Dat wordt een mooie partij. Wie heeft de zaal gereserveerd?

ik denk dat er straks een Lloyd reageert, he Henri? Ik doe niet mee trouwens.
Edit: waar blijft die vent??

HaJee schreef: ik denk dat er straks een Lloyd reageert, he Henri? Ik doe niet mee trouwens. Edit: waar blijft die vent??

Volgens mij zitten we ernaast Hajee. (apart hoor, het forum is in de war)

@ Bibi: Fernand en ik kunnen er volgende week helaas niet bij zijn ivm de voorbereidingen van het kamp. Op het moment van spelen, zitten wij in het zuidelijke, zonnige appelscha.

Wanneer wordt er dan gespeeld dan??

Mbeki schreef: Wanneer wordt er dan gespeeld dan??

Met ons zaalvoetbalteam (Bibi) moeten wij volgende week vrijdag weer spelen, dus helaas Mbeki, dat is niet voor jou

als jullie een invaller nodig hebben... :roll:

waarschijnlijk wel want bij die prachtige truc van me heb ik mn pols redelijk zwaar gekneusd...

krakrak schreef: waarschijnlijk wel want bij die prachtige truc van me heb ik mn pols redelijk zwaar gekneusd...

:shock:

ja hoe lang lig je eruit denk je?? :(

wordt r nog wel gevoetbald deze week??

Infamous angel

:iamwithstupid: Idd ja, wanneer wordt er weer ff lekker een balletje getrapt.

Iceman schreef: :iamwithstupid: Idd ja, wanneer wordt er weer ff lekker een balletje getrapt.

voor zover ik weet is er geen zaaltje gereserveerd, dus ik denk het niet

Op zich kan iedereen dat doen, die een ACLO kaart heeft ...

he bibi mensen, hoe doen we dat vrijdag? twee mensen sowieso weg, harmen waarschijnlijk ook...rob doet wat mij betreft zeker mee. verder wordt t van mijn kant deze week niet wat, dat voetballen

beuzzie schreef: he bibi mensen, hoe doen we dat vrijdag? twee mensen sowieso weg, harmen waarschijnlijk ook...rob doet wat mij betreft zeker mee. verder wordt t van mijn kant deze week niet wat, dat voetballen

moet ik jullie dan toch maar uit de brand helpen met mn voetbalkunsten..?:rofloriginal: :walker:

beuzzie schreef: he bibi mensen, hoe doen we dat vrijdag? twee mensen sowieso weg, harmen waarschijnlijk ook...rob doet wat mij betreft zeker mee. verder wordt t van mijn kant deze week niet wat, dat voetballen

Hoorde net dat Henk Jan er ook niet was, verder wordt Jurrian ook geopereerd, dus dan blijven er 3 mensen over (breunis/Schalk/Wallem)

Onze aller Tanja vd Vegte kan ook heel goed voetballen!

Henri!! schreef: [..] Hoorde net dat Henk Jan er ook niet was

uuuuh, niet? ik doe gewoon mee en harmen ook. staan we al weer op vijf. schalk niet dus staan we weer op vier

Hanke schreef: [..] uuuuh, niet? ik doe gewoon mee en harmen ook. staan we al weer op vijf. schalk niet dus staan we weer op vier
  • robbie, staan we weer op 5. en als we henri plas dan ff vragen staan we mooi op 6. goed idee?

keeper?