kut joh wil je lekker gaan voetballen moet je ineens je aclo kaart laten zien....
+0
Vriend Niels
ARD schreef: k*t joh wil je lekker gaan voetballen moet je ineens je aclo kaart laten zien....
hahahaha
+0
Koopa
ja joh? heb ik nog nooit meegemaakt, moest iedereen er een hebben dan of alleen degene die de zaal gereserveerd had? Maar volgens mij willen ze wel een wat strenger beleid voeren bij de aclo mbt het 'illegaal' sporten. En ergens hebben ze best wel een puntje, want wat is nou 35 oirootjes voor een jaar lang onbeperkt voetbalzalen huren, tennisbanen huren (binnen, buiten, binnen/buiten(denkaanopblaashal), squashzalen huren, fitnessen(kleinbedragjeerbijnog), zwemmen, korting bij schaatsen enz. enz. Ik vind de aclo echt een ideale vinding! zo dat moest er even uit
+0
Kiffen
beuzzie schreef: ik ben nog aan t herstellen van gister...KIFFEN!!!!
hoho,hallo. ik heb ook pijn aan mn voet...
+0
ARD
Ja tis een stuk strenger geworden, vroeger was alleen stiekem zaalvoetballen mogelijk, maar dat kan tegenwoordig al niet eens meer.. :evil:
+0
Henri L
Dan sta je daar met zijn 3-en, en dan wordt er gecontroleerd, dus valt er 1 af, dan houd je 2 over. Dat was deze keer ook het totaal. Bugel en ik stonden daar.....
Gelukkig wouden er nog wel wat mensen met ons mee doen, en dus hebben we toch nog een lekker middagje gevoetbald.
Trouwens volgende week dinsdag is de zaal weer in GSV-bezit van 11:00 tot 12:30. Houd er ff rekening mee, zodat we met een man of tien zijn, en gewoon 5-5 kunnen doen.
Zwier jonguh waar was je nou?
+0
Bert-Jan
Ik kan er niet bijzijn, ik heb namelijk college :cry:
+0
King B
er bestaat een redelijke kans dat ik er ook ben volgende week. donderdag wordt er trouwens toch ook gevoetbald? Schalk?
+0
zmith
Ja, ik heb nog steeds geen schoenen... en ik had rijles... ik heb dinsdags altijd werkgroep dus volgende week kank niet!
+0
Bert-Jan
beuzzie schreef: er bestaat een redelijke kans dat ik er ook ben volgende week. donderdag wordt er trouwens toch ook gevoetbald? Schalk?
hoe laat??
+0
King B
hoe laat Schalk??!
+0
matthijss
Donderdag 12:00-14:00
Struikhal, dacht ik. Anders is het die andere
+0
JP.
En voor de mensen die daarna nog een echte sport willen gaan doen is er vanaf 14:00 volleyballen in zaal 1.
Haha! Wat een slechte grap! :rudolf:
+0
matthijss
Meneer de moderator, kun je je eigen bericht ook verwijderen? ;)
+0
Henri L
thijsmat schreef: Meneer de moderator, kun je je eigen bericht ook verwijderen? ;)
Ik vind dat je dat knipoogje wel weg mag laten, want je hebt hier een punt!!
By the weg: ik ben er morgen bij!!
+0
matthijss
gaan er nog meer mensen? Mol, Bügel, zMith misschien?
Er zijn er nog niet zo heel veel die meedoen, dus...
+0
Henri L
thijsmat schreef: gaan er nog meer mensen? Mol, Bügel, zMith misschien?
Ik kan mijn huisgenoot wel meenemen denk ik......
+0
Bert-Jan
Henri!! schreef: [..]
Doe Arjo de groeten. Ik kan er helaas morgen niet bij zijn, ik ga een opdracht maken met een paar klasgenoten. De zaal is net iets te vroeg geregeld :cry:
+0
JP.
Henri!! schreef: Ik kan mijn huisgenoot wel meenemen denk ik......
Huh? Ik mag niet voetballen van de dokter hoor.
En Arko is denk ik druk met school en schuren.
+0
Henri L
Wat hebben we dinsdag gedaan in de futsal-competitie?? Zijn er ook hier nog supporters voor over 2 week'n?
kut joh wil je lekker gaan voetballen moet je ineens je aclo kaart laten zien....
hahahaha
ja joh? heb ik nog nooit meegemaakt, moest iedereen er een hebben dan of alleen degene die de zaal gereserveerd had? Maar volgens mij willen ze wel een wat strenger beleid voeren bij de aclo mbt het 'illegaal' sporten. En ergens hebben ze best wel een puntje, want wat is nou 35 oirootjes voor een jaar lang onbeperkt voetbalzalen huren, tennisbanen huren (binnen, buiten, binnen/buiten(denkaanopblaashal), squashzalen huren, fitnessen(kleinbedragjeerbijnog), zwemmen, korting bij schaatsen enz. enz. Ik vind de aclo echt een ideale vinding! zo dat moest er even uit
hoho,hallo. ik heb ook pijn aan mn voet...
Ja tis een stuk strenger geworden, vroeger was alleen stiekem zaalvoetballen mogelijk, maar dat kan tegenwoordig al niet eens meer.. :evil:
Dan sta je daar met zijn 3-en, en dan wordt er gecontroleerd, dus valt er 1 af, dan houd je 2 over. Dat was deze keer ook het totaal. Bugel en ik stonden daar.....
Gelukkig wouden er nog wel wat mensen met ons mee doen, en dus hebben we toch nog een lekker middagje gevoetbald.
Trouwens volgende week dinsdag is de zaal weer in GSV-bezit van 11:00 tot 12:30. Houd er ff rekening mee, zodat we met een man of tien zijn, en gewoon 5-5 kunnen doen.
Zwier jonguh waar was je nou?
Ik kan er niet bijzijn, ik heb namelijk college :cry:
er bestaat een redelijke kans dat ik er ook ben volgende week. donderdag wordt er trouwens toch ook gevoetbald? Schalk?
Ja, ik heb nog steeds geen schoenen... en ik had rijles... ik heb dinsdags altijd werkgroep dus volgende week kank niet!
hoe laat??
hoe laat Schalk??!
Donderdag 12:00-14:00
Struikhal, dacht ik. Anders is het die andere
En voor de mensen die daarna nog een echte sport willen gaan doen is er vanaf 14:00 volleyballen in zaal 1.
Haha! Wat een slechte grap! :rudolf:
Meneer de moderator, kun je je eigen bericht ook verwijderen? ;)
Ik vind dat je dat knipoogje wel weg mag laten, want je hebt hier een punt!!
By the weg: ik ben er morgen bij!!
gaan er nog meer mensen? Mol, Bügel, zMith misschien?
Doe Arjo de groeten. Ik kan er helaas morgen niet bij zijn, ik ga een opdracht maken met een paar klasgenoten. De zaal is net iets te vroeg geregeld :cry:
Huh? Ik mag niet voetballen van de dokter hoor.
En Arko is denk ik druk met school en schuren.
Wat hebben we dinsdag gedaan in de futsal-competitie?? Zijn er ook hier nog supporters voor over 2 week'n?
Dinsdag vanaf 11 uur weer voetballen in de aclo