Als ik morgen niet hoef te werken wil ik ook wel een balletje trappen, dus noteer nog maar 1 animo.
+0
King B
Simon schreef: Als ik morgen niet hoef te werken wil ik ook wel een balletje trappen, dus noteer nog maar 1 animo.
2 animoos
+0
Mbeki
ik wil ook wel
+0
Kraker
is er nog een zaal gereserveerd voor morgen? beetje kort dag zeker...
+0
zmith
Ik wil ook wel... beuzzie kom jij ook om 9 uur?
+0
Warnings:1
Gaat het nog door zometeen????
+0
King B
is er wat gereserveerd dan? dan kom ik meteen!
+0
zmith
volgens mij niet...
+0
Rob
Speciaal bericht voor 'Bibi':
Wij (L.X.P.) dagen jullie uit voor een oefenwedstrijd!!
Donderdag 4 november van 13.00 - 14.00 heb ik de struikhal gereserveerd.
Wij zijn de koploper van de 'Ervaren-poule' en jullie van de 'Gevorderden' (als jullie morgen niet verliezen), dus jullie maken best kans...
Als het niet gaat lukken hoor ik het wel..
+0
W2W
mm strak plan, ik kan donderdag alleen helaas niet... dan zit ik weer op mijn vaste stekkie :roll: tentamenweek. Het schijnt echter dat bibi nog 7... of zelfs 9 leden heeft.... dus zou moeten lukken lijkt me toch?!
kunnen we vaker doen, zo'n wedstrijddagje skippen :P .
+0
King B
wat een hazen :D wie kan er trouwens wel donderdag? jurrian en willem niet, maar de rest?
+0
Bert-Jan
beuzzie schreef: wat een hazen :D wie kan er trouwens wel donderdag? jurrian en willem niet, maar de rest?
donderdag na 13 uur kan ik ook. tot die tijd heb ik een tentamen
+0
Kraker
zo krijgen we et kampioenschap wel in de schoot geworpen zeg..! 2 wedstrijden minder gespeeld en toch koploper!! voor zover ik weet zijn alleen jurrian en willem er donderdag niet, als verder iedereen er is hebben we meer dan genoeg spelers, anders moeten we een paar extra regelen.
+0
Henk-Jan
hooooo, ik ben er donderdag ook niet bij. heb om 1400 een tentamen. helaas
+0
matthijss
ik ben er wel bij, Fernand ook niet, zei die. Zijn we met 4...
+0
Bert-Jan
krakrak schreef: zo krijgen we et kampioenschap wel in de schoot geworpen zeg..! 2 wedstrijden minder gespeeld en toch koploper!! voor zover ik weet zijn alleen jurrian en willem er donderdag niet, als verder iedereen er is hebben we meer dan genoeg spelers, anders moeten we een paar extra regelen.
is het niet mogelijk om morgen- of woensdagmiddag te voetballen?
graag verwijs ik u ook nog even naar het aantal doelpunten tegen van ieder team....
+0
Kraker
kdenk dat et lastig wordt om voor do. een team bij elkaar te krijgen dan. kweenie of onze urker verrassingswapens toevallig beschikbaar zijn... anders maar ander xtje trainen.
Als ik morgen niet hoef te werken wil ik ook wel een balletje trappen, dus noteer nog maar 1 animo.
2 animoos
ik wil ook wel
is er nog een zaal gereserveerd voor morgen? beetje kort dag zeker...
Ik wil ook wel... beuzzie kom jij ook om 9 uur?
Gaat het nog door zometeen????
is er wat gereserveerd dan? dan kom ik meteen!
volgens mij niet...
Speciaal bericht voor 'Bibi':
Wij (L.X.P.) dagen jullie uit voor een oefenwedstrijd!!
Donderdag 4 november van 13.00 - 14.00 heb ik de struikhal gereserveerd.
Wij zijn de koploper van de 'Ervaren-poule' en jullie van de 'Gevorderden' (als jullie morgen niet verliezen), dus jullie maken best kans...
Als het niet gaat lukken hoor ik het wel..
mm strak plan, ik kan donderdag alleen helaas niet... dan zit ik weer op mijn vaste stekkie :roll: tentamenweek. Het schijnt echter dat bibi nog 7... of zelfs 9 leden heeft.... dus zou moeten lukken lijkt me toch?!
komt helemaal voormekaar
wat een competitie.....
http://www.rug.nl/aclo/futsal/standen/gevorderdkunnen we vaker doen, zo'n wedstrijddagje skippen :P .
wat een hazen :D wie kan er trouwens wel donderdag? jurrian en willem niet, maar de rest?
donderdag na 13 uur kan ik ook. tot die tijd heb ik een tentamen
zo krijgen we et kampioenschap wel in de schoot geworpen zeg..! 2 wedstrijden minder gespeeld en toch koploper!! voor zover ik weet zijn alleen jurrian en willem er donderdag niet, als verder iedereen er is hebben we meer dan genoeg spelers, anders moeten we een paar extra regelen.
hooooo, ik ben er donderdag ook niet bij. heb om 1400 een tentamen. helaas
ik ben er wel bij, Fernand ook niet, zei die. Zijn we met 4...
is het niet mogelijk om morgen- of woensdagmiddag te voetballen?
graag verwijs ik u ook nog even naar het aantal doelpunten tegen van ieder team....
kdenk dat et lastig wordt om voor do. een team bij elkaar te krijgen dan. kweenie of onze urker verrassingswapens toevallig beschikbaar zijn... anders maar ander xtje trainen.