ja mensen, vanaf 1uur voetballen!!! zorrug dat je dr bij bent

hee, lieve bibi mensen: vrijdag hebben we een probleem. we moeten namelijk voetballen en om 3 uur in de bus zitten op weg naar opende. hoe gaan we dat doen? afmelden kost je je borg...en misschien wel verlies punten. misschien moeten we maar vragen of we twee wedstrijden achter elkaar mogen spelen. think about it

We kunnen gewoon de eerste wedstrijd voetballen en ons voor de tweede afmelden. als dit 24 uur van te voren gebeurt is het geen probleem.

Of voor beide ons afmelden, we spelen dan gewoon op de inhaal dag (ja die bestaat)

beuzie beuzie toch. Het is allemaal al lang geregeld. Maar toch mooi dat je meedenkt. Het zit zo. Afmelden kost je geen punten en niet je borg. Dat kost het juist als je niet afmeld en niet komt opdagen. Maar als je gewoon afmeld kun je op een andere datum die wedstrijd(en) in halen.
Voor vrijdag zit het zo: we spelen gewoon de eerste wedstrijd (13:00 uur, kw. voor aanwezig!!) en de tweede wedstrijd halen we een andere x in. Zo hoeven we geen enkel punt te missen op weg naar het ongeslagen (medemogelijkgemaaktdoorkeeperheldvandeheshal) herbstmeisterschaft

Jurrian schreef: beuzie beuzie toch. Het is allemaal al lang geregeld. Maar toch mooi dat je meedenkt. Het zit zo. Afmelden kost je geen punten en niet je borg. Dat kost het juist als je niet afmeld en niet komt opdagen. Maar als je gewoon afmeld kun je op een andere datum die wedstrijd(en) in halen. Voor vrijdag zit het zo: we spelen gewoon de eerste wedstrijd (13:00 uur, kw. voor aanwezig!!) en de tweede wedstrijd halen we een andere x in. Zo hoeven we geen enkel punt te missen op weg naar het ongeslagen (medemogelijkgemaaktdoorkeeperheldvandeheshal) herbstmeisterschaft

als je je wel afmeldt en dus niet op komt dagen kost dat geloof ik een tientje...heb ik ergens gelezen op de aclo-site. maar fijn zeg, dat het allemaal weer geregeld is. wanneer krijg ik trouwens een naam? :) een niknaam wel te verstaan :)

beuzzie schreef: [..] naam? :) een niknaam :
'Beuzziebombarda'

gaan we woensdag weer voetballen trouwens? ik ben wel voor...

Jurrian schreef: [..] 'Beuzziebombarda'

Bij deze.........

Wordt er woensdag nog gevoetbalt??

Jurrian schreef: [..] 'Beuzziebombarda'

dat is nog eens een mooie naam. bedankt.

Wordt er woensdag nog gevoetbalt??

als t niet ten koste gaat van vrijdag

Vanwege de dies spelen we as. vrijdag 29 okt. NIET. Beide wedstrijden (waaronder de topper tegen nr. 2 Hakuna Matata) worden op een nader te bepalen tijdstip ingehaald.
Als we komende week nog willen voetballen kan dat do. en vr. nog wel, wordt wel 's morgens dan, als genoeg mensen komen kunnen we dat wel doen.

ik ben voor

me 2

donderdag?

dan moet er eve mrgvroeg naar de aclo gebeld gaan worden... helaas ben ik niet in de gelegenheid om dat te doen, dus een van onze vaste reserveerders..?? robbie? schalk? henri? of anders desnoods jurrian?? reserveer ff snel!

desnoods??? nu hoeft het van mij niet meer...

ik moet donderdag ook al voetballen voor de aclo-competitie...

ik geloof niet dat t m wordt deze week...of wel?

Er is nog plek vrij van 9-11 op donderdag. Op zich is het wel tof om een keer s'ochtends te gaan; kun je daarna fris aan 't werk. Of niet, natuurlijk.
Er moet alleen wel animo voor zijn. Iemand?

donderdag van 9-12 heb k tentamen. zulllen jullie t zonder mij moeten doen. ach. veel succes ermee 's ochtends!

thijsmat schreef: Er is nog plek vrij van 9-11 op donderdag. Op zich is het wel tof om een keer s'ochtends te gaan; kun je daarna fris aan 't werk. Of niet, natuurlijk. Er moet alleen wel animo voor zijn. Iemand?

ik ben helemaal voor!