Een onderwerp gestart door Bert-Jan
Pronkjewail schreef: [..] Inderdaad, je schrikt je te pletter als je zo'n keeper voor je hebt met zo'n brede uitstraling...
Het komt er dus op neer dat als er een andere keeper gestaan had (met een minder brede uitstraling) jij er nog meer ingetrapt zou hebben als 5?
jaja..........
Fernand schreef: jaja..........
Hey van heuveln ook op het forum kerel??
Je hebt al tien gepost!!!!
Pronkjewail schreef: [..] Hey van heuveln ook op het forum kerel?? Je hebt al tien gepost!!!!
beter tien post met een nuttige inhoud dan 50 zonder, jaja ;-)
beter tien post met een nuttige inhoud dan 50 zonder, jaja
idd W2W!!
hoe laat gaan we vanmiddag voetballen??....16:00
Wordt er vanmiddag gevoetbald dan???
ja
lijkt me een best plan. rond een uurtje of 15/16??
4 uuur doen op t veldje?
lijkt me leuk...
kom dur aan.... :twisted:
lekker op tijd van lenthe...
Is er nu morgen een wedstrijd tegen de CSRF???
kweenie of we tegen de csvr gaan voetballen, maar wat mij betreft kunnen we om 4uur nog wel eve een balletje trappen.
krakrak schreef: kweenie of we tegen de csvr gaan voetballen, maar wat mij betreft kunnen we om 4uur nog wel eve een balletje trappen.
Ik wil ook nog wel ff ballen
Ballen??? miepen!!!
mensen, wat een dag!!! In 1 dag net zoveel punten als in de rest van de hele compitie gehaald. IK zeg: Drie werf hulde voor de harde kern! :!: :D
ja hanke, was een topdag, doe vaker tape om m'n schoen en joego mag vaker keepen!!!
pjotr2 schreef: en joego mag vaker keepen!!!
Komt goed uit; komende anderhalf jaar ben ik uit de roulatie ivm met operatie van die f**king knie
pjotr2 schreef: ja hanke, was een topdag, doe vaker tape om m'n schoen en joego mag vaker keepen!!!
die jongen trekt de ballen gewoon aan, of te wel: "ze schieten gewoon tegen me aan" alleen dan met een urks accent
Log in om te reageren
Word lid!
Inloggen geeft je toegang tot het forum
Het komt er dus op neer dat als er een andere keeper gestaan had (met een minder brede uitstraling) jij er nog meer ingetrapt zou hebben als 5?
jaja..........
Hey van heuveln ook op het forum kerel??
Je hebt al tien gepost!!!!
beter tien post met een nuttige inhoud dan 50 zonder, jaja ;-)
idd W2W!!
hoe laat gaan we vanmiddag voetballen??....16:00
Wordt er vanmiddag gevoetbald dan???
ja
lijkt me een best plan. rond een uurtje of 15/16??
4 uuur doen op t veldje?
lijkt me leuk...
kom dur aan.... :twisted:
lekker op tijd van lenthe...
Is er nu morgen een wedstrijd tegen de CSRF???
kweenie of we tegen de csvr gaan voetballen, maar wat mij betreft kunnen we om 4uur nog wel eve een balletje trappen.
Ik wil ook nog wel ff ballen
Ballen??? miepen!!!
mensen, wat een dag!!! In 1 dag net zoveel punten als in de rest van de hele compitie gehaald. IK zeg: Drie werf hulde voor de harde kern! :!: :D
ja hanke, was een topdag, doe vaker tape om m'n schoen en joego mag vaker keepen!!!
Komt goed uit; komende anderhalf jaar ben ik uit de roulatie ivm met operatie van die f**king knie
die jongen trekt de ballen gewoon aan, of te wel: "ze schieten gewoon tegen me aan"
alleen dan met een urks accent