Kolere, dat jongerejaars je zo af kunnen matten...

eerste potje: 14 - 5 lijkt me een duidelijke uitslag, tot het licht uitviel, toen kwam hendri los, onze hatrickhamburger

ik bied iedereen bij deze persoonlijk mijn excuses aan...wat heb ik kut lopen voetballen zeg

excuses aanvaard..

He Kiffen waar was je?

henrihatrickhamburger die naam raaktie nooit meer kwijt! maarre, t kan vrijdag alleen maar beter gaan volgens mij... jemig wat ging dat klote zeg

ARD schreef: He Kiffen waar was je?

mn moeder

Bibi hervat haar competitiestrijd en speelt tegen de logische opbouw en de 2e nummer 14.

Een moment waar iedereen op gewacht heeft, bij uitstek geschikt om bibi duidelijk te profileren als aankomend kampioen

lijkt me duidelijk mensen. gefeliciteerd

hoeveel?

7-1 en 11-1

trouwens, het valt me nu pas op. die 1 de hele tijd...hoe zat het ook weer met die 0 houden, van lenthe?

7-1 en 11-1 dit lijken mij duidelijke cijfers!!! Met 12 punten uit 4 duels en een doelsaldo van 27 voor en 5 tegen lijkt mij het duidelijk dat wij kampioen zullen worden. Tging wel lekker!!!

beuzzie schreef: 7-1 en 11-1 trouwens, het valt me nu pas op. die 1 de hele tijd...hoe zat het ook weer met die 0 houden, van lenthe?

tsja, laten we het zo bekijken, twee goals tegen in twee wedstrijden is beter dat 3 goals tegen in een wedstrijd...

Volgens mij kun je dit topic beter sluiten en een korfbaltopic openen (was die er niet al??) met deze uitslagen!!

wat een uitslag! Vindt het wel jammer van die tegen doelpunten, twee schoten op het doel twee tegen,...

maar ik denk dat we al kunnen gaan kijken voor een locatie om het kampioenschap te vieren.

he hanke en de rest, kga nog ff opzoek naar een forum... :wink:

Pronkjewail

goed bezig jongens

als jullie kampioen zijn kom ik wel op het feestje...

zullen we het houden op Urk dan!! (OELE)

Ja hoppa op de vuurbaak.......

Pronkjewail

OELE dan maar.

misschien komt leni ook wel......

Mooi man ...

en woensdag mag er weer geoefend worden voor de volgende kraker, 13:00-15:00 in de Hes-hal.