Voor volgende week heb ik nog niks besproken, maar ik zal anders maandag wel bellen voor donderdag 15.00 - 17.00 en vrijdag 13.00 - 15.00 als dat mogelijk is, iedereen mee eens?

robbie schreef: Voor volgende week heb ik nog niks besproken, maar ik zal anders maandag wel bellen voor donderdag 15.00 - 17.00 en vrijdag 13.00 - 15.00 als dat mogelijk is, iedereen mee eens?

dikke prima :!:

Dan kom ik ook een keertje langs, als ik mijn schoenen trug krijg... Arend?

en dan heb ik nog een suggestie voor robbie: kom de volgende keer wel op tijd, helemaal als je zelf een zaal besproken hebt;) ik vind t trouwens prima voor volgende week

Ik ben er dan ook wel weer bij, hopelijk komt er dan wat meer uit......

Bügel, heb je al gebeld? Alles is zo'n beetje bezet nu.

Nee sorry ik kwam vandaag (te) laat weer thuis, alles zit al vol voor deze week. Ik zal morgen bellen voor di (28/09) 12.00 - 14.00, die is nu nog vrij...
Uiteraard zal ik volgende keer op tijd komen :oops: :roll:

Is er trouwens iemand die denkt dat ie mij kan verslaan met tennis :lol: en die morgenmiddag tijd heeft?

Niet onaardig bedoeld ofzo, maar omdat de laatste tijd wel heel erg veel mensen zich hier schuldig aan maken:

1) Er zit niet voor niks een wijzig-knop bij je bericht, zolang er nog niemand gereageerd heeft kan je hier prima gebruik van maken

2) Dit topic gaat over voetballen bij de ACLO, offtopic posten wordt o.h.a. niet op prijs gesteld in serieuze(re) topics, en daarbij heeft het ook weinig zin. Mensen die met jouw willen tennissen kijken waarschijnlijk niet in dit topic...

oke, als ik het goed begrijp, is er deze week geen futsal?

Nee... :( en in deze trieste situatie moet er natuurlijk worden gezocht naar een alternatief, dus het hoort wel degelijk thuis in dit topic, lijkt mij

o ik heb trouwens voor volgende week (di 28e) van 12.00 - 14.00 gereserveerd (struikhal) en aangezien er ook deze week nog een beetje bewogen moet worden ga ik vanmiddag maar eens bij de algemene uurtjes kijken (15.30 - 17.00), idee?

Gebruik de wijzig-knop om opmerkingen toe te voegen! Dat is 2 posts hierboven nog door Tolle gezegd.

Jean

robbie schreef: aangezien er ook deze week nog een beetje bewogen moet worden ga ik vanmiddag maar eens bij de algemene uurtjes kijken (15.30 - 17.00), idee?

idd, maar dan wel donderdag of vrijdagmiddag ofzo

Tof dan kom ik denk ik dinsdag ook! Als ik vrij ben... enne je kunt daarenrgens toch je studentenpas acclotiveren? (btje offtopic sry)
Enne voor Arend: MAG IK SCHOENEN TRUG?? (ook btje offtopic sry)

gewoon bij de balie
of de acceptgiro, die je hebt gehad.......

Tolle schreef: Niet onaardig bedoeld ofzo, maar omdat de laatste tijd wel heel erg veel mensen zich hier schuldig aan maken: 1) Er zit niet voor niks een wijzig-knop bij je bericht, zolang er nog niemand gereageerd heeft kan je hier prima gebruik van maken 2) Dit topic gaat over voetballen bij de ACLO, offtopic posten wordt o.h.a. niet op prijs gesteld in serieuze(re) topics, en daarbij heeft het ook weinig zin. Mensen die met jouw willen tennissen kijken waarschijnlijk niet in dit topic...

1)Hee ik ga niet bij iedereen kijken of hij zijn berichten verandert heeft. Een zekere chronologische volgorde is dus wel zo handig...

2) Zoals robbie al zegt, moet er natuurlijk een alternatief komen voor het zaalvoetbal. Het lijkt mij dat dit prima hier besproken kan worden, of moet ie soms een nieuw topic openen?? Ik begrijp je punt wel, maar ga alsjeblieft niet lopen mierenneuken om elk berichtje..

ARD schreef: [..] 1)Hee ik ga niet bij iedereen kijken of hij zijn berichten verandert heeft. Een zekere chronologische volgorde is dus wel zo handig... 2) Zoals robbie al zegt, moet er natuurlijk een alternatief komen voor het zaalvoetbal. Het lijkt mij dat dit prima hier besproken kan worden, of moet ie soms een nieuw topic openen??

leuk dat je je ook aangesproken voelt...
1) als je binnen een paar minuten - dus feitelijk direct achter elkaar - post dan is de kans dat iemand net jouw ge-edit-te bericht mist nihil
2) in dit geval misschien niet, in het algemeen wel
bovendien als Robbie zijn eigen bericht ge-edit had dan had was hij én on-topic gebleven en had hij niet onnodig veel gepost

ARD schreef: Ik begrijp je punt wel, maar ga alsjeblieft niet lopen mierenneuken om elk berichtje..

daarom ook een algemeen berichtje

Wordt er nog gevoetbalt vandaag? Wie komen er?

Ik was wel van plan te komen...

ik ook

ik ben nog aan t herstellen van gister...KIFFEN!!!!