wat een grootse daden heb jij daar al verricht he... ongelooflijk, ik beleef alles weer opnieuw. onmogelijke snoekduiken, onhoudbare ballen uit de kruising gezweefd, met je imponerende gestalte joeg je onze tegenstanders bij voorbaat al een verlammende angst aan. man, wat een tijden waren dat, toen de held vd heshal nog regelmatig heldendaden verrichte, maar nu komt hij terug!

jep, dat waren nog eens tijden, toen er nog sportieve mensen waren, en de panzerfaust nog niet uitgevonden was, toen er nog mensen waren die konden keepen....... en dan nog verliezen.... sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest moet je wel betalen

Pronkjewail

Van zanten ja das echt een wereldkeeper.
Maar de laaste tijd is ie meer speulechies aan het doen.
Wolfenstein waar die jongen ook zo geweldig in is. Elke keer als ie dat speelt krijgt ie complimenten van zijn teamgenoten. :lol:

daar heb je een puntje, moet je nagaan hoe moeilijk het voor die jongen is om te studeren.

Shell

waar zijn de helden....

ik ben ook een held. K ben er om 12uur.

dat jij een held bent wisten we allang kiffen. zaterdag kun jij een record vestigen he, dat weetje.

Pronkjewail

Kiffen hoe was het avondje uit eigenlijk met die noviete?

Jongens, wat was het weer leuk, beetje jammer dat het niveau zo inkakte na het eerste uur. Nog ff wat commentaar:

1. Die bal die was niet geheel over de lijn.
  2. Schalk, die bal was niet uit.
  3. Kiffen, jij moet is stil blijven staan, 'k word er totaal gestoord van als jij me loopt te dissen met al die rondjes lopen.

--> voetbal is oorlog

thijsmat schreef: --> voetbal is oorlog

dat is de juiste instelling!! Morgen weer!!

--> voetbal is stom

Jean schreef: --> voetbal is stom

Ik meen ooit te hebben gehoord (ik quote) : 'Ga in je eigen topic posten'

Same 2 U

thijsmat schreef: --> voetbal is oorlog

en ik ben de vijand :lol:

Wordt er vanmiddag ook nog gevoetbald?

ja, geloof het wel
om 1300!

zmith schreef: ja, geloof het wel om 1300!

idd, er is gevoetbald!!! Hopelijk komen er de volgende keer meer dan 6 personen. Hoe dan ook, dit was wel voor herhaling vatbaar.

Wat je zegt Molle, lekker gebald!

Is er al een zaal voor volgende week besproken?

Henri!! schreef: 3. Kiffen, jij moet is stil blijven staan, 'k word er totaal gestoord van als jij me loopt te dissen met al die rondjes lopen.

achteraf had ik het idd niet moeten doen. Na anderhalf uur kwam er geen fatsoenlijke bal van mn voetje...

geen idee.......

maar het was idd een heerlijk potje, ondanks mijn brakheid, en mijn waardeloze voetbal, heb ik er toch weer van genoten...