uiteraard, ik ben daar kind aan huis, weet je al welk setje deze maand in de aanbieding is?
+0
King B
K%S schreef: Ik neem aan dat er vanmiddag om 14:30 uur een zaal is geregeld? Dan kom ik ook ff voetballen.
heb je die dokter van je omgekocht?
+0
Koos L
Ik mag wel sporten, maar dan mag er geen contact zijn enzo. Ik vertrouw er dus op dat als ik met jullie zou voetballen, dat ik dan alle ruimte krijg zodat mijn mallet finger niet wordt geraakt. Hehehe.
Van Lenthe, volgens mij is de elektronische nipple-twister in de aanbieding.
+0
zmith
Hey, wordt er nog gevoetbalt deze week, ik beschik nu over goede schoenen!
+0
W2W
er is woensdag nog wel 2 uur vrij in de struikhal (1 tot 3).... als er dan veel mensen kunnen (meer dan 6 :? ) kunnen we die wel reserveren.....
+0
zmith
JAA, dan kan ik!
keb dan geeneens college ofzo!
+0
King B
ik kan ook wel. ff kijken of t weer lukt. moet je maar ff mensen bellen willem :D
+0
Koopa
zmith schreef: JAA, dan kan ik!
jonge, jij hebt nooit college :wink:
+0
W2W
beuzzie schreef: ik kan ook wel. ff kijken of t weer lukt. moet je maar ff mensen bellen willem :D
ja he
+0
Koos L
ik ken ook
+0
ARD
ik kan ook
+0
W2W
okee... de aardige meneer van de aclo heeft hem voor ons gereserveerd.. :D
W2W schreef: okee... de aardige meneer van de aclo heeft hem voor ons gereserveerd.. :D
Woensdag (morgen dus) 13.00 - 15.00 struikhal ACLO
helaas, je had ook niet anders verwacht, ik ben er weer niet bij. Ik had gehoopt dat het donderdag zou worden, want dan ben ik vrij i.v.m. de bus- en treinstakingen :lol:
+0
Kraker
he mol anders zeg je gewoon niks als je niet kunt, en alleen iets als je wel kunt,kee?
ik ben er wel bij, en hansie ook dus we kunnen de inschrijving al bijna gaan sluiten lijkt me zo... wel relax, eindelijk xtje 5-5! kheb t 'r zin an!
smaken verschillen laten we maar zeggen...
Jij vond het toch wel een leuke site?
uiteraard, ik ben daar kind aan huis, weet je al welk setje deze maand in de aanbieding is?
heb je die dokter van je omgekocht?
Ik mag wel sporten, maar dan mag er geen contact zijn enzo. Ik vertrouw er dus op dat als ik met jullie zou voetballen, dat ik dan alle ruimte krijg zodat mijn mallet finger niet wordt geraakt. Hehehe.
Van Lenthe, volgens mij is de elektronische nipple-twister in de aanbieding.
Hey, wordt er nog gevoetbalt deze week, ik beschik nu over goede schoenen!
er is woensdag nog wel 2 uur vrij in de struikhal (1 tot 3).... als er dan veel mensen kunnen (meer dan 6 :? ) kunnen we die wel reserveren.....
JAA, dan kan ik!
ik kan ook wel. ff kijken of t weer lukt. moet je maar ff mensen bellen willem :D
jonge, jij hebt nooit college :wink:
ja he
ik ken ook
ik kan ook
okee... de aardige meneer van de aclo heeft hem voor ons gereserveerd.. :D
Woensdag (morgen dus) 13.00 - 15.00 struikhal ACLO
ik ben er ook bij
Ik ook!!
het wordt gezellig!
jeeh, wat retetof!
helaas, je had ook niet anders verwacht, ik ben er weer niet bij. Ik had gehoopt dat het donderdag zou worden, want dan ben ik vrij i.v.m. de bus- en treinstakingen :lol:
he mol anders zeg je gewoon niks als je niet kunt, en alleen iets als je wel kunt,kee?
ik ben er wel bij, en hansie ook dus we kunnen de inschrijving al bijna gaan sluiten lijkt me zo... wel relax, eindelijk xtje 5-5! kheb t 'r zin an!