mmm 4 mensen. Gaat het daarmee lukken of verplaatsten we het lekker naar morgen bij de hoornse plas? Dat laatste lijkt mij wel wat, dan kan ik nu nog ff lekker wat dingentjes doen hier thuis.

lijkt me een goed plan. morgen maar?

Martijn schreef: moet jij niet werken molleke bolleke?

donderdag ben ik vrij :lol:

Het wordt wel weer eens tijd voor een mooie pot voetbal. Ik stel voor woensdagavond om een uurtje of acht 's avonds, veldje bij Saffier. Wie doet er mee?

Eens kijken of ik een gaatje in mijn overvolle agenda kan vinden. Fietsen, tentamens en voetbaltrainen schreeuwen om voorrang. Zou mischien een nieuwe (olympische0 sport kunnen worden, een soort driekamp idee.

RC schreef: Het wordt wel weer eens tijd voor een mooie pot voetbal. Ik stel voor woensdagavond om een uurtje of acht 's avonds, veldje bij Saffier. Wie doet er mee?

Volgens mij ben ik dan ook weer in Grunnen, dus dan ben ik ook wel van de partij

Woensdagavond moet PSV trouwens tegen Rode Ster Belgrado. Hoewel dit een oersaaie wedstrijd dreigt te worden is het wellicht handig om rond half acht te beginnen. Meer liefhebbers?

ik ben er bij, aldus EJ.

ik ook, en Harmpie ook

mwio, laat ik dan ook maar een balletje mee trappen. morgen half 8???

Yeah, eindelijk weer een balletje trappen. Heerlijk!!!
Vanavond half 8 moet wel lukken volgens mij.

indien mogelijk zou ik ook graag een potje meeballen....

mooi schlaidings maken :lol:

buikschuivers..!!

scheenbeschermers mee? :roll:
>> van 19.30 - 20.30 ballen ?

jeppa, dit is het moment dat de mooiweervoetballers door de mand gaan vallen :)

ben er ook bij!

Net even het veld gecontroleerd, en een sliding van meer dan vijf meter behoort volgens mij tot de mogelijkheden...

ik heb eigenlijk ook wel zin in een potje voetbal, maar buiten zonder voetbalschoenen maakt het zeker wel moeilijker...

Het viel voor sommigen onder ons inderdaad niet mee zonder voetbalschoenen... Voor vanavond zijn zelfde tijd (half acht dus) en zelfde plaats afgesproken.