Zoals je ziet hebben we de eerste wedstrijd met gemak gewonnen :-)
De tegenstander van de 2e wedstrijd hield het helaas snel voor gezien wegens imponerende optredens van enkele bibi-spelers tijdens de eerste wedstrijd.
over twee weken spelen we tegen 2 teams met elk een winst en een verloren pot.
2nd nr 14 is blijkbaar de sterkere partij... maar we zullen zien.
De 2e plaats (let wel: met een wedstrijd achterstand)zullen we in elk geval verdedigen tot het bittere eind.
Wat veelzeggend weer..... zo'n eerste competitiedag.
+0
King B
die 2nd nr.14 hebben broeksma en ik ook tegen gevoetbald, toen logische opbouw te weinig man had. ik denk tenminste dat het dat team was. die logische opbouw moeten we sowieso kunnen hebben, want die hebben er een paar koekenbakkers tussen zitten en van die 2nd nr 14 was ik ook niet heel erg onder de indruk. als broeksma weer zo speelt als afgelopen vrijdag tegen dat team, dan moeten we gewoon zorgen dat ze niet scoren en de rest zorgt henk-jan dan wel voor :D
p.s. ik onderschat trouwens niemand hoor! :)
+0
Rob
Morgen (di) dus 11.00 - 12.30 !!
Komt allen, dan kunnen we misschien een keer 5 tegen 5...
+0
King B
ik zal er zijn! ondanks mn blessure :)
+0
Bert-Jan
beuzzie schreef: ik zal er zijn! ondanks mn blessure :)
ik niet, ik heb helaas college :cry:
+0
Kraker
ik kom om 11.15, ik hoop wel dat we nu gewoon 5 tegen 5 kunnen doen.
+0
W2W
hmmm.
kom denk k ook wel even kijken...
maar ga niet weer zo hard rennen als vorige week.... :-)
+0
matthijss
Kom ook wel ff kiekn en meedoen; daarna in een keer door naar college. Mol, wanneer heb je een keer geen college?
+0
Bert-Jan
thijsmat schreef: Kom ook wel ff kiekn en meedoen; daarna in een keer door naar college. Mol, wanneer heb je een keer geen college?
Dat is vrij lastig, ik zit 30 uur per week op school :evil: Vrijdagsmiddags rond 1 uur moet elke keer wel lukken, maar dan komen er niet zoveel :?
+0
Koopa
owowow, met een man minder de tegenstander helemaal weggespeeld, de ene goal nog mooier dan de ander... fantastisch..! volgende keer alleen iets meer mensen aub...
+0
Koopa
dit is trws harmen
+0
Pronkjewail
harmen, jurrian whatever
een pot nat.......
+0
King B
Jurrian schreef: owowow, met een man minder de tegenstander helemaal weggespeeld, de ene goal nog mooier dan de ander... fantastisch..! volgende keer alleen iets meer mensen aub...
...en bij de tegenstander de een nog kreupeler dan de ander...owowow wat een held...
+0
matthijss
Willen er nog mensen voetballen vanmiddag om 16:00? mooi weer, dus eh.
Net begon het zomaar te plenzen. De Kooi-gegadigden? Er zijn er nog 4 nodig...
+0
Rob
ik kan wel om 4 uur
+0
Koos L
Ik neem aan dat er vanmiddag om 14:30 uur een zaal is geregeld? Dan kom ik ook ff voetballen.
+0
zmith
nee, is niets gereserveerd, je mag vast wel mee volleyballen!
+0
Koos L
niet vloeken
+0
zmith
ik kan ook niet vllballen, maar tis vast wel leuk!
Zoals je ziet hebben we de eerste wedstrijd met gemak gewonnen :-)
De tegenstander van de 2e wedstrijd hield het helaas snel voor gezien wegens imponerende optredens van enkele bibi-spelers tijdens de eerste wedstrijd.
over twee weken spelen we tegen 2 teams met elk een winst en een verloren pot.
http://www.rug.nl/aclo/futsal/programma/gevorderd2nd nr 14 is blijkbaar de sterkere partij... maar we zullen zien.
De 2e plaats (let wel: met een wedstrijd achterstand)zullen we in elk geval verdedigen tot het bittere eind.
Wat veelzeggend weer..... zo'n eerste competitiedag.
die 2nd nr.14 hebben broeksma en ik ook tegen gevoetbald, toen logische opbouw te weinig man had. ik denk tenminste dat het dat team was. die logische opbouw moeten we sowieso kunnen hebben, want die hebben er een paar koekenbakkers tussen zitten en van die 2nd nr 14 was ik ook niet heel erg onder de indruk. als broeksma weer zo speelt als afgelopen vrijdag tegen dat team, dan moeten we gewoon zorgen dat ze niet scoren en de rest zorgt henk-jan dan wel voor :D
p.s. ik onderschat trouwens niemand hoor! :)
Morgen (di) dus 11.00 - 12.30 !!
Komt allen, dan kunnen we misschien een keer 5 tegen 5...
ik zal er zijn! ondanks mn blessure :)
ik niet, ik heb helaas college :cry:
ik kom om 11.15, ik hoop wel dat we nu gewoon 5 tegen 5 kunnen doen.
hmmm.
kom denk k ook wel even kijken...
maar ga niet weer zo hard rennen als vorige week.... :-)
Kom ook wel ff kiekn en meedoen; daarna in een keer door naar college. Mol, wanneer heb je een keer geen college?
Dat is vrij lastig, ik zit 30 uur per week op school :evil: Vrijdagsmiddags rond 1 uur moet elke keer wel lukken, maar dan komen er niet zoveel :?
owowow, met een man minder de tegenstander helemaal weggespeeld, de ene goal nog mooier dan de ander... fantastisch..! volgende keer alleen iets meer mensen aub...
dit is trws harmen
harmen, jurrian whatever
een pot nat.......
...en bij de tegenstander de een nog kreupeler dan de ander...owowow wat een held...
Willen er nog mensen voetballen vanmiddag om 16:00? mooi weer, dus eh.
Net begon het zomaar te plenzen. De Kooi-gegadigden? Er zijn er nog 4 nodig...
ik kan wel om 4 uur
Ik neem aan dat er vanmiddag om 14:30 uur een zaal is geregeld? Dan kom ik ook ff voetballen.
nee, is niets gereserveerd, je mag vast wel mee volleyballen!
niet vloeken
ik kan ook niet vllballen, maar tis vast wel leuk!
niet liegen
(offtopic: hee robbie, lekkere website jonge!)