Biezema schreef: Morgenmiddag gaat er als voorbereiding op Griekenland vanaf een uurtje of 4 gevoetbalt worden tussen de aqua en de saffier door een aantal leden van het AiA-wedstrijdteam, omdat het er niet genoeg zijn voor een goede partij is hierbij iedereen uitgenodigd om lekker mee te komen voetballen.
Ik ben er. Is het mogelijk om met een team tegen jullie te spelen? Raken jullie alvast ingespeeld.
+0
HaJee
Ik doe m'n best, maar kan niets beloven...
+0
Bert-Jan
HaJee schreef: Ik doe m'n best, maar kan niets beloven...
m2
+0
Henri L
Vergeet het niet!!! 16:00 tussen de reiger en saffier voetballen!!
+0
RC
Wordt er vanmiddag nog gevoetbald? AiA wellicht? Het schijnt beter weer te worden, dus ik heb er wel zin in.
+0
Henri L
RC schreef: Wordt er vanmiddag nog gevoetbald? AiA wellicht? Het schijnt beter weer te worden, dus ik heb er wel zin in.
I'll be there...... 2 Uur hoorde ik!
+0
Geert
Ja, het is de planning dat er vanmiddag 2 uur gevoetbald gaat worden
+0
HaJee
Haal die buiksliding maar weer tevoorschijn. Volgens mij kun je bijna waterpolo spelen op dat veld.
Ik ben trouwens niet van de partij.
+0
EJ
Zo Hajee, ben je er geweest? Nee, kom dan ff kijken en neem direct je voetbalspullen mee ;) We gaan NU beginnen.
+0
Markie
Heej zijn er nog mensen die zin hebben vanmiddag te voetballenop het veldje tussen aqua en de saffier? Tegen een uurtje of 4 ofzo?
+0
Henk-Jan
wij wilden vanavond gaan voetballen, maar opzich is het ook prima om straks op het veld te gaan. maar dan moeten er wel 10 of meer mensen zijn
+0
Henri L
Hanke schreef: wij wilden vanavond gaan voetballen, maar opzich is het ook prima om straks op het veld te gaan. maar dan moeten er wel 10 of meer mensen zijn
Count me in!
+0
Markie
Hanke schreef: wij wilden vanavond gaan voetballen, maar opzich is het ook prima om straks op het veld te gaan. maar dan moeten er wel 10 of meer mensen zijn
Gaat wel lukken volgens mij, Geert en Henk doen ook al mee zeiden ze, kzal Harmen enzo ook nog ff bellen
+0
RJ
K kom ook wel
+0
Henri L
Zullen we vanmiddag weer gaan voetballen?? 16:00 weer? Laat even weten of je komt, zodat we kunnen zien hoevlee er zin in hebben.
+0
RC
Present. Jasper komt misschien ook.
+0
Markie
hoi hoi,
wij hadden met ons team ook afgesproken om te voetballen maar wel om 17:00 uur, dus als we om 17:00 uur gaan voetballen, zijn we in elk geval met wat meer
+0
Henri L
oke 17:00 voetballen dan!! Ik ben er!
+0
Henri L
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanmiddag een balletje te trappen?
Ik ben er. Is het mogelijk om met een team tegen jullie te spelen? Raken jullie alvast ingespeeld.
Ik doe m'n best, maar kan niets beloven...
m2
Vergeet het niet!!! 16:00 tussen de reiger en saffier voetballen!!
Wordt er vanmiddag nog gevoetbald? AiA wellicht? Het schijnt beter weer te worden, dus ik heb er wel zin in.
I'll be there...... 2 Uur hoorde ik!
Ja, het is de planning dat er vanmiddag 2 uur gevoetbald gaat worden
Haal die buiksliding maar weer tevoorschijn. Volgens mij kun je bijna waterpolo spelen op dat veld.
Ik ben trouwens niet van de partij.
Zo Hajee, ben je er geweest? Nee, kom dan ff kijken en neem direct je voetbalspullen mee ;) We gaan NU beginnen.
Heej zijn er nog mensen die zin hebben vanmiddag te voetballenop het veldje tussen aqua en de saffier? Tegen een uurtje of 4 ofzo?
wij wilden vanavond gaan voetballen, maar opzich is het ook prima om straks op het veld te gaan. maar dan moeten er wel 10 of meer mensen zijn
Count me in!
Gaat wel lukken volgens mij, Geert en Henk doen ook al mee zeiden ze, kzal Harmen enzo ook nog ff bellen
K kom ook wel
Zullen we vanmiddag weer gaan voetballen?? 16:00 weer? Laat even weten of je komt, zodat we kunnen zien hoevlee er zin in hebben.
Present. Jasper komt misschien ook.
hoi hoi,
wij hadden met ons team ook afgesproken om te voetballen maar wel om 17:00 uur, dus als we om 17:00 uur gaan voetballen, zijn we in elk geval met wat meer
oke 17:00 voetballen dan!! Ik ben er!
Zijn er nog mensen die zin hebben om vanmiddag een balletje te trappen?
voetbal is kut