die valse bescheidenheid van onze nieuwe keeper he... mensen, ik ben trots op jullie!!
+0
Pronkjewail
Hanke schreef: [..]
"ze schieten gewoon tegen me aan"
nou en waar tegen aan....
Ben niet van plan om voor vast te gaan keepen
+0
Kraker
je negeert je gaven eschbach... al liggen die ook op het vlak van goalgetten, dat moet ik toegeven
+0
Henri L
Staan er nog wedstrijden op de kalender voor deze week?
+0
Kraker
henri jonge ga belastingrecht leren man... of heb je de moed al opgegeven??
+0
Henri L
krakrak schreef: henri jonge ga belastingrecht leren man... of heb je de moed al opgegeven??
Openboektentamen, dus ik weet niet waar ik moet beginnen met leren, want in principe staat alles al in het boek... :D
+0
HaJee
Op zich is het mooi weer en kan er bijvoorbeeld woensdagavond wel tussen saffier en reiger gevoetbald worden.
+0
Henri L
HaJee schreef: Op zich is het mooi weer en kan er bijvoorbeeld woensdagavond wel tussen saffier en reiger gevoetbald worden.
Als er dan gevoetbald gaat worden, ben ik wel bereid mijn talenten tentoon te spreiden. :wink:
Ik ben er!
+0
HaJee
Ik heb er zelf wel zin in, zijn er nog meer liefhebbers? (bij voorkeur ook iemand met het beruchte leder om tegenaan te trappen)
+0
RC
Ja, ik meld me ook aan. Hoe laat?
+0
RJ
Prima idee, uurtje of 8 lijkt me prima of is dat te laat?
+0
Henri L
RJ schreef: Prima idee, uurtje of 8 lijkt me prima of is dat te laat?
doe maar, dan kan het eten ook ff een beetje zakken en verteren
+0
HaJee
8 uur is prima!
+0
RC
Wie heeft een bal?
+0
Henri L
RC schreef: Wie heeft een bal?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft Willem W een bal.
+0
Henri L
Zijn er niet meer die mee willen doen?? Met een man of 14 kunnen we mooi 7 tegen 7 doen.... :D
+0
RJ
Ja beste mensen, komt allen nu voetballen. Het is maar een keer in de zoveel tijd dat deze jongen geen blessure voorwendt om onder het voetballen uit te komen, dus grijp je kans zodat je altijd later kan zeggen dat je tegen of met RJ gevoetbald hebt! :roll:
+0
Henri L
RJ schreef: dus grijp je kans zodat je altijd later kan zeggen dat je tegen of met RJ gevoetbald hebt! :roll:
Is dat iets om over op te scheppen dan? :wink:
Maar mensen, komt allen te saam!
+0
RC
Mijn huisgenoot komt ook mee, en volgens mij is hij erg goed...
die valse bescheidenheid van onze nieuwe keeper he... mensen, ik ben trots op jullie!!
nou en waar tegen aan....
Ben niet van plan om voor vast te gaan keepen
je negeert je gaven eschbach... al liggen die ook op het vlak van goalgetten, dat moet ik toegeven
Staan er nog wedstrijden op de kalender voor deze week?
henri jonge ga belastingrecht leren man... of heb je de moed al opgegeven??
Openboektentamen, dus ik weet niet waar ik moet beginnen met leren, want in principe staat alles al in het boek... :D
Op zich is het mooi weer en kan er bijvoorbeeld woensdagavond wel tussen saffier en reiger gevoetbald worden.
Als er dan gevoetbald gaat worden, ben ik wel bereid mijn talenten tentoon te spreiden. :wink:
Ik ben er!
Ik heb er zelf wel zin in, zijn er nog meer liefhebbers? (bij voorkeur ook iemand met het beruchte leder om tegenaan te trappen)
Ja, ik meld me ook aan. Hoe laat?
Prima idee, uurtje of 8 lijkt me prima of is dat te laat?
doe maar, dan kan het eten ook ff een beetje zakken en verteren
8 uur is prima!
Wie heeft een bal?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft Willem W een bal.
Zijn er niet meer die mee willen doen?? Met een man of 14 kunnen we mooi 7 tegen 7 doen.... :D
Ja beste mensen, komt allen nu voetballen. Het is maar een keer in de zoveel tijd dat deze jongen geen blessure voorwendt om onder het voetballen uit te komen, dus grijp je kans zodat je altijd later kan zeggen dat je tegen of met RJ gevoetbald hebt! :roll:
Is dat iets om over op te scheppen dan? :wink:
Maar mensen, komt allen te saam!
Mijn huisgenoot komt ook mee, en volgens mij is hij erg goed...
Ik ben er ook bij!