Pronkjewail

Ik kan wel weer es een keertje mee doen.
Ik wil wel ff keepen.
Kombrink heeft een tentamen dus die kan niet.

Zou me wel een beetje van jullie tegenvallen als jullie niet eens 6 mannetjes bij elkaar zouden kunnen krijgen...
Anders zitten wij namelijk zonder tegenstander.
Als jullie echt nog mensen nodig hebben moet je het maar ff zeggen, mijn teamgenoten weten ook altijd zat mensen te regelen en ik kan dan eventueel ook wel met jullie meedoen..

als jullie mij nodig hebben moeten jullie maar bellen

als mol en bugel met ons mee willen doen kan het wel, joegos wil wel keepen, dus dan hebben we een team van 7 bij elkaar. tis maar een uur, dus als iedereen ff zorgt dattie op tijd aanwezig is...

zorg je dan dat je er morgen om kwart voor 1 bent mol? geldt natuurlijk ook voor de anderen...

krakrak schreef: zorg je dan dat je er morgen om kwart voor 1 bent mol? geldt natuurlijk ook voor de anderen...

ik kan dit dus niet garanderen, dus regel dan in ieder geval een ander... anders doe ik wel niet mee. Ik heb namelijk nog een tentamen en als die moeilijk is kan ik er gewoon niet op tijd zijn.

probeer maar zo vroeg mogelijk te komen, je kan nog prima meedoen hoor. en bugel speel jij dan met ons mee?

krakrak schreef: probeer maar zo vroeg mogelijk te komen, je kan nog prima meedoen hoor. en bugel speel jij dan met ons mee?

het is dus niet gelukt, het tentamen was veel te lang :?

hela wordt er nog gezaalvoetbald???

ARD schreef: hela wordt er nog gezaalvoetbald???

ja, ik dacht van wel. donderdag ofzo. toch mensen?

donderdag van 12 tot 2, ben er zelf alleen niet, maar vlgs mij waren wel aantal mensen van plan te gaan

dus jullie hadden niet meer voor woensdag besproken??

nee, zat al vol. jullie moeten donderdag al competitie ofnie? na jah, spelen we andere x wel weer oefenwedstrijdje

hatsjikidee lekker ballen zometeen. kijken of die spierpijn eruit gevoetbald kan worden.

wouter schreef: hatsjikidee lekker ballen zometeen. kijken of die spierpijn eruit gevoetbald kan worden.

ja, wie of wat gaat er nog allemaal zometeen?

beuzzie schreef: [..] ja, wie of wat gaat er nog allemaal zometeen?

Ik.......... :D

Vrijdag 12 november
13.00 Bibi - FC Drommels Shooters - Clio Int.
13.30 Logische Opbouw - Hakuna Matata 2nd nr. 14 - Team X-Men
14.00 Bibi - Shooters Clio Int. - FC Drommels
14.30 Logische Opbouw - 2nd nr 14 Team X-Men - Hakuna Matata

2 maal struik

hoe laat vertrekken we bij de aqua?

en waar slaat dit op? Bibi- Clio Int. - FC Drommels

Henri!! schreef: hoe laat vertrekken we bij de aqua? en waar slaat dit op? Bibi- Clio Int. - FC Drommels

eerste twee teams spelen tegen elkaar en de laatste 2 teams...
op zo'n manier

we vertrekken 12:30 bij de aqua, vind ik.....