het kampioenschap kan ons niet meer ontgaan met evenveel punten en twee wedstrijden minder gespeeld dan de nummer 2. Over twee weken feest dus!! Als FC Drommels vandaag punten heeft laten liggen zijn we zelfs al kampioen...
+0
W2W
Drommels speelden tegen logische opbouw en 2nd nummer 14.. lijkt me niet echt waarschijnlijk dat ze daar punten laten liggen.
+0
matthijss
Aankomende donderdag 11:30 tot 12:30 een zaaltje gereserveerd! Bie der en kom op tijd, want het is maar een uurtje!
+0
HP
TOP! Kijken of het dan net zo vloeiend gaat als vrijdag! 8)
+0
Henri L
thijsmat schreef: Aankomende donderdag 11:30 tot 12:30 een zaaltje gereserveerd! Bie der en kom op tijd, want het is maar een uurtje!
Helaas, moet werken....... :(
+0
Koopa
Hier wat bericht van het knieenfront. De knie geneest aardig, kben al weer ontslagen uit het ziekenhuis, zit alleen nog wat vocht in en een paar hechtinkjes en schroeven. Over 7 a 8 maanden ben ik weer 100 % inzetbaar!
+0
Kraker
kerel, dan valt er geen eer meer te behalen. na de toppers-poule houdt het op... ik hoop trws dat het niet ook 8 maanden duurt voordat je weer 100% schoon kunt maken :)
donderdag ben ik er ook niet btw
+0
King B
huize johan valt me weer een beetje tegen...mooi dat het goed gaat met je knie trouwens en ook dat we de komende 8 maanden een beroep kunnen doen op kiffen... :) ik ben er wel donderdag
+0
Markie
Hoezo Huize Johan? :?
+0
Pronkjewail
Mark je woont er zelf in!!
+0
Markie
ja daarom!
+0
Rob
Zal ik mijn team vragen voor donderdag of zijn jullie bang om weer te verliezen??
+0
King B
robbie schreef: Zal ik mijn team vragen voor donderdag of zijn jullie bang om weer te verliezen??
ik vin et prima...komt er nog wat gsv talent?
+0
Rob
met m'n team gaat niet meer lukken, maar zelf kan ik uiteraard wel...
+0
Roell
MORGEN, DONDERDAG, voetballen?>?!
+0
matthijss
11:30, Donderdag 16 december, 2004 na Chr.,
+0
Roell
Haha thanx, mooi uitvoerig beschreven.
Daar kun je wat mee (Y) 8)
p.s. tis alleen 16 december neem ik aan...
+0
Rob
ik hoop maar dat er genoeg mensen komen morgen en dat ik niet voor niets zo vroeg mijn bed uit zal gaan... :roll:
+0
Bert-Jan
robbie schreef: ik hoop maar dat er genoeg mensen komen morgen en dat ik niet voor niets zo vroeg mijn bed uit zal gaan... :roll:
helaas, project,project,project :cry:
+0
Roell
ey, dat op korte termijn geplan werkt niet echt bij mij.
Duz, hierbij een vraag, gaan jullie volgende week donderdag voetballen of niet?
Of gaan jullie normaal gesproken op woensdag...
het kampioenschap kan ons niet meer ontgaan met evenveel punten en twee wedstrijden minder gespeeld dan de nummer 2. Over twee weken feest dus!! Als FC Drommels vandaag punten heeft laten liggen zijn we zelfs al kampioen...
Drommels speelden tegen logische opbouw en 2nd nummer 14.. lijkt me niet echt waarschijnlijk dat ze daar punten laten liggen.
Aankomende donderdag 11:30 tot 12:30 een zaaltje gereserveerd! Bie der en kom op tijd, want het is maar een uurtje!
TOP! Kijken of het dan net zo vloeiend gaat als vrijdag! 8)
Helaas, moet werken....... :(
Hier wat bericht van het knieenfront. De knie geneest aardig, kben al weer ontslagen uit het ziekenhuis, zit alleen nog wat vocht in en een paar hechtinkjes en schroeven. Over 7 a 8 maanden ben ik weer 100 % inzetbaar!
kerel, dan valt er geen eer meer te behalen. na de toppers-poule houdt het op... ik hoop trws dat het niet ook 8 maanden duurt voordat je weer 100% schoon kunt maken :)
donderdag ben ik er ook niet btw
huize johan valt me weer een beetje tegen...mooi dat het goed gaat met je knie trouwens en ook dat we de komende 8 maanden een beroep kunnen doen op kiffen... :) ik ben er wel donderdag
Hoezo Huize Johan? :?
Mark je woont er zelf in!!
ja daarom!
Zal ik mijn team vragen voor donderdag of zijn jullie bang om weer te verliezen??
ik vin et prima...komt er nog wat gsv talent?
met m'n team gaat niet meer lukken, maar zelf kan ik uiteraard wel...
MORGEN, DONDERDAG, voetballen?>?!
11:30, Donderdag 16 december, 2004 na Chr.,
Haha thanx, mooi uitvoerig beschreven.
Daar kun je wat mee (Y) 8)
p.s. tis alleen 16 december neem ik aan...
ik hoop maar dat er genoeg mensen komen morgen en dat ik niet voor niets zo vroeg mijn bed uit zal gaan... :roll:
helaas, project,project,project :cry:
ey, dat op korte termijn geplan werkt niet echt bij mij.
Duz, hierbij een vraag, gaan jullie volgende week donderdag voetballen of niet?
Of gaan jullie normaal gesproken op woensdag...