exact wat we spelen, beter kun je het niet omschrijven. nu nog zorgen dat we et vrijdag zelf iig wel doorgronden. voor et geval dat niet mocht lukken: de supporters blijven toestromen, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat zelfs Meppels beste zaalvoetballer aanwezig zal zijn!

krakrak schreef: de supporters blijven toestromen, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat zelfs Meppels beste zaalvoetballer aanwezig zal zijn!

Ik heb pa en ma ook gebeld. Ze denken er over na.

krakrak schreef: ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat zelfs Meppels beste zaalvoetballer aanwezig zal zijn!

Eilt?

the legend himself!

krakrak schreef: the legend himself!

als Eilt 'the legend' Staal komt, moet iedereen komen!

HP schreef: Volgende week weer zo'n toffe partij voetbal dacht ik zo! Donderdag 23 dec om 11.30 tot 12.30. BUGEL: 1 keer verzaken mag maar zorg dat je er volgende keer weer bij bent!

ik zou ook wel es een keertje weer mee willen doen
kzal er mrg iig wel staan, kzie wel of er plek is...
moet even oefenen voor mn eigen zaalvoetbaltoernooi natuurlijk

Wie zouden er allemaal komen? :roll:

KOM NU JE BED UIT!!

Infamous angel

Ik ben van plan ook ff een bal te trappen, dacht ik zo.

Ik ben er al uit, maar dan valt het nog niet mee :P

Fernand schreef: Wie zouden er allemaal komen? :roll: KOM NU JE BED UIT!!

shit wat heb ik een koppijn zeg, blij dat ik niet ben gaan voetballen....

beuzzie schreef: shit wat heb ik een koppijn zeg, blij dat ik niet ben gaan voetballen....

lelijkerd

beuzzie schreef: [..] shit wat heb ik een koppijn zeg, blij dat ik niet ben gaan voetballen....

bejaarde.

toch ist lastig voetballen in fragmenten... en dan komt die grond soms ook nog omhoog, morgen gaat et beter!

Fernand schreef: [..] lelijkerd

neem een voorbeeld aan mij. ik doe aan de ideale wedstrijd voorbereiding, dagje rust; ideaal. en ff off topic: ik ben niet op mn bek gegaan gister, wat jij wel tegen iedereen loopt te verkondigen. niet waar jij bij was iig

Dat heb je toch niet tegen mij, of wel...?

ja sorry jongens ik voelde me ook niet helemaal optimaal vanmorgen... :roll:

Fernand schreef: Dat heb je toch niet tegen mij, of wel...?

ja jij ja

Als ultieme voorbereiding ga ik vanavond vroeg naar bed, zodat ik morgen fris op kan staan. en niet zoals vandaag de meesten, een enorme stinkende alcoholgeur om me heen heb hangen en uitstoot.

fris op staan? hoe kun je nou fris opstaan? maar goed. Een nachtje bardienst zal morgen wellicht wonderen doen...

Kiffen schreef: fris op staan? hoe kun je nou fris opstaan? maar goed. Een nachtje bardienst zal morgen wellicht wonderen doen...

Vind alles best, als jij alle ballen er maar uit houdt.

Allemaal al wakker??? 12:30 vertrekken we bij de gele/blauwe flat.