IK! en misschien nog belangrijker: iemand met bal!
+0
RJ
Geen bal, hopelijk wel aanwezig.
+0
Henri L
Woensdagmiddag 14:00 veldje tussen de reiger en saffier, neem een bal mee!! Komt allen, en spreid uw beste voetbal ten toon!!
+0
RC
Graag even aanmelden, dan weten we wat we kunnen verwachten. Ballen zijn nog steeds welkom.
+0
EJ
waarschijnlijk (!!!) ben ik er wel. (afhankelijk van het tijdstip waarom ik mijn bed uit rol en de tijd die het kost om de dingen die ik nog moet doen te doen)
gaan er vanmiddag aan het eind van de middag nog mensen voetballen zoals voor gesteld in het NL-DL topic?
+0
HP
Voor de liefhebber. Even potje voetballen op het veldje bij saffier en reiger.
ongeveer 16.30-16.45
(we zijn al met drie man dus iedereen is welkom!!!!!!!!!!)
+0
RC
Wat is dit voor onzin? Ik heb samen met mijn huisgenoot om 14:00 gevoetbald, zoals afgesproken. Beetje matige streek, Henri en RJ!
+0
HP
Morgen in de herhaling...
16.30 uur veldje tussen saffier en reiger!
(en nu wel komen krakkrak en pjotr want anders sta ik daar weerin mn uppie... :twisted: )
+0
Henri L
RC schreef: Wat is dit voor onzin? Ik heb samen met mijn huisgenoot om 14:00 gevoetbald, zoals afgesproken. Beetje matige streek, Henri en RJ!
sorry, ik was aan het studeren, en heb er niet meer aan gedacht. sorry :oops:
+0
HP
Henri!! schreef: [..]
Oke dan. Ik dacht al dat het aan mij geadresseerd was!!!
Kun je het morgen goedmaken henri! :wink:
+0
Kraker
hadden we voor vanmiddag afgesproken dan? maar je stond in je eentje? beetje lulllig... kheb wel zin om nog xtje te voetballen van de week, denk wel datk er morgen ben. (maar ik weet het niet zeker!!)
+0
RJ
RC schreef: Wat is dit voor onzin? Ik heb samen met mijn huisgenoot om 14:00 gevoetbald, zoals afgesproken. Beetje matige streek, Henri en RJ!
:oops: :oops: :oops: Ned-Du heeft mij alles doen vergeten, mijn excuses.
+0
Henri L
HP schreef: [..]
Ik ben er vanmiddag zeker weten bij. Kan ik alle agressie over de tentamens even eruit 'voetballen'
+0
RC
Waarschijnlijk kom ik ook, dus hou je benen bij elkaar Henri, want dit komt je duur te staan!
+0
Henri L
RC schreef: Waarschijnlijk kom ik ook, dus hou je benen bij elkaar Henri, want dit komt je duur te staan!
Gelukkig ben ik een klein ventje, met een klein poortje. :wink:
+0
Henri L
Wordt er vandaag of morgen nog een balletje getrapt?
Iedereen wel is op het veldje tussen de basalt en de veldspaat geweest? Mooi veldje (veel beter als het knollenveld tussen safier en reiger)! Bovendien zijn de doelen iets groter, dus is er meer ruimte voor die prachtige afstandschoten van menig GSV'er!
Kunnen we ook wel eens voetballen.....
+0
pjotr2
helemaal mee eens henri, laat nu maar eens die lui uit de aquamarijn lopen...
anders reserveren we weer is een zaal bij de aclo
+0
Kraker
we kunnen best buiten gaan voetballen! het gras wordt net gemaaid. lekker buikschuivertje doen enzow...
+0
pjotr2
wordt hem vanmiddag niet, ben nog in kampen:)
+0
Biezema
Morgenmiddag gaat er als voorbereiding op Griekenland vanaf een uurtje of 4 gevoetbalt worden tussen de aqua en de saffier door een aantal leden van het AiA-wedstrijdteam, omdat het er niet genoeg zijn voor een goede partij is hierbij iedereen uitgenodigd om lekker mee te komen voetballen.
IK! en misschien nog belangrijker: iemand met bal!
Geen bal, hopelijk wel aanwezig.
Woensdagmiddag 14:00 veldje tussen de reiger en saffier, neem een bal mee!! Komt allen, en spreid uw beste voetbal ten toon!!
Graag even aanmelden, dan weten we wat we kunnen verwachten. Ballen zijn nog steeds welkom.
waarschijnlijk (!!!) ben ik er wel. (afhankelijk van het tijdstip waarom ik mijn bed uit rol en de tijd die het kost om de dingen die ik nog moet doen te doen)
gaan er vanmiddag aan het eind van de middag nog mensen voetballen zoals voor gesteld in het NL-DL topic?
Voor de liefhebber. Even potje voetballen op het veldje bij saffier en reiger.
ongeveer 16.30-16.45
(we zijn al met drie man dus iedereen is welkom!!!!!!!!!!)
Wat is dit voor onzin? Ik heb samen met mijn huisgenoot om 14:00 gevoetbald, zoals afgesproken. Beetje matige streek, Henri en RJ!
Morgen in de herhaling...
16.30 uur veldje tussen saffier en reiger!
(en nu wel komen krakkrak en pjotr want anders sta ik daar weerin mn uppie... :twisted: )
hadden we voor vanmiddag afgesproken dan? maar je stond in je eentje? beetje lulllig... kheb wel zin om nog xtje te voetballen van de week, denk wel datk er morgen ben. (maar ik weet het niet zeker!!)
:oops: :oops: :oops: Ned-Du heeft mij alles doen vergeten, mijn excuses.
Ik ben er vanmiddag zeker weten bij. Kan ik alle agressie over de tentamens even eruit 'voetballen'
Waarschijnlijk kom ik ook, dus hou je benen bij elkaar Henri, want dit komt je duur te staan!
Gelukkig ben ik een klein ventje, met een klein poortje. :wink:
Wordt er vandaag of morgen nog een balletje getrapt?
Iedereen wel is op het veldje tussen de basalt en de veldspaat geweest? Mooi veldje (veel beter als het knollenveld tussen safier en reiger)! Bovendien zijn de doelen iets groter, dus is er meer ruimte voor die prachtige afstandschoten van menig GSV'er!
Kunnen we ook wel eens voetballen.....
helemaal mee eens henri, laat nu maar eens die lui uit de aquamarijn lopen...
anders reserveren we weer is een zaal bij de aclo
we kunnen best buiten gaan voetballen! het gras wordt net gemaaid. lekker buikschuivertje doen enzow...
wordt hem vanmiddag niet, ben nog in kampen:)
Morgenmiddag gaat er als voorbereiding op Griekenland vanaf een uurtje of 4 gevoetbalt worden tussen de aqua en de saffier door een aantal leden van het AiA-wedstrijdteam, omdat het er niet genoeg zijn voor een goede partij is hierbij iedereen uitgenodigd om lekker mee te komen voetballen.