goed zo!

He Krakrak gaan we woensdag weer collegen en studeren en dan voetballen?? Doe ik ten minste wat......

sgoed henri jonge, wees maar blij dat ik me zo verantwoordelijk voel voor jou studieresultaten, anders kwam je niet veel verder dan een studie van de wekelijkse omzet van de FEBO vrees ik.
hebben we al een locatie voor de viering van het herbstmeisterschaft??? dat kan ons al bijna niet meer ontglippen, ook al is het waanzinnig hoge niveau van gister bijna niet te evenaren...

aankomende week studieweek, dus ik zal er zijn :lol:

The Master schreef: aankomende week studieweek, dus wanneer gaat er gevoetbald worden???? Ik zal er zijn :lol:

uhum........ :roll: 2posts geleden!

thijsmat schreef: Mooi man ... en woensdag mag er weer geoefend worden voor de volgende kraker, 13:00-15:00 in de Hes-hal.

He misschien een leuk ideetje:

Oproep: Welke gsvers kunnen een team samenstellen (minstens 5 spelers) dat het tegen ons, FC bibi, durft op te nemen?
Wij zijn in de competitie nog steeds (niet geheel glansloos!!!) ongeslagen. Daarom zoeken we een beetje tegenstand :wink:
Voordelen voor ons, wij kunnen zo nog verder werken aan het hechte teamverband om zo te komen tot nog betere resultaten, zodat we in het voorjaar weer in de topperspoule kunnen meedraaien en dan meer een rol van betekenis kunnen hebben.
Ander voordeel; wij spelen dus sowieso :D
Dus bij deze daag ik jullie uit!!!

Dan hebben we ook niet het probleem dat we straks met 20 man in die zaal rondlopen. Dus post hier maar wie onze sparringpartner voor deze competitieloze week wordt!

Ik wil dus best wel tegenstander van jullie worden. :lol:

goedzo mol, nu nog een stuk of 5 erbij en we hebben een tegenstander.

Jurrian schreef: goedzo mol, nu nog een stuk of 5 erbij en we hebben een tegenstander.

Ja mensen, kom op!! Zij kunnen makkelijk verslagen worden..... Ik ben dat opscheppen een beetje zat aan het worden. :wink:

ben benieuwd mol.... al die colleges zullen je conditie ook wel niet veel goed gedaan hebben.... :D

ok mol ik kom je versterken, zelfs met z'n 2en winnen we al van die bobo's...

owow wat een praatjes... maak et maar waar woensdag! ik kan tot half 3, dus als iedereen even op tijd komt kunnen we mooi twee potjes van 35 minuten ofzo spelen met een pauze dr tussen. sjongejonge, een echte training voor FC BIBI, et moet niet professioneler worden..!
maar nog steeds dus tegenstanders gezocht!!!

Denk dat ik wel kan.

en ik ook wel...

dus we spelen tegen mol, rubberrobby, koos en zwiertje. Als jullie er nog 2 of 3 bij hebben hebben we mooi twee teams en kan de inschrijving gesloten worden

Jurrian schreef: dus we spelen tegen mol, rubberrobby, koos en zwiertje. Als jullie er nog 2 of 3 bij hebben hebben we mooi twee teams en kan de inschrijving gesloten worden

dit begint ergens op te lijken, 4 is net te weinig :wink: Conditioneel zit het wel goed (ik voetbal nog steeds 2 keer per week)

Sorry mensen, ik kan pas vanaf 2 uur :? Ik moet vergaderen met de diescie en de anderen kunnen niet op een ander moment.

Hoelaat?

thijsmat schreef: Mooi man ... en woensdag mag er weer geoefend worden voor de volgende kraker, 13:00-15:00 in de Hes-hal.

hee is er nog en keeper nodig voor het bibi-killer-squad?? doe k mee!