Koos wou gelovensmij misschien ook nog een balletje trappen...
@Breunis:
hoog tijd dat jij het ook eens leert kerel, voor als je een dipje van een nachtelijk tripje hebt (dan zijn er btw nog wel meer belangstellenden denk ik :shock: ) .
Kan trouwens iig niet keepen vrijdag, mijn duim is nog lichtjes geblesseerd van de zware derby's van 2 weken terug.
+0
Henri L
W2W schreef: Koos wou gelovensmij misschien ook nog een balletje trappen...
moet hij niet kamp voorbereiden als ppt'er?
+0
Kraker
ja, dus dat wordt em niet. andere keeper?? ik weet zo niemand... maar bugel doet iig wel mee vrijdag?
+0
Henri L
krakrak schreef: ja, dus dat wordt em niet. andere keeper?? ik weet zo niemand... maar bugel doet iig wel mee vrijdag?
Beekhuis liet zien ook aardig te kunnen keepen, en ook Kiffen stopt de ballen.
+0
Mbeki
Hoelaat spelen jullie vrijdag?? Misschien kan ik bij echte nood invallen.
+0
Rob
ja is goed ik doe mee, 1 uur zei breunis.
12.45 aanwezig dus...
+0
Bert-Jan
Mbeki schreef: Hoelaat spelen jullie vrijdag?? Misschien kan ik bij echte nood invallen.
anders ik wel :wink:
+0
Skippy
jij kan nooit molle... je biedt jezelf aan en zegt dan last-minute af :P
+0
Bert-Jan
Skippy schreef: jij kan nooit molle... je biedt jezelf aan en zegt dan last-minute af :P
voor competitie is dat anders en daarnaast hoef ik vrijdag ook niet naar huis :wink:
+0
Koos L
Ik kan waarschijnlijk wel keepen. Tot hoe laat duurt het gebeuren? Ik heb het inderdaad wel druk met PPT namelijk...
Ondanks alle personele problemen, wil ik toch gewoon 6 punten!!!
+0
King B
Henri!! schreef: Ondanks alle personele problemen, wil ik toch gewoon 6 punten!!!
jij hebt in ieder geval niks te willen, apekop
+0
Koos L
In principe had ik voor jullie kunnen keepen. Ik had gegarandeerd de 'nul' gehouden, gezien mijn absolute topvorm (zowel in wedstrijden als in trainingen). Helaas zijn er mensen die anders over voetbal in het algemeen en ON3 in het bijzonder denken. Ik wil voor dezen (degenen die ik bedoel weten dat zij degenen zijn die ik bedoel) dan ook een daad stellen en morgen staken. Ik hoop dat duidelijk is dat dit statement met pijn in het hart wordt ingenomen, maar dat het niet anders kan.
Wellicht is de situatie later anders, zodat ik nog eens mijn kunsten zal vertonen. De toekomst gaat het ons leren.
+0
W2W
Henri!! schreef: half 1 bij de blauwe flat?
ja lijkt me prima
+0
Kraker
ik denk dat je door deze weigering voorgoed de kans hebt verspeeld om ooit voor FC Bibi uit te komen Koos...
+0
W2W
ben er ook bang voor.... en dan te bedenken dat er hoogstwaarschijnlijk een scout van FC Drommels komt kijken.
+0
W2W
Hehe... dat was weer een prima potje bewegen.
Wat een competitie... 25 goals in 2 wedstrijden, klinkt meer als basketbal, of het was basketbal, wat moet die Kiffen een spierballen hebben :shock:
wallem kan goed keepen
Koos wou gelovensmij misschien ook nog een balletje trappen...
@Breunis:
hoog tijd dat jij het ook eens leert kerel, voor als je een dipje van een nachtelijk tripje hebt (dan zijn er btw nog wel meer belangstellenden denk ik :shock: ) .
Kan trouwens iig niet keepen vrijdag, mijn duim is nog lichtjes geblesseerd van de zware derby's van 2 weken terug.
moet hij niet kamp voorbereiden als ppt'er?
ja, dus dat wordt em niet. andere keeper?? ik weet zo niemand... maar bugel doet iig wel mee vrijdag?
Beekhuis liet zien ook aardig te kunnen keepen, en ook Kiffen stopt de ballen.
Hoelaat spelen jullie vrijdag?? Misschien kan ik bij echte nood invallen.
ja is goed ik doe mee, 1 uur zei breunis.
12.45 aanwezig dus...
anders ik wel :wink:
jij kan nooit molle... je biedt jezelf aan en zegt dan last-minute af :P
voor competitie is dat anders en daarnaast hoef ik vrijdag ook niet naar huis :wink:
Ik kan waarschijnlijk wel keepen. Tot hoe laat duurt het gebeuren? Ik heb het inderdaad wel druk met PPT namelijk...
en ach, anders wil ik ook wel. Zie maar...
Vrijdag 10 dec.
Struik:
13.00 Bibi - Team X-Men
13.30 Logische Opbouw - Clio Int.
14.00 Bibi - Hakuna
14.30 Logische Opbouw - FC Drommels
Ondanks alle personele problemen, wil ik toch gewoon 6 punten!!!
jij hebt in ieder geval niks te willen, apekop
In principe had ik voor jullie kunnen keepen. Ik had gegarandeerd de 'nul' gehouden, gezien mijn absolute topvorm (zowel in wedstrijden als in trainingen). Helaas zijn er mensen die anders over voetbal in het algemeen en ON3 in het bijzonder denken. Ik wil voor dezen (degenen die ik bedoel weten dat zij degenen zijn die ik bedoel) dan ook een daad stellen en morgen staken. Ik hoop dat duidelijk is dat dit statement met pijn in het hart wordt ingenomen, maar dat het niet anders kan.
Wellicht is de situatie later anders, zodat ik nog eens mijn kunsten zal vertonen. De toekomst gaat het ons leren.
ja lijkt me prima
ik denk dat je door deze weigering voorgoed de kans hebt verspeeld om ooit voor FC Bibi uit te komen Koos...
ben er ook bang voor.... en dan te bedenken dat er hoogstwaarschijnlijk een scout van FC Drommels komt kijken.
Hehe... dat was weer een prima potje bewegen.
Wat een competitie... 25 goals in 2 wedstrijden, klinkt meer als basketbal, of het was basketbal, wat moet die Kiffen een spierballen hebben :shock:
Hoog tijd om nog ff wat nuttigs te gaan doen.