Als er nog mensen zijn die zin hebben in voetballen, vanavond rond 8 uur wordt er weer gevoetbald bij de Saffier!!
+0
Henk-Jan
Markie schreef: Als er nog mensen zijn die zin hebben in voetballen, vanavond rond 8 uur wordt er weer gevoetbald bij de Saffier!!
ow vreemd mark. ik dacht de we iets anders hadden afgesproken vanavond? :P
+0
Bert-Jan
Markie schreef: Als er nog mensen zijn die zin hebben in voetballen, vanavond rond 8 uur wordt er weer gevoetbald bij de Saffier!!
is het daar wel mooi weer? Hoe dan ook ik vertrek zo bij mijn ouders en dan kom ik zo snel mogelijk die kant op.
+0
Biezema
Dat was weer lekker!
+0
Kraker
jaaaaa er gaat weer gevoetbald worden bij de saffier, vanmiddag, vanaf half 3 (nu dus)
+0
Pronkjewail
waterpolo....
+0
Henri L
Pronkjewail schreef: waterpolo....
wat l*l je nou enorme goal-getter...........
+0
RC
Mooi voetbalweertje vandaag, half drie dus? Ik heb verder geen beschikking over internet, dus graag even bellen als het doorgaat.
+0
Henri L
Word er vandaag nog gevoetbald, of is iedereen te brak?
+0
boothuis
VOOR!!!!! beetje zo tussen de klok van 3 en 4
+0
Henri L
Fernand schreef: VOOR!!!!! beetje zo tussen de klok van 3 en 4
Volgens mij is er niet veel animo voor, bovendien is het voor mij tijd voor een middagtukje
+0
Frits
ik hoor net in de wandelgangen.... 17.00 uur
+0
Harry
Als de het vijf uur is dan ga ik ook maar weer eens mijn kicksen uit de kast halen. staat vijf uur vast
+0
Frits
bij deze......
+0
Kiffen
vijf uur ben ik erbij
+0
Henri L
Ik zal es kijken, hoe wakker ik ben......
+0
Frits
Henri!! schreef: Ik zal es kijken, hoe wakker ik ben......
viel tegen?
+0
Henri L
Frits schreef: [..]
viel tegen?
heel erg......
+0
matthijss
Iemand nog zin om vanmiddag te voetballen???
+0
King B
iedereen die kan lopen en tegen een bal schoppen: vanmiddag rond een uurtje of 4, half 5 voetballen!! tussen saffier en aqua of in t kooitje. u zegt t maar. tot vanmiddag!
Als er nog mensen zijn die zin hebben in voetballen, vanavond rond 8 uur wordt er weer gevoetbald bij de Saffier!!
ow vreemd mark. ik dacht de we iets anders hadden afgesproken vanavond? :P
is het daar wel mooi weer? Hoe dan ook ik vertrek zo bij mijn ouders en dan kom ik zo snel mogelijk die kant op.
Dat was weer lekker!
jaaaaa er gaat weer gevoetbald worden bij de saffier, vanmiddag, vanaf half 3 (nu dus)
waterpolo....
wat l*l je nou enorme goal-getter...........
Mooi voetbalweertje vandaag, half drie dus? Ik heb verder geen beschikking over internet, dus graag even bellen als het doorgaat.
Word er vandaag nog gevoetbald, of is iedereen te brak?
VOOR!!!!! beetje zo tussen de klok van 3 en 4
Volgens mij is er niet veel animo voor, bovendien is het voor mij tijd voor een middagtukje
ik hoor net in de wandelgangen.... 17.00 uur
Als de het vijf uur is dan ga ik ook maar weer eens mijn kicksen uit de kast halen. staat vijf uur vast
bij deze......
vijf uur ben ik erbij
Ik zal es kijken, hoe wakker ik ben......
viel tegen?
heel erg......
Iemand nog zin om vanmiddag te voetballen???
iedereen die kan lopen en tegen een bal schoppen: vanmiddag rond een uurtje of 4, half 5 voetballen!! tussen saffier en aqua of in t kooitje. u zegt t maar. tot vanmiddag!