Oké, mensen. Weer een zaal gereserveerd. Deze keer maar voor een uur, dus kom op tijd!
aanstaande vrijdagmiddag 15:00 - 16:00 in de Struikhal
+0
Mbeki
Ik ben erbij.
+0
Henri L
thijsmat schreef: Oké, mensen. Weer een zaal gereserveerd. Deze keer maar voor een uur, dus kom op tijd!
shit ik kan niet......
+0
King B
thijsmat schreef: Oké, mensen. Weer een zaal gereserveerd. Deze keer maar voor een uur, dus kom op tijd!
wie ben ik om niet te komen
+0
Bert-Jan
beuzzie schreef: [..]
ik evenzo, ik heb altijd gezegd er vrijdags in ieder geval bij te zijn... dus als je me nodig hebt dan doe ik mee.. :wink:
+0
Rob
ik kan ook wel (zo'n beetje)
+0
W
beuzzie schreef: [..]
aahhhh wat een bescheidenheid. nou je mag er ook zijn hoor!
ben r zelf trouwens ook wel.
+0
King B
heeej, komen er nog meer mensen?
+0
Koopa
ik niet
+0
HP
JAA ik ga het maar weer eens proberen! 8)
+0
Warnings:1
ik kom ook wel ff sportief doen straks
+0
King B
Simon schreef: ik kom ook wel ff sportief doen straks
zo! en dat hebben we geweten! ofnie simon
+0
Warnings:1
Nou en of, als datgene wat jij bedoelt niet sportief is, dan weet ik het ook niet meer.
Maar 't was best lekker om even een poging tot voetballen te doen... En met een beetje veel mazzel lukte het zo af en toe ook nog aardig. En dan met de nadruk op zo af en toe.
+0
King B
Simon schreef: Nou en of, als datgene wat jij bedoelt niet sportief is, dan weet ik het ook niet meer.
Maar 't was best lekker om even een poging tot voetballen te doen... En met een beetje veel mazzel lukte het zo af en toe ook nog aardig. En dan met de nadruk op zo af en toe.
eigenlijk bedoelde ik dat niet, maar wel sportief ja. schiet er ineens iemand in de verdediging van heb ik jou daar...
+0
Henri L
Ej Breunis had jij nu voor deze week nog een zaaltje gereserveerd, of blijft het deze week berperkt tot zaalvoetbalcompetitie?
Supporters altijd welkom!
+0
King B
ja, volgens mij donderdag van 12 tot 2. en die supporters voor vrijdag zijn al geregeld...als t goed is
+0
Markie
MIsschien dat ik ook wel ffkes kom morgen, als er niet teveel mensen meedoen in elk geval
+0
Koos L
Hoezo niet teveel? Lekker met 14 man joh!
+0
zmith
Ik wil ook wel meedoen!
+0
Kraker
gaat dat voetbal morgen nog door? ik heb ook wel zin eigenlijk, als mn knie vanavond overleefd ben ik er bij morgen!
Oké, mensen. Weer een zaal gereserveerd. Deze keer maar voor een uur, dus kom op tijd!
Ik ben erbij.
shit ik kan niet......
ik evenzo, ik heb altijd gezegd er vrijdags in ieder geval bij te zijn... dus als je me nodig hebt dan doe ik mee.. :wink:
ik kan ook wel (zo'n beetje)
aahhhh wat een bescheidenheid. nou je mag er ook zijn hoor!
ben r zelf trouwens ook wel.
heeej, komen er nog meer mensen?
ik niet
JAA ik ga het maar weer eens proberen! 8)
ik kom ook wel ff sportief doen straks
zo! en dat hebben we geweten! ofnie simon
Nou en of, als datgene wat jij bedoelt niet sportief is, dan weet ik het ook niet meer.
eigenlijk bedoelde ik dat niet, maar wel sportief ja. schiet er ineens iemand in de verdediging van heb ik jou daar...
Ej Breunis had jij nu voor deze week nog een zaaltje gereserveerd, of blijft het deze week berperkt tot zaalvoetbalcompetitie?
Supporters altijd welkom!
ja, volgens mij donderdag van 12 tot 2. en die supporters voor vrijdag zijn al geregeld...als t goed is
MIsschien dat ik ook wel ffkes kom morgen, als er niet teveel mensen meedoen in elk geval
Hoezo niet teveel? Lekker met 14 man joh!
Ik wil ook wel meedoen!
gaat dat voetbal morgen nog door? ik heb ook wel zin eigenlijk, als mn knie vanavond overleefd ben ik er bij morgen!