EJ schreef: Ik ben er ook bij!

Mooi, maar we hebben nog steeds geen bal. :shock:

Infamous angel

Ik wil ook wel weer ff een balletje trappen en ff van de tentamen spanning af. Ik heb wel een bal (een 5je) van leer. Goed genoeg?
Om iets van 20u dus daar in Vinkhuizen?

Iceman schreef: Ik wil ook wel weer ff een balletje trappen en ff van de tentamen spanning af. Ik heb wel een bal (een 5je) van leer. Goed genoeg? Om iets van 20u dus daar in Vinkhuizen?

als het rolt vind ik het prima, dus om 20:00 tussen de saffier en de reiger

Henri!! schreef: [..] als het rolt vind ik het prima

Niet overdrijven Henri, doodskoppen rollen ook maar het lijkt me sterk dat je daarmee wilt voetballen. We leven tenslotte niet meer 2 eeuwen terug. Maarre Jan, neem dat balletje maar mee, lijkt me prima.

RJ schreef: [..] Niet overdrijven Henri, doodskoppen rollen ook maar het lijkt me sterk dat je daarmee wilt voetballen. We leven tenslotte niet meer 2 eeuwen terug. Maarre Jan, neem dat balletje maar mee, lijkt me prima.

Vooruit, het liefst gewoon een bal. Maar zijn er nog meer mensen die komen?
Harmen, Jurian, Escbach, Broeksema, Schalk trappen toch ook wel even een balletje mee?

Henri!! schreef: [..] Vooruit, het liefst gewoon een bal. Maar zijn er nog meer mensen die komen? Harmen, Jurian, Escbach, Broeksema, Schalk trappen toch ook wel even een balletje mee?

Helaas jongen, komende anderhalf jaar uit de roulatie ivm met k*tknie. Jullie zullen het zonder deze topper moeten duoen :(

je vergeet die dubbele voorhoofdachterholteontsteking van lenthe. ik heb trws net gelezen dat je erg moet oppassen voor uitzaaiingen richting je hersenpan en je schedelbasis, zei de dokter daar nix over?

Sterkte Jurrian, kan je niet geopereerd worden ofzo?

Ik schaar mij achter de oproep van Henri: Harmen, Escbach, Broeksema, Schalk trappen toch ook wel even een balletje mee?

krakrak schreef: je vergeet die dubbele voorhoofdachterholteontsteking van lenthe. ik heb trws net gelezen dat je erg moet oppassen voor uitzaaiingen richting je hersenpan en je schedelbasis, zei de dokter daar nix over?

Maar Harmen, jij doet toch wel even mee? Alle frustratie van het tentamen uit je voetballen!! Je wilt toch niet zeggen dat je het gehaald hebt??

kheb em nie eens gemaakt... maar kdenk datk nog wel ff kom voetballen vnvd.

krakrak schreef: kheb em nie eens gemaakt... maar kdenk datk nog wel ff kom voetballen vnvd.

ik had er 3 uur voor nodig, om vervolgens 8 fouten te veel te hebben!
Neem je Peter mee?

ik kom nie meer hoor, moet de inwoners van de basalt nog wat geld afhandig maken voor gehandicapten...

Ik ben arm, dus hier hoef je niet langs te komen. Tenzij je even een pilsje wilt.

de collectant staat symbool voor de gehandicapte in nederland, het maakt dus geen verschil of de gaven geldelijk overgedragen worden of in natura ter plekke door de collectant genuttigd worden.

Nou dat was ff een lekker partijtje voetbal. Niet al te hoog niveau (bij mij iig niet), maar leuk.
Moeten we vaker doen.

Henri!! schreef: Nou dat was ff een lekker partijtje voetbal. Niet al te hoog niveau (bij mij iig niet), maar leuk. Moeten we vaker doen.

Ja lekker potje voetbal, iedereen bedankt! Ben zeker voor herhaling.

Was wel leuk idd, maar die herhaling mag nog wel ff wachten, die kuit van mij doet niet goed mee. :(

Woensdag, zelfde tijd zelfde plaats?

RC schreef: Woensdag, zelfde tijd zelfde plaats?

Vroeg in de middag komt beter uit, want om en nabij 20:00 zijn er mensen die voetbal kijken (oa ik), en dus is er een kans, dat er weinig voetballers zijn. Rond 14:00??

Goed punt. 14:00 is ok. Wie volgt?